Iemand naar het optreden van hem en zijn band geweest? Het was in de Melkweg te Amsterdam, ik kom er net vandaan. Het begin was nogal zwak, hij zong net als mijn valsklinkende broertje na een zware nacht stappen....naderhand bleek dat Badly Drawn Boy (hierna te noemen BDB) nogal aan de Jack Daniels + Coke (cola!) en de spliffs (joints) had geroken en geproefd! Na het zwakke begin een aantal nummers kunnen herkennen van zijn cd, zijn stem werd beter (moest ff warmdraaien) en de humor was droog en scherp (van die kleine BDB dus!). Halverwege het optreden een beetje een dip, kan ik weinig van zeggen, het publiek werd rumoeriger (één of andere pipo viel flauw....van de spliffs misschien

?). Het einde was formidastisch, de wat "ruigere" en bekendere nummers werden gespeeld, een toegift werd bij wijze van uitzondering gegeven (alleen in Amsterdam....yeahh right

). Over het geheel genomen heb ik zeer genoten van die kleine humoristische zanger uit Engeland. Ik vond het enorm stoer hoe hij omging met het publiek, beste voorbeeld was toch wel een babyfoto van zijn kind (2,5 maand oud) die hij het publiek instuurde voor de duur van het gespeelde nummer, zodra het nummer afgelopen was moest hij die foto weer terug, omdat het zijn enigste foto van zijn kleine was! Ondanks wazige stukken muziek heb ik wel genoten van dit concert....op naar de volgende!