abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_821187
Iemand naar het optreden van hem en zijn band geweest? Het was in de Melkweg te Amsterdam, ik kom er net vandaan. Het begin was nogal zwak, hij zong net als mijn valsklinkende broertje na een zware nacht stappen....naderhand bleek dat Badly Drawn Boy (hierna te noemen BDB) nogal aan de Jack Daniels + Coke (cola!) en de spliffs (joints) had geroken en geproefd! Na het zwakke begin een aantal nummers kunnen herkennen van zijn cd, zijn stem werd beter (moest ff warmdraaien) en de humor was droog en scherp (van die kleine BDB dus!). Halverwege het optreden een beetje een dip, kan ik weinig van zeggen, het publiek werd rumoeriger (één of andere pipo viel flauw....van de spliffs misschien ?). Het einde was formidastisch, de wat "ruigere" en bekendere nummers werden gespeeld, een toegift werd bij wijze van uitzondering gegeven (alleen in Amsterdam....yeahh right ). Over het geheel genomen heb ik zeer genoten van die kleine humoristische zanger uit Engeland. Ik vond het enorm stoer hoe hij omging met het publiek, beste voorbeeld was toch wel een babyfoto van zijn kind (2,5 maand oud) die hij het publiek instuurde voor de duur van het gespeelde nummer, zodra het nummer afgelopen was moest hij die foto weer terug, omdat het zijn enigste foto van zijn kleine was! Ondanks wazige stukken muziek heb ik wel genoten van dit concert....op naar de volgende!
  woensdag 14 maart 2001 @ 16:27:31 #2
8517 Tsjettel
Self-made man
pi_823282
Ik ben niet naar het concert geweest, maar ik heb z'n album geheel grijs gedraaid. Wat een mooie, dromerige en afwisselende CD...
  woensdag 14 maart 2001 @ 16:40:22 #3
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_823344
Ben ook niet geweest, maar ik vind die cd erg goed...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_823495
...en om erg origineel te zijn: Ben niet geweest maar de cd is okee.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  zaterdag 17 maart 2001 @ 04:32:55 #5
4376 eight of nine
Zoetwatermatroos
pi_833533
en van alle reacties gehoord te hebben was het een groot feest. zo moet en concert ook zijn, een feestje. kom op paris live is een saaie, voor mij lp, plaat.
Ha, ik lach bij het zien van mijn schoonheid
pi_3910663
Ja ik vind het ook een erg lekkere cd moet ik zeggen, meteen aangeschaft nadat 'Another Pearl' een tijdje bij Superock werd gedraaid (zo heb ik ook Muse ontdekt bij vlagen een goed programma, al willen ze nogal eens in herhaling vallen)

Ik heb ook begrepen dat Damon Gough (zo heet die gast dus) een groot deel van de instrumenten op zijn cd zelf speelt... Respect!!!

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_5427809
* schop *

Hij heeft ook de soundtrack van About A Boy gemaakt... ik heb de film al gezien, dus ik heb al een aantal nummers gehoord, maar de soundtrack nog niet geluisterd...

iemand die hem al kent?

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
pi_5427818
nog niet live gezien, zou wel de cd the hour of the bewilderberast es moeten gaan halen...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 18 augustus 2002 @ 18:20:49 #9
10123 dr_diablos
a most unpleasant man
pi_5427939
hehe, geinig, ik ben ook bij dat optreden geweest, heb ook die foto nog in handen gehad. 't is dat ik nogal vergeetachtig ben, anders zou ik me nog kunnen herinneren of het een goed optreden geweest was
pi_5589334
25 september staat ie in paradiso....

*zucht* ik krijg het echt druk met concerten komende tijd... kheb er het geld niet eens voor

pi_5589387
Die doet me altijd denken aan mijn vader zoals hij in zijn jeugd was

Ik ken niet veel liedjes van hem, kunnen jullie er een paar aanraden die ik eens kan downloaden, zodat ik een beetje een indruk van zijn muziek krijg?

Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')