Ik vind het een super gaaf nummer, wat vinden jullie er van! En weet iemand toevallig nog een een ander goed nummer van hen?
quote:Al meer dan twee jaar om wat excacter te zijn. Maar dat neemt niet weg dat het geen gesprekstof kan zijn.
Op zondag 2 maart 2003 21:07 schreef okkie-man het volgende:
dat nummer is toch al meer dan een half jaar uit
Het is overgens wel een duidelijk voorbeeld van hoe een mes aan twee kanten snijdt, Vodafone heeft verschikkelijk profijt gehad van de reclamemuziek van The Dandy's en de band werd plotseling weer in en gewild op ieder festival.
quote:Ergens uitgekomen in Juni 2000, geloof ik...
Op zondag 2 maart 2003 21:11 schreef Vork het volgende:[..]
Al meer dan twee jaar om wat excacter te zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 02-03-2003 21:15]
Live altijd een beetje een verrassing, maar ehmmm 2001 Paradiso was een geweeeeeeldige show, flink trippy, doodgewoon openen met een stuk of wat best wel lange nummers
Ben ze vorig jaar nog tegengekomen in een shopje in onze hoofdstad, na het Paradiso concert dat jaar... was erg gezellig
quote:Vooral de eerste vind ik erg goed, lange numers met veel geluidsmuren opgetrokken door gitaar en keyboard... verreweg het minst toegankelijke album van de 3 maar voor liefhebbers van shoegazers zeker gewaardeerd. Op de 2e is de stijl meer indie geworden, meer normaal met zowaar 2 engelse hitjes, Not if you were the last junkie on earth en Everyday should be a holiday. Die zijn qua stijl ook erg vergelijkbaar met Bohemian like you, in tegenstelling tot de rest van het 3e album eigenlijk...
Op zondag 2 maart 2003 21:17 schreef hyperfuzz het volgende:Dandy's Rule OK Come Down 13 Tales from Urban Bohemia
quote:Alleen al vanwege het irritant onweerstaanbare 'last junkie' de moeite waard
Op zondag 2 maart 2003 22:20 schreef ranja het volgende:[..]
Iedereen die 'Bohemian' dus goed vind zou ik het 2e album eerder aanraden dan het 3e.
quote:Zo is dat,
Op zondag 2 maart 2003 21:15 schreef akkien het volgende:
ik heb ze met parkpop gezien en gehoord.....en ik vond ze goed
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Arjan op 04-03-2003 21:55]
quote:Nou je het zegt, die 2 rifjes lijken inderdaad erg op elkaar. nog nooit opgevallen.
Op maandag 3 maart 2003 22:48 schreef Hertog_Arjan het volgende:[..]
het gezellige vodafone liedje, dat overigens voornamelijk op een nummer vd
specials
('little bitch' geloof ik)
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:04 schreef Fogerty het volgende:
Ik vind vooral de titel "not if you were the last junkie on earth" leuk
Oh ja, en blijkbaar komen de Dandy Warhols ook op Pinkpop dit jaar, volgens de tourdata op de site.
[Dit bericht is gewijzigd door Man_in_a_Shed op 05-03-2003 09:31]
Maar dat lag er ook aan dat ik in een pishumeur was omdat ik dankzij een "vriendin" de hele dag op één plek was blijven staan in de hoop dat zij me kon vinden, wat ze niet deed, en ze me 5 min. na het einde van de Dandy Warhols opeens wel vond. . Toen was ik tamelijk pissed off.
Verder heb ik een zwak voor vrouwelijke niet-zingende bandleden, en Zia McCabe is lief. .
Legendarisch is toch wel mevrouw Zia McCabe, die altijd zo stoned als een garnaal is en er ook echt uit ziet als zo'n hippie.
Apart collectief. In het boekje van hun 2e plaat bedanken ze de platenmaatschappij voor "het geloof dat ze zo goed zijn als ze zeggen te zijn".
quote:in t programmaboekje van werchter 2 jaar geleden stond vermeld dat zia vaak zo kort is dat ze t leuk vind om dr borsten aan t publiek te tonen. zelf heb ik dit de 4 keer dat ik ze gezien heb nooit meegemaakt...
Op zaterdag 8 maart 2003 11:23 schreef methodmich het volgende:Legendarisch is toch wel mevrouw Zia McCabe, die altijd zo stoned als een garnaal is en er ook echt uit ziet als zo'n hippie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |