Ben sowieso de laatste tijd beetje op de toer van de wat minder bekende artiesten zoals boom bip, cylens, proem, cinerex, dntel, plaid, the cinematic orchestra..
quote:Plaid is niet echt onbekend lijkt mij (recente "P-Brane EP" op Warp is wel goed trouwens). Proem is zwaar
Op zondag 27 april 2003 12:37 schreef Trauma_Chirurg het volgende:
wie kent deze gasten? vind zelf dat ze wel relaxte muziek maken.Ben sowieso de laatste tijd beetje op de toer van de wat minder bekende artiesten zoals boom bip, cylens, proem, cinerex, dntel, plaid, the cinematic orchestra..
Prefuse73 is hetzelfde als "Delarosa and Asora". Het gaat hier om Scott Herren, een multi-instrumentalist die er geen probleem in ziet om acoustisch, electrisch & electronisch met elkaar te combineren.
Ik heb alleen wat losse "Delarosa & Asora" tracks en de "Backsome EP" op Schematic. Sommige tracks zijn wel goed maar vaak is 't mij iets te (s)loom door de hiphop invloeden.
quote:Van Scott Herren gaan we nog veel horen, denk ik.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:12 schreef Zander het volgende:
"One Word Extinguisher" is inderdaad een erg lekker vaag cdtje. Vond die vorige Prefuse-cd ("Vocal studies + uprock narratives") trouwens ook erg okee.
Juist, want binnen afzienbare tijd komt er een nieuwe Prefuse73-LP uit op Warp. Titel: 'Surrounded By Silence'.quote:Op vrijdag 22 augustus 2003 21:20 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Van Scott Herren gaan we nog veel horen, denk ik.
Haha, ik lees dit nu en besef dat dit schijfje nu al een hele tijd bij mijn ex ligt te verstoffen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2003 21:04 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb de nieuwe 'Outtakes From One Word Extinguisher EP' al,.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |