Als je hun goed vind, probeer dan ook Superchunk eens...
quote:Inderdaad, Shorty, van die IKEA reclame...
Op maandag 22 juli 2002 16:33 schreef hyperfuzz het volgende:
oh ja en hoe heet dat andere gave liedje ook alweer, "Get Shorty" ofzo??
quote:Ik ben ook bekend met Superchunk, was geloof ik een gehoste artiest ooit op AudioGalaxy (ik heb geloof ik ooit alle speciaal op AudioGalaxy gehoste artiesten - zeg maar het legale gedeelte van AG - in de indie categorie neergeladen, Superchunk zat daar ook bij). Late Century Dream is een prachtig nummer... Heb nochtans nog steeds niet veel anders van ze uitgeprobeerd. Nog tips wat Superchunk betreft?
Op maandag 22 juli 2002 16:30 schreef ranja het volgende:Als je hun goed vind, probeer dan ook Superchunk eens...
quote:losse nummers:
Op maandag 22 juli 2002 21:35 schreef Grobbel het volgende:[..]
Nog tips wat Superchunk betreft?
hm maar eigenlijk ken ik veel nummers niet echt bij naam... draai meestal de hele lp/cd als ik ze draai.
quote:Dank! Ik zal ze eens nachecken dan.
Op maandag 22 juli 2002 23:55 schreef ranja het volgende:[..]
losse nummers:
Fishing
Precision auto
Mower
It's so hard to fall in love (cover van sebadoh)
Cast ironhm maar eigenlijk ken ik veel nummers niet echt bij naam... draai meestal de hele lp/cd als ik ze draai.
quote:Prime STH uit Sweden doet het ook perfect
Op maandag 22 juli 2002 16:23 schreef Grobbel het volgende:
Heb het album Yeah nog maar weer eens opgezet, en de catchy rockmuziek met een hoge kwaliteit van deze Zweedse band maakte me meteen weer vrolijk...
Ik weet niet of ze erg veel bekendheid genieten; wat jaartjes terug hadden ze klein hitje met The You and Me Song geloof ik, en Yeah is ondertussen ook alweer 2 jaar oud, met het wellicht bekende Yeah en Big Fan. Zijn er meer mensen die deze groep kennen of ben ik de enige hier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |