Mja, bij de 50 beste misschien wel, maar het was voor DCFC een behoorlijk ondermaatse plaat...quote:Op maandag 1 maart 2004 19:47 schreef methodmich het volgende:
Transatlanticism hoorde bij de 50 beste platen van 2003. Zeer aardig bandje.
Tsja, in de alto-search kon ik niks vinden iig.....quote:Op maandag 1 maart 2004 19:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Mja, bij de 50 beste misschien wel, maar het was voor DCFC een behoorlijk ondermaatse plaat...
Maarre, er is wel degelijk een DCFC-topic gaande, maar het gebrek aan een fatsoenlijke search speelt parten bij het terugvinden ervan.
quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:23 schreef Billie29 het volgende:
Ok Seborik, de search had ik dus nog niet ontdekt, maar inderdaad, beetje loos als Death Cab nog geen eigen topic zou hebben. Had ik dus moeten weten. Maar vanavond in Ekko waren ze dus erg overtuigend!
Zo een beetje elk album van DCFC is beter, maar ik denk dat je dan het beste met The Photo Album kunt beginnen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:54 schreef labello het volgende:
Ken eigenlijk alleen echt Transatlanticism, maar die heeft me nu wel geinspireerd om wat meer te gaan luisteren. Tips?
Ik was er al bang voor... de kleine zaal is echt te beroerd voor woorden, het is gewoon te klein.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:47 schreef Noayla_ het volgende:
Ik heb ze gisteravond gezien in de Kleine Zaal van Paradiso.
Leuk optreden maar bepaald geen originele sound. De gelijkenis met Fountains of Wayne en ook wel de Posies was echt enorm.
Kan iemand mij overigens uitleggen waarom die meisjes vooraan gedurende het hele optreden met hun digicameraatjes bezig zijn geweest? Het maakte een nogal sneue indruk;wat moet je in godsnaam met al die foto's van de bandleden?
De bakvisjes waren zo druk bezig met het staren naar hun schermpjes dat ik me afvraag of ze sowieso iets van het concert hebben meegekregen!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |