quote:Het Zweedse Logh maakte al enkele platen, die echter stuk voor stuk aan mij voorbij waren gegaan. Het komt ongetwijfeld omdat ik niet al te veel op heb met de popmuziek uit dat mooie landje. Deze plaat moest volgens de overlevering echter zeer goed zijn, reden genoeg om hem eens te beluisteren en een eigen oordeel te vellen. Wat komt er nog meer uit Zweden, behalve ABBA? Lees mee!
Het is inderdaad niet erg ruig, redelijk rustige gitaarnummers, misschien kan je het zelfs soundscapes noemen. Maar de nummers zitten erg goed in elkaar, mooie melodieen, goede zang en goede climaxen. In hetzelfde "genre" zitten misschien Explosions in the sky, al zitten die alweer wat dichter tegen bv een Godspeed you! Black Emperor.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:03 schreef nipeng het volgende:
Ik heb net de mp3's van de site beluisterd en het is zeker ok. Rustige melancholische gitaarmuziek. Valt niet tegen hoewel ik zelf meer van het ruigere werk hou.
Dan hebben nu een bandtopic.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:15 schreef methodmich het volgende:
Klopt, recensie stond ook al in het forum.
Ik heb het nieuwe album nog niet echt gehoord, maar dit nummer is echt heel herkenbaar Logh, dat klinkt raar, maar is echt waar. Lekker nummertje, lekker gitaartjequote:Op zondag 29 mei 2005 16:36 schreef methodmich het volgende:
My Teacher's Bed moet je even luisteren, prijsnummer.
Dat is sowieso een voldoende waardquote:Op zondag 29 mei 2005 16:47 schreef methodmich het volgende:
En gespeeld in spijkerbroek, overhemd en met uilenbril op.
Zo te zien is er nog geen topic over. Ik wacht meestal wel twee dagen om geen reacties te stelen van de FP. Waarom vraag je dat hier?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
CD: Damien Jurado - On My Way To Absence
Krijgt Damien Jurado nu ook een eigen topic?
Nee, zijn die er?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:17 schreef nipeng het volgende:
[..]
Zo te zien is er nog geen topic over. Ik wacht meestal wel twee dagen om geen reacties te stelen van de FP. Waarom vraag je dat hier?
Heb je die andere topics gezien n.a.v. je recensies?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |