Nee, het is leuker en minder saai.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:56 schreef methodmich het volgende:
Ik vrees dat het een soort Franz Ferdinand zal zijn. Maar niet aan beginnen dan dus. Die heb ik vorig jaar ook fluitend genegeerd en nog nooit spijt van gehad.
Het heeft wel iets weg van Franz Ferdinand ja, 't is net zo ongecompliceerd leuk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:56 schreef methodmich het volgende:
Ik vrees dat het een soort Franz Ferdinand zal zijn. Maar niet aan beginnen dan dus. Die heb ik vorig jaar ook fluitend genegeerd en nog nooit spijt van gehad.
Precies mijn mening over de band, eigenlijk. "I predict a riot" is inderdaad wel leuk, maar voor de rest krijg ik een sterk "jammer, net niet" gevoel bij de band. Het songmateriaal is er wel, maar de uitvoering is gewoon wat tegenvallend op plaat. Het boeit gewoon niet lang genoeg, en er zijn gewoon te veel betere bands in het genre.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:07 schreef DaisyDuke het volgende:
"I Predict A Riot" is een leuk nummer ja, maar na een nummer of 5 verlies ik m'n interesse bij Kaiser Chiefs. Hoe aanstekelijk hun podiumact ook mag zijn.
Hier ben ik het overigens weer mee oneens, ik schat Franz Ferdinand wel wat hoger in eigenlijk. Net als Maximo Park.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:56 schreef methodmich het volgende:
Ik doe de laatste jaren dan ook aan negeer de hype en dat bevalt me op zich wel. Althans, de grootste hypes.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hier ben ik het overigens weer mee oneens, ik schat Franz Ferdinand wel wat hoger in eigenlijk. Net als Maximo Park.
The Futureheads zijn Cool!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:23 schreef Z het volgende:
Er is niks aan methodmitch. De CD in ieder geval, live zijn mensen onverwacht enthousiast. Gijsbert Kramer noemde hun optreden op London Calling, het beste optreden ooit op London Calling (in 11 jaar) en dat is best opmerkelijk. Een vriend van mij was ook bij dat optreden en het schijnt echt fantastisch geweest te zijn. Maar ja, ik ken alleen de CD en daar vind ik niks aan. Doe mij dan maar The Futureheads of Dogs Die In Hot Cars ...
Of iets een hype is bepaald toch niet of je iets mooi vind of niet?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik doe de laatste jaren dan ook aan negeer de hype en dat bevalt me op zich wel. Althans, de grootste hypes.
mee eens...lekker negeren die hype...mis je Franz Ferdinand, The Killers, The Bravery, Kaiser Chiefs, Kasabian etc... is toch kut muziek want een 'hype'....lekker Sky Radio gaan luisteren zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of iets een hype is bepaald toch niet of je iets mooi vind of niet?
/offtopic/quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:00 schreef J.Flo het volgende:
is een voetbal club uit zuid afrika als ik me niet vergis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |