Ik verwacht niet dat er veel mensen zijn die Nada Surf kennen (al zal iedereen hun nummer 'popular' nog wel kennen), maar goed, dan zakt dit topic vanzelf wel naar de bodem van de fok!-muziek-topic-archieven...
En dan nu het grote nieuws! Nada Surf komt naar Nederland
de data:
1 oktober Melkweg (Amsterdam), 2 oktober Effenaar (Eindhoven), 3 oktober Vera (Groningen).
Ook schijnen ze 4 september al langs te komen in een radio show van de VPRO.
Dit alles uiteraard vanwege de release van het nieuwe album Let Go dat als het goed is 17 september gaat uitkomen in Europa...
Ikzelf ga waarschijnlijk naar de show in de Effenaar, omdat dat het dichtst bij Tilburg is, al ga ik misschien ook nog naar de Melkweg. Zijn er nog meer fokkers die ze gaan zien?
[Dit bericht is gewijzigd door MadScientist op 13-08-2002 17:13]
ps. melkweg = amsterdam, maar effenaar en vera??
Maar ik wist niet dat ze nog steeds bestonden.
(En dat er nog genoeg fans waren om concerten voor te geven )
quote:Effenaar is Eindhoven natuurlijk!
Op dinsdag 13 augustus 2002 07:18 schreef Pushit het volgende:
ps. melkweg = amsterdam, maar effenaar en vera??
Veel plezier !
Ik zal vanavond eens wat meer nummers gaan dow eehhhh kopen
quote:Ze maken niet echt vernieuwende muziek, maar op één of andere manier spreekt het me heel erg aan. Het eerste album (High/Low) was iets meer grungy en rauwer, maar de opvolger The Proximity Effect was al veel meer melodieuzer.
Op dinsdag 13 augustus 2002 07:33 schreef Penance het volgende:
Een vriend van mij had de CD waar popular ook op stond, was wel leuk, maar over het geheel genomen een vrij nietszeggende CD.Maar ik wist niet dat ze nog steeds bestonden.
(En dat er nog genoeg fans waren om concerten voor te geven)
Ze hebben nog best wel een trouwe schare fans hoor
Er is een redelijk drukke MSN community waar ze af en toe ook zelf posten, maar je merkt wel dat ze nooit echt groot zullen worden (zoals Weezer bijvoorbeeld). Maar dat vind ik wel leuk eigenlijk een beetje je eigen bandje hebben die je nog gewoon op een normaal podium kunt zien, ipv tussen 5000 andere mensen in de heineken music grot.
Oh ze hebben ook nog ooit een cover gedaan van Where is my mind van de Pixies, voor die tribute cd, die is ook tof
Heerlijk nummer; staat bi mij in mijn mp3 speler ( naja in de auto dan )
Ik heb ze 3 keer live gezien
* Pinkpop ( 1997 ?? )
* Parkpop ( 1997 ?? )
* Nightown Rotterdam
Vooral de plaat High / Low vond ik erg goed !
lekkere plaatjes als stalemate.. zen brain.. deeper well en vooral "the plan" vindt ik erg goed !!
Heb tijdens Pinkpop nog een tijdje zitten praten met Ira en Matthew .. ( heb nog een snaar van hem gekregen.. mijn hoge E was de avond ervoor gebroken gebroken )
quote:Ik heb ze helaas nog nooit eerder gezien
Op dinsdag 13 augustus 2002 15:07 schreef FooFighters het volgende:
Ik heb ze 3 keer live gezien* Pinkpop ( 1997 ?? )
* Parkpop ( 1997 ?? )
* Nightown RotterdamVooral de plaat High / Low vond ik erg goed !
lekkere plaatjes als stalemate.. zen brain.. deeper well en vooral "the plan" vindt ik erg goed !!
The plan heeft idd van die mooie tempo-veranderingen, erg gaaf nummer. ik heb ook nog een kewle live versie van Stalemate die langzaam overgaat in Love Will Tear Us Apart van Joy Division.
ik vind die 2e cd ook vet, the proximity effect ofzo...beetje vaag maar heel koel
Ik geloof dat ik vroeger weleens een aantal andere nummers van ze heb gedownload en dat ik die ook heel goed vond, maar die zijn al weer een tijdje van me HD af (geformateerd )
Eindelijk weer een cd, een maand of 3 geleden had ik de moed opgegeven ooit nog iets van Nada Surf te horen... Tot mijn schrik lagen de cd's beide bijna onder op de stapel!
Maar die schade is ingehaald.
en mijn kaartje voor de Melkweg is ook al aangeschaft
Bij High/Low irriteerde me vooral de altijd prominent aanwezige sissende highhat, vind ik zo spuuglelijk.
als ik het me allemaal goed herinner, hè
Maar veel plezier allemaal in Club Lek (héél hard http://www.fokzine.net in de micro's roepen, een kermend Dinooooooo mag ook ), en in de bouwput die Effenaar heet.
Laat nog eens weten hoe het was, zodat ik me evt. schuldig kan voelen
(Ira, de drummer, zat ook op een soort zwarte kist die hij als trommel gebruikte )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |