abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148796985
Matthew is momenteel een solo-tour aan het doen waarbij hij ook een paar Nederlandse plaatsen aandoet. Donderdag gezien in Breda. Was echt mooi, in een klein zaaltje. Een intieme sfeer en zijn zang was dit keer echt goed vond ik. Hij liet ook al een liedje horen van het nieuwe album wat eraan komt van Nada Surf (ik denk dit jaar nog) en ik moet zeggen dat het veelbelovend klonk! O+

Mochten jullie dit nog op tijd lezen, maandagavond speelt hij nog in Groningen (Vera) en woensdag in Deventer (Burgerweeshuis café).
pi_148798717
En gisterenavond (gratis!) in Haarlem voor een man of 100. Bijna onwerkelijk om na een aantal volle zaalshows de liedjes eens op deze manier live mee te maken, en het werd er zeker niet minder om. Vooral See These Bones was prachtig!
pi_155266570
Hallo mede-Nada Surf fans,

Er is weer iets nieuws! Er is een live album uitgebracht. Nog niet te verkrijgen op cd, maar wel online te beluisteren op Spotify (en volgens mij ook iTunes, maar dat gebruik ik niet dus weet het niet zeker).
Zeker de moeite waard om eens te luisteren! *O*

pi_159655671
Het Gigantische Nada-Surf-topic mag weer onder het stof vandaan gehaald worden!

Vers van de persen, de nieuwe single Cold To See Clear:

Van het aanstaande album You Know Who You Are, wat op 4 maart uit komt op CD/LP/digitaal.

En wie zijn er op 7 april bij in de Melkweg???
pi_160428851
We gaan door!

Vandaag is het nieuwe album uit!
Met daarbij weer een nieuwe videoclip:
pi_183024580
Schopje, vanavond ga ik ze eens zien in 013. Let Go integraal _O_ niks mis mee. Nog meer mensen die gaan?
  woensdag 14 november 2018 @ 15:37:26 #57
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_183144498
Zelf in Zwolle geweest. Was fijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')