abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6156746
wie kent le peuple de l'herbe hier nog meer?

ik heb ze laatst op lowlands per toeval ontdekt en vond het helemaal geweldig. gister (6 oct. ) gaven ze ook een concert in de melkweg, en damn wat was het vet zeg!

waren er nog meer mensen bij dat concert? zo ja; hoe heette die gast... die ging beatboxen.. damn die gast was goed!

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_6156889
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 20:07 schreef iroQuai het volgende:
wie kent le peuple de l'herbe hier nog meer?

ik heb ze laatst op lowlands per toeval ontdekt en vond het helemaal geweldig. gister (6 oct. ) gaven ze ook een concert in de melkweg, en damn wat was het vet zeg!

waren er nog meer mensen bij dat concert? zo ja; hoe heette die gast... die ging beatboxen.. damn die gast was goed!

eej!
Toen we aan 't rondrijden waren in Cannes, zagen we dat er een optreden zou komen van die mafkezen... Helaas pastte het niet meer in ons vakantiebudget om er naartoe te gaan... Jammer, ik had gehoord dat ze echt goed waren...
letterlijk vertaald: het volk van de "kruiden" whehe ... yeah right kruiden
make that "Cannabis Sativa" ...
  maandag 7 oktober 2002 @ 20:31:09 #3
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_6157150
Ben wel een beetje met ze bekend, maar wat ik van ze gehoord was niet zo heel baanbrekend. Wel erg maf, inderdaad. Ik geloof ook dat ze op de meest recente OORGASM met een nummer stonden, dus goede kans dat meer mensen ze nu kennen.
pi_6158770
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 20:15 schreef realist_ik het volgende:

[..]

eej!
Toen we aan 't rondrijden waren in Cannes, zagen we dat er een optreden zou komen van die mafkezen... Helaas pastte het niet meer in ons vakantiebudget om er naartoe te gaan... Jammer, ik had gehoord dat ze echt goed waren...
letterlijk vertaald: het volk van de "kruiden" whehe ... yeah right kruiden
make that "Cannabis Sativa" ...

goh, echt?

hmm maar tis dan ook wel echt geweldige muziek om onder het genot van een gloeiend kruidenstokje te beluisteren...

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_6159623
hmm ik weet het al

die gast heette "JC 001"

hij voelde zich echt helemaal de man, echt een enorme patser.. ik vond t eerst echt een sukkel, maar toen ie ging beatboxen was ik echt onder de indruk

pi_9135764
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 11:50 schreef Vork het volgende:
Ik zocht en vond twee topics, waarvan deze het recenst was: Le Peuple De l'Herbe

Daar kan nog wel wat bij dacht ik zo

naja, toch al best een antiek topic ...

maar goed, iemand toevallig nog info over festivals waar deze mafkezen optreden??
Hun tour beperkt zich momenteel (volgens mijn info) tot Italië en 2 (ver weg) in België ...
Liefst regio Noord-Brabant/Antwerpen

zaterdag 15 maart 2003 @ 12:55:00 #7
3878 Vork
Manisch creatief
pi_9135790
Antiek is anders. Dit valt best mee. Er was nog een oudere en die was pas antiek

Goed, ik heb ken ze alleen van Lowlands waar ik ze heb gezien en ze zijn me erg meegevallen, of ik vond het eigenlijk nog een best leuke show, veel improvisatie. Het schijnt ook niet echt een band te zijn die je op de plaat moet horen maar eigenlijk gewoon live mee moet maken. Wanneer ze weer komen weet ik niet.

pi_9139972
Ik ken ze ook van lowlands! wat was dat een goed optreden zeg!! .. Ik zat daar in het zonnetje met een biertje naar ze te luisteren.. heeerlijk
pi_27835375
Even een kickje. Le Peuple De l'Herbe treden op op Lowlands en dat is voor mij één van de bands die ik persé wil zien. Ik heb ze in Tivoli gezien, vorig jaar en was zéér onder de indruk. Het is fantastische drum n base. Check deze gasten uit, je zult er geen spijt van krijgen!
http://www.combilozen.nl
Check de KoSte bundel! uit en bestel deze dan ook gelijk :o
pi_27837567
Het nummer No Escape ken ik wel, wel een lekker nummertje.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_27838535
Ze zijn toch Frans? Aangezien hun naam Frans is.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_28019718
Ze zijn idd frans. Het is echt een geweldige liveband met 3 hele vette cd's.
http://www.combilozen.nl
Check de KoSte bundel! uit en bestel deze dan ook gelijk :o
  Licht Ontvlambaar zaterdag 18 juni 2005 @ 20:00:01 #13
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  zondag 19 juni 2005 @ 19:06:00 #14
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_28068080
heb ze vorig jaar op de paleisrevolutie gezien , was erg goed.
deed me denken aan een optreden van de freestylers uit hun b- boy stance periode paar jaar terug op drum rhythm festival (toen nog op het westergas terrein)

ga ze zeker weer kijken op ll als ze een beetje netjes geprogrammeerd staan.
pi_52565877
Op 27 augustus is het zover. Dan brengt Le Peuple de l'Herbe haar nieuwe album Radio Blood Money uit.

Eerste single 'Plastic People' klinkt wat poppier en makkelijker dan het eerdere werk. Op het Dour festival waren ze wel aardig:
quote:
Op Festivalinfo.nl schreef Stofje in zijn review het volgende:
...en belandden we uiteindelijk toch op het veld, waar Le Peuple de l’Herbe, zoals altijd eigenlijk, een fantastische show weggaven. Ook hier klonk het nieuwe materiaal al prima, ben benieuwd! De show duurde echter wel érg kort (toch exact een uur, maar gevoelsmatig) en eigenlijk, heel stiekem, was de show ook wel wat voorspelbaar.
. Dat vond ik gewoon stoer, om die quote zo te doen. Anyway, ik ben zelf zéér benieuwd naar het nieuwe album. Op het internet is nog nergens iets te vinden. Wat mij betreft weer zo'n release 'waar je niet op kan wachten'. Erg irritant .
pi_52565973
Oh en uiteraard gaan ze weer optreden in Nederland:

03/10 (wo) Le Peuple de l'Herbe + Wax tailor - Doornroosje (Nijmegen)
04/10 (do) Le Peuple de l'Herbe - Effenaar (Eindhoven)
05/10 (vr) Le peuple de l'herbe - Burgerweeshuis (Deventer)
06/10 (za) Le Peuple de l'Herbe - P60 (Amstelveen)
07/10 (zo) Le Peuple de l'Herbe - Melkweg (Amsterdam)
16/11 (vr) Le Peuple de l'Herbe - Tivoli (Utrecht)
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:02:27 #17
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_52566116
ik ben er bij in de tivoli

Kleine vermelding (iig voor de tivoli) , het is een laat optreden en zal om 23.45 beginnen.
Voor die tijd alleen nog even het nieuwe album checken.
pi_52807472
Vette cd is het, zitten weer enkele hele toffe dingen tussen .
  donderdag 30 augustus 2007 @ 13:31:38 #19
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_52809253
Ik ga ook maar eens een kijkje nemen als ze in Doornroosje staan.
pi_62564860
Er is een nieuwe dvd uit van Le Peuple de l'Herbe. Ik heb 'm zondag besteld bij CD Wow, ik verwacht 'm morgen of overmorgen binnen te krijgen. Live cd+dvd, ik ben benieuwd!
pi_74797565
Ruim een jaar later. Er is een nieuwe cd van Le Peuple de l Herbe, Tilt genaamd. Nog niet gehoord. Wil de cd eerst horen voordat ik 'm koop, omdat ik de laatste cd van Le Peuple niet zó geweldig vond.
  dinsdag 17 november 2009 @ 23:30:32 #22
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_74800873
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef Stofje het volgende:
Ruim een jaar later. Er is een nieuwe cd van Le Peuple de l Herbe, Tilt genaamd. Nog niet gehoord. Wil de cd eerst horen voordat ik 'm koop, omdat ik de laatste cd van Le Peuple niet zó geweldig vond.
Begin volgend jaar staan ze trouwens in tivoli de helling
Live is deze band altijd top, nu 3 keer gezien en elke keer weer een feest geweest.
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:54:49 #23
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_85881658
WOEIIII!!!!

le peuple zet overal de tent op stelten!

fan vanaf het eerste uur!
Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')