ik heb ze laatst op lowlands per toeval ontdekt en vond het helemaal geweldig. gister (6 oct. ) gaven ze ook een concert in de melkweg, en damn wat was het vet zeg!
waren er nog meer mensen bij dat concert? zo ja; hoe heette die gast... die ging beatboxen.. damn die gast was goed!
quote:eej!
Op maandag 7 oktober 2002 20:07 schreef iroQuai het volgende:
wie kent le peuple de l'herbe hier nog meer?ik heb ze laatst op lowlands per toeval ontdekt en vond het helemaal geweldig. gister (6 oct. ) gaven ze ook een concert in de melkweg, en damn wat was het vet zeg!
waren er nog meer mensen bij dat concert? zo ja; hoe heette die gast... die ging beatboxen.. damn die gast was goed!
quote:goh, echt?
Op maandag 7 oktober 2002 20:15 schreef realist_ik het volgende:[..]
eej!
Toen we aan 't rondrijden waren in Cannes, zagen we dat er een optreden zou komen van die mafkezen... Helaas pastte het niet meer in ons vakantiebudget om er naartoe te gaan... Jammer, ik had gehoord dat ze echt goed waren...
letterlijk vertaald: het volk van de "kruiden" whehe ... yeah right kruiden
make that "Cannabis Sativa" ...
hmm maar tis dan ook wel echt geweldige muziek om onder het genot van een gloeiend kruidenstokje te beluisteren...
die gast heette "JC 001"
hij voelde zich echt helemaal de man, echt een enorme patser.. ik vond t eerst echt een sukkel, maar toen ie ging beatboxen was ik echt onder de indruk
quote:naja, toch al best een antiek topic ...
Op zaterdag 15 maart 2003 11:50 schreef Vork het volgende:
Ik zocht en vond twee topics, waarvan deze het recenst was: Le Peuple De l'HerbeDaar kan nog wel wat bij dacht ik zo
maar goed, iemand toevallig nog info over festivals waar deze mafkezen optreden??
Hun tour beperkt zich momenteel (volgens mijn info) tot Italië en 2 (ver weg) in België ...
Liefst regio Noord-Brabant/Antwerpen
Goed, ik heb ken ze alleen van Lowlands waar ik ze heb gezien en ze zijn me erg meegevallen, of ik vond het eigenlijk nog een best leuke show, veel improvisatie. Het schijnt ook niet echt een band te zijn die je op de plaat moet horen maar eigenlijk gewoon live mee moet maken. Wanneer ze weer komen weet ik niet.
quote:Op Festivalinfo.nl schreef Stofje in zijn review het volgende:
...en belandden we uiteindelijk toch op het veld, waar Le Peuple de l’Herbe, zoals altijd eigenlijk, een fantastische show weggaven. Ook hier klonk het nieuwe materiaal al prima, ben benieuwd! De show duurde echter wel érg kort (toch exact een uur, maar gevoelsmatig) en eigenlijk, heel stiekem, was de show ook wel wat voorspelbaar.
Begin volgend jaar staan ze trouwens in tivoli de hellingquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef Stofje het volgende:
Ruim een jaar later. Er is een nieuwe cd van Le Peuple de l Herbe, Tilt genaamd. Nog niet gehoord. Wil de cd eerst horen voordat ik 'm koop, omdat ik de laatste cd van Le Peuple niet zó geweldig vond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |