quote:
Op maandag 2 februari 2004 18:51 schreef keijz het volgende:
Volgens Matt Bellamy (muse) de beste band van dit moment... kent iemand ze?
Het is wel een grappig bandje maar niet meer dan dat. "art star" is wel een cool nummer, verder klinken ze als een nog rommeligere Bettie Serveert zonder bassist.
quote:Nou ben ik het met je eens dat zZz zeker de moeite van het aanschouwen en beluisteren waard is, maar ik zie niet echt een verband met Yeah Yeah Yeahs. Is toch hele andere muziek in mijn optiek.
Op dinsdag 3 februari 2004 11:28 schreef Maestrov het volgende:
Als je dit leuk vindt zou je ook eens naar zZz (Nederlands) moeten gaan luisteren.
nee ze maken wel grappige muziek, maar meer dan dat ook niet... valt me een beetje tegen van Mattquote:Op maandag 5 april 2004 11:39 schreef krasje het volgende:
De Yeah Yeah Yeahs zijn COOL! Maar beste band? Nee.
offtopic: hele leuke avatarquote:Op maandag 5 april 2004 14:54 schreef keijz het volgende:
[..]
nee ze maken wel grappige muziek, maar meer dan dat ook niet... valt me een beetje tegen van Matt
Machina was hun tweede (en in mijn optiek waardeloze) EP; je verwijst nu naar de eerste, titelloze EP die inderdaad best aardig is.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:10 schreef Wombcat het volgende:
Ik ken ze wel.
Hun EP (Machina?) vond ik erg leuk, Bang, Mystery Girl en Miles Away.
Het album vond ik ronduit tegenvallen.
iig niet 2003.. en volgens festivalinfo ook niet in 2002.. noch 2001.. misschien was het zo'n 'vervanger'quote:Op dinsdag 3 februari 2004 01:31 schreef Tunerd het volgende:
Heej ik heb daar wat mp3s van..
waren die niet op pukkelpop? em.. 2002 of 2003
Al meer mensen de nieuwe cd gehoord?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:10 schreef Massive het volgende:
Binnenkort komt dus Show Your Bones uit, en ik dacht het dan makkelijker is als alle discussie dan weer plaatsvindt in dit topic.
Bekijk de video van de single Gold Lion hier.
Lees over het geplande concert op 23 Mei in de Melkweg hier.
volgens mij 2002, maar ik weet niet of ze ook daadwerkelijk gespeeld hebben of hebben afgezegd of zoiets. kende het toen helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2004 01:31 schreef Tunerd het volgende:
waren die niet op pukkelpop? em.. 2002 of 2003
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |