quote:Ja!
Zijn er nog meer mensen fan van deze band?
quote:Yep
Op vrijdag 06 juli 2001 12:07 schreef Public Enemy het volgende:
Concert van ze op Lowlands'00 was top
Ik heb ze voor het eerst live gezien op Pinkpop 95 of 96, maar daarvoor was strange machines een plaat die bij mijn favorieten hoorde.
Ook Gathering oude stijl luister ik nu nog steeds graag naar. Iets ander stemgeluid, maar ja
Ze hebben 25 november bij ons op het Auw Mök! festival gespeeld en dat was echt fantastisch.
De zangeres is trouwens superaardig. Ik heb nog een gesprek over thee met haar gehad
quote:How to Measure A Planet. Nee die vind ik zelf heel erg goed. Hij is veel rustiger, maar zeker niet slecht. Een aantal goede tracks staan er in ieder geval op.
Tussen Nighttime birds en If_then_else hadden ze naar mijn mening die andere cd niet uit hoeven geven. Ik ben zelfs de naam kwijt.
quote:Hehehehehe... ik kan nu wel gaan zeggen dat smaken verschillen, maar dat doe ik niet. De oude tijden van The Gathering waren zeker niet slecht, maar toen Anneke erbij kwam werd het er alleen maar beter op. Hun eerste pop-album? Volgens velen is die al uitgekomen... Niks mis mee, als het maar goed klinkt.
Met de komst van die doos is het alleen maar bergafwaarts gegaan. En het grootste dieptepunt tot nu toe is natuurlijk hun 'internationale doorbraak' met Strange Machines
Ik ben benieuwd wanneer hun eerste pop-album uitkomt (DUH!)
quote:Geen black metal. Death metal grunts, en ze waren destijds de eersten die grunts samen met vrouwenzang deden. De 2de cd, Almost a Dance, had een andere zanger en die vent was verschrikkelijk...
Eerst was het meer het standaard black metal geschreeuw wat zoveel bands laten horen...
quote:Inderdaad, mijn punt. Het heeft nu helemaal geen reet meer met The Gathering te maken. Ik had liever gezien dat ze een andere naam hadden gekozen toen zij er bij kwam.
Op vrijdag 06 juli 2001 12:57 schreef ThePartyBorg het volgende:
Ik vind het alleen maar een verbetering met die meid... Die vent die ze eerst hadden kon alleen maar lelijk schreeuwen. Hun muziek is nu tenminste melodischer geworden... Ook hebben ze door die meid een meer eigen stijl gekregen. Eerst was het meer het standaard black metal geschreeuw wat zoveel bands laten horen...
quote:Kennen we mekaar dan
Op vrijdag 06 juli 2001 13:40 schreef ORiON_JNFN het volgende:
Vind ze wel ok, Party probeerde me wel fan te maken maarja...
quote:Heb ze lang gelee eens in de kern in Purmerend (out of all places) zien optreden met die kutzak..
Op vrijdag 06 juli 2001 13:11 schreef Xhorder het volgende:[..]
Geen black metal. Death metal grunts, en ze waren destijds de eersten die grunts samen met vrouwenzang deden. De 2de cd, Almost a Dance, had een andere zanger en die vent was verschrikkelijk...
quote:Gaan we rot doen
Op vrijdag 06 juli 2001 13:42 schreef ThePartyBorg het volgende:[..]
Kennen we mekaar dan
![]()
![]()
quote:Ze spelen al langer met 'dat mens' dan dat ze niet met haar speelden. Waarom zouden ze hun naam moeten veranderen? Dus elke band die eens een beetje veranderd moet z'n naam veranderen? Nou ja veranderen? Ze zijn ouder geworden en langzaam de muziek gaan maken die ze nu doen. Wanneer kwam Always uit? Ergens in 92 ofzo? Het is nu bijna 10 jaar later, alsof je in 10 jaar niet mag veranderen...
Inderdaad, mijn punt. Het heeft nu helemaal geen reet meer met The Gathering te maken. Ik had liever gezien dat ze een andere naam hadden gekozen toen zij er bij kwam.
Vandaag sinds jaren weer eens een concert van jullie gezien en...
Anneke, je hebt me weer helemaal voor je gewonnen met je stem, je glimlach, je podiumpresentatie, je alles...
Dank je
Mandylion is toch wel een van mijn favoriete albums
Ik ga ze 30 november voor t eerst live zien. *jeej*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |