Bedankt, die cd ga ik mezelf geven voor mijn verjaardagquote:Op maandag 9 januari 2006 21:22 schreef Sautor het volgende:
Stars Of CCTV
Ze komen uit Engeland, plaats weet ik niet preciesquote:Op maandag 9 januari 2006 21:40 schreef JeroenV het volgende:
![]()
Ik ga naar ze toe in Nighttown in maart.
De cd is wel lekker inderdaad. Vind denk ik Cash machine en Tied up too tight het beste. Waar komen ze eigenlijk vandaan? Die gozer klinkt alsof hij Engels op zijn Frans praat...
Ik hoogstwaarschijnlijk ookquote:Op maandag 9 januari 2006 22:14 schreef hydraulix het volgende:
meldt zich ook als fan
Volgende maand in de Melkweg!
ik zeg Pinkpopquote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef Grobbel het volgende:
Niet elk nummer van ze is even sterk, maar ze hebben wel een paar leuke singles gehad tot dusver. Echt zo'n bandje dat je later dit jaar nog regelmatig op festivals zult tegenkomen, vermoed ik.
Uit West-Londen, geloof ik.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze komen uit Engeland, plaats weet ik niet precies
*present*quote:Op maandag 9 januari 2006 22:14 schreef hydraulix het volgende:
Volgende maand in de Melkweg!
Afgelopen zomer, geloof ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:18 schreef CybPraetorian het volgende:
maar nu luister ik hem en blijkbaar kende ik Hard to beat ook al... Wanneer is die single uit geweest dan? ik kan het me niet meer herinneren..
Ik lach me doodquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:36 schreef dwerg het volgende:
Grappig bandje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |