Bedankt, die cd ga ik mezelf geven voor mijn verjaardagquote:Op maandag 9 januari 2006 21:22 schreef Sautor het volgende:
Stars Of CCTV
Ze komen uit Engeland, plaats weet ik niet preciesquote:Op maandag 9 januari 2006 21:40 schreef JeroenV het volgende:
![]()
Ik ga naar ze toe in Nighttown in maart.
De cd is wel lekker inderdaad. Vind denk ik Cash machine en Tied up too tight het beste. Waar komen ze eigenlijk vandaan? Die gozer klinkt alsof hij Engels op zijn Frans praat...
Ik hoogstwaarschijnlijk ookquote:Op maandag 9 januari 2006 22:14 schreef hydraulix het volgende:
meldt zich ook als fan
Volgende maand in de Melkweg!
ik zeg Pinkpopquote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef Grobbel het volgende:
Niet elk nummer van ze is even sterk, maar ze hebben wel een paar leuke singles gehad tot dusver. Echt zo'n bandje dat je later dit jaar nog regelmatig op festivals zult tegenkomen, vermoed ik.
Uit West-Londen, geloof ik.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze komen uit Engeland, plaats weet ik niet precies
*present*quote:Op maandag 9 januari 2006 22:14 schreef hydraulix het volgende:
Afgelopen zomer, geloof ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:18 schreef CybPraetorian het volgende:
maar nu luister ik hem en blijkbaar kende ik Hard to beat ook al... Wanneer is die single uit geweest dan? ik kan het me niet meer herinneren..
Ik lach me doodquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:36 schreef dwerg het volgende:
Grappig bandje.
ZO wat een waardeloos concert was DAT zeg!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:14 schreef hydraulix het volgende:
meldt zich ook als fan
Waarom?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:27 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
ZO wat een waardeloos concert was DAT zeg!!!
Goeie vraag, heb me uitstekend vermaakt...quote:
stukken ruiger livequote:Op woensdag 8 maart 2006 16:30 schreef Barb het volgende:
Ik ben niet zo kapot van de cd, maar ben vorige week dinsdag naar hun concert in de Effenaar in Eindhoven geweest en dat was echt heel tof,.
Bij thuiskomst de cd weer geluisterd, en wederom is ie niet zo heel denderend. Live zijn ze dus stukken meer okee.
Ik geloof dat ze dit jaar op Werchter staan.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:27 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
ZO wat een waardeloos concert was DAT zeg!!!
De zanger was extreem slecht bij stem. De nummers leken uitgevoerd door een schoolbandje. Zowel qua podiumhouding als intensiteit. Zelfs de hit Hard To beat knalde er niet in. Een hele lame cover van Seven Nation Army (kom-op-hee)quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:58 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Zelfs de hit Hard To beat knalde er niet in. nah, die klonk juist goed! niets mis mee....
Een hele lame cover van Seven Nation Army (kom-op-hee) mja, dat was niet zo'n denderend succes idd..
Het leek of de band heel erg moe was, of misschien tourmoe. Maar zowel muzikaal, als vocaal als wat podiumuitstraling betreft een dieptepunt wat liveconcerten betreft... had Hard-Fi nog nooit eerder live gezien, maar vond het een stuk beter klinken dan op cd! (jaja, dat is eigenlijk altijd welmaar goed..) Ik vond het juist een goed concert
![]()
en van vind je van Hard To Beat dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:25 schreef MaJo het volgende:
Heb Cash Machine een paar keer beluisterd en klinkt wel lekker. Zal ook eens naar wat andere nummers gaan luisteren. Vind het nog wel een beetje te poppy eigenlijk
Heb die nog niet gehoord, alleen Cash Machine en Middle Eastern Holliday via die link een paar posts hierboven. Zal eens kijken of ik Hard to beat kan beluisterenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
en van vind je van Hard To Beat dan?
ik vind dat je daar helemaal gelijk in hebtquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het dus wel leuk klinken hoor, alleen nog iets te poppy (cash machine) maar wel uiterst catchy!
mja, wel te doen, maar echt geweldig vind ik 't nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:06 schreef JeroenV het volgende:
Ik vind het echte rustige nummer ook wel goed te doen, Move on now.
Je maakt me wel nieuwsgierig! Ga de cd maar eens aanschaffen denk ikquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik vind dat je daar helemaal gelijk in hebt
het leukste nummer van het album vind ik Hard To Beat, dat was ook de eerste single. (weet eigenlijk niet of ze meerdere singels uit hebben gebracht...)
Cash Machine vind ik zelf niet zo geweldig... al zie je die wel érg vaak op MTV(2) de laatste weken.
Van de rustige nummers vind ik Better To Better wel oké, de rest vind ik niet zo'n succes.
aanradertjes:
- Feltham Is Singing Out
- Gotta Reason
- Linving For The Weekend
- Tight Up To Tight
ah, goed, nu noem ik nog bijna de hele cd op![]()
leuk!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:50 schreef MaJo het volgende:
Heb zojuist de cd aangeschaft op Ebay voor 7 euroDuurt alleen nog wel even voordat ik hem heb...
Zag m hier laatst in NL ook gewoon liggen voor 7 euro, valt goed op die cdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:50 schreef MaJo het volgende:
Heb zojuist de cd aangeschaft op Ebay voor 7 euroDuurt alleen nog wel even voordat ik hem heb...
Nee alleen nog Cash Machine en Middle Eastern Holliday, kan zelf niet downloaden. Deze twee nummers bleven behoorlijk hangen dus ik geef het een kans. En 7 euro voor een cd is natuurlijk goed te doen. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
leuk!
Heb je de andere nummers al geluisterd?
Waar? Ik zag hem laatst in de FRS (noem ik wel een zaak natuurlijk) voor 15,99.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:40 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zag m hier laatst in NL ook gewoon liggen voor 7 euro, valt goed op die cd
Daar noem je wel een zaak hee.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef soul114 het volgende:
[..]
Waar? Ik zag hem laatst in de FRS (noem ik wel een zaak natuurlijk) voor 15,99.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |