abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7499918
wat vinden jullie van deze fantastische band?

elke keer als ik nummers van ze luister lopen de rillingen over mijn rug

mijn favorieten zijn sister en sorry

Voor de mensen die ze niet kennen:
An Pierlé is een band uit Belgie ze hebben afgelopen jaar op o.a. op Pinkpop Werchter en Dranouter gestaan. Het is muziek met veel piano en strijkinstrumenten maar toch modern

wie kent ze en jullie meningen

pi_7500006
Uhhhhmmmm An Pierlé is dat meisje. De rest is muzikale begeleiding.
De muzikanten zijn er later bijgekomen bij optredens.

En ik vind het niks, geef mij maar écht Tori Amos en niet iemand die het probeert na te doen.

[Dit bericht is gewijzigd door De_Schaduw op 23-12-2002 15:51]

pi_7500240
Het lijkt me als je een vaste muzikale begeleiding hebt en jezelf zo noemt dat de band gewoon is vernoemd naar de zangeres

lijkt mij

pi_7500365
quote:
Op maandag 23 december 2002 15:58 schreef Feanturi het volgende:
Het lijkt me als je een vaste muzikale begeleiding hebt en jezelf zo noemt dat de band gewoon is vernoemd naar de zangeres

lijkt mij

Ze had eerst geen vaste muzikale begeleiding, het was alleen het meisje An Pierlé achter de piano op een skippybal, meer niet.
De begeleiding is geloof ik bij haar laatste cd gekomen. Ten tijde van Mud Stories (debuut cd) was ze écht alleen.
Écht, het is de naam van de dame, niet van de muzikale begeleiding.
pi_7500402
Ik heb haar vorig jaar live in Groningen gezien, ze is erg grappig en heeft leuke muziek. Op Cd vind ik dat er absoluut niet uitkomen. Da's jammer.
  maandag 23 december 2002 @ 16:06:23 #6
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_7500412
quote:
Op maandag 23 december 2002 15:58 schreef Feanturi het volgende:

lijkt mij

Klopt... Als je Celine Dion of Britney Spears ziet optreden (God hebbe je ziel als dat ooit gebeurt ), dan zeg je toch ook niet wat een goede band het is?
pi_7500418
quote:
Op maandag 23 december 2002 16:04 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

Ze had eerst geen vaste muzikale begeleiding, het was alleen het meisje An Pierlé achter de piano op een skippybal, meer niet.
De begeleiding is geloof ik bij haar laatste cd gekomen. Ten tijde van Mud Stories (debuut cd) was ze écht alleen.
Écht, het is de naam van de dame, niet van de muzikale begeleiding.

Dat ontken ik toch ook niet
Alleen het geheel word nog steeds An Pierlé genoemd
pi_7501951
quote:
Op maandag 23 december 2002 16:06 schreef Feanturi het volgende:
Dat ontken ik toch ook niet
Alleen het geheel word nog steeds An Pierlé genoemd
Ja maar, dat zou dan ook eigenlijk betekenen dat ik m'n CDs moet laten bij-signeren??
pi_7502218
Het is wel aardig. Ik heb haar een tijdje terug in Apeldoorn gezien. Ze is heel grappig live. Maar echt briljant vind ik het niet. Maar ik ben dan ook niet de grootste fan van female singer/songwriters.
Die tweede plaat van haar had iig al wel veel meer een eigen smoel dan de eerste.
Hmmzz....
pi_7502853
quote:
Op maandag 23 december 2002 15:46 schreef De_Schaduw het volgende:
En ik vind het niks, geef mij maar écht Tori Amos en niet iemand die het probeert na te doen.
Ik heb wat van Tori AMos gedownload, maar vind het niet echt dat An Pierlé dat nadoet hoor
  maandag 23 december 2002 @ 18:30:54 #11
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_7503123
An Pierle heb ik afgelopen donderdag nog in Tivoli gezien. Net als op Pinkpop was ze geweldig!
Beter dan Tori Amos als je het mij vraagt, maar ja...dat vragen jullie niet
  maandag 23 december 2002 @ 21:29:35 #12
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_7506631
An Pierlé is fantastisch. Zeer goede zangeres, met een leuke podiumact. Een erg lieve vrouw, maar ze is zeker niet bang om dr muil open te trekken.

Een vergelijking met Tori Amos is logisch, maar ze doet echt haar eigen ding.

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_7601204
Ik heb haar afgelopen jaar ook in Groningen gezien en 9 januari waarschijnlijk weer. De vergelijking met Tori Amos hoor je heel vaak. Vind ik jammer, maar soms wel begrijpelijk. Hoe het ook zij, ik vind het mooi. Vooral live is ze erg sterk (ook met band trouwens). Leuk gevoel voor humor. Tweede plaat is wel meer eigen inderdaad. Ben benieuwd hoe ze vanaf hier verder gaat!
pi_7607997
Blegh...An Pierle...ik vind t niks.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_7608035
quote:
Op zondag 29 december 2002 23:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Blegh...An Pierle...ik vind t niks.
  woensdag 19 november 2003 @ 01:55:43 #16
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_14747191
Laatste album is echt heel erg goed, komt er binnenkort nog nieuw materiaal??
pi_14753031
Zo'n drie jaar geleden in de higher ground op lowlands, liep ik daar zeer vroeg rond. Komt er opeens een klein belgisch meisje om de hoek kijken. Jongens, wat was dat een verrassing. Ze speelde hier vooral de wat hardere nummers van de eerste cd, en schreeuwde haar strotje schor.

Ik heb An vrij vaak live gezien. De eerste keer blijft het mooist in mijn gedachte. Laatste paar keertjes dat ik haar zag knapte ik erg op haar af. Zonder band vind ik haar stukken beter dan met band. Het viel me ook op dat ze opeens van die ingestudeerde grapjes had. Erg vervelend, hoor je twee concerten na elkaar exact dezelfde 'spontane' grappen voorbij komen.

Maar het blijven mooie nummers.

niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_14754370
Ik heb haar voor het laatst op Parkpop gezien. Dat was echt zeer cool.
  woensdag 19 november 2003 @ 13:24:00 #19
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_14755931
Ze zou in het voorprogramma van Novastar staan een paar jaar geleden in Zwolle. Aangezien Novastar niet kon optreden door ziekte, trad An op. Was best leuk.
pi_14756757
quote:
Op woensdag 19 november 2003 12:36 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik heb haar voor het laatst op Parkpop gezien. Dat was echt zeer cool.

An Pierlé is wel leuk .

Sit back, relax.
pi_14833924
morgenavond: optreden An Pierlé in de vooruit
(heb kaarten)
pi_14834237
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 00:44 schreef warpozio het volgende:
(heb kaarten)
Damn you *jaloers*
Sit back, relax.
  zaterdag 22 november 2003 @ 01:06:37 #23
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_14834406
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 00:44 schreef warpozio het volgende:
(heb kaarten)
kom je nu mee!

Niettemin veel plezier (jij wel, jij wel....... )

zaterdag 11 december 2004 @ 15:08:24 #24
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_23898820
live gezien op festival
paar nummers had ik al ..
(een sampler maken voor een festival is vaak wel handig voor het persoonlijke 'die wil ik zien'-lijstje als er bands op het programma staan waar je nog nooit van gehoord had)
iig
laatst is daar de cd mud stories bijgekomen

nebraska leverde bij mij een grote WOW op
heb mezelf betrapt op het heel vaak spelen van dat nummer
mad dog watch is ook al zoiets
heel lief meiske maar wat een geluid kan daar af en toe uitkomen
geweldig
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_23901531
Hee fijn, het An Pierle topic leeft nog. Ze is volgens mij nu bezig met een nieuw album. Ben benieuwd hoe dat gaat worden. Ik heb haar nu denk ik 3 of 4 keer live gezien, maar dat mag best nog eens. Ik vond Helium Sunset live altijd heel goed. En in de loop van de tijd zag je ook dat de shows steeds rauwer werden. Eerlijk gezegd beviel dat ook wel goed. Dus wie weet wat voor album dat gaat opleveren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')