elke keer als ik nummers van ze luister lopen de rillingen over mijn rug
mijn favorieten zijn sister en sorry
Voor de mensen die ze niet kennen:
An Pierlé is een band uit Belgie ze hebben afgelopen jaar op o.a. op Pinkpop Werchter en Dranouter gestaan. Het is muziek met veel piano en strijkinstrumenten maar toch modern
wie kent ze en jullie meningen
En ik vind het niks, geef mij maar écht Tori Amos en niet iemand die het probeert na te doen.
[Dit bericht is gewijzigd door De_Schaduw op 23-12-2002 15:51]
lijkt mij
quote:Ze had eerst geen vaste muzikale begeleiding, het was alleen het meisje An Pierlé achter de piano op een skippybal, meer niet.
Op maandag 23 december 2002 15:58 schreef Feanturi het volgende:
Het lijkt me als je een vaste muzikale begeleiding hebt en jezelf zo noemt dat de band gewoon is vernoemd naar de zangereslijkt mij
quote:Klopt... Als je Celine Dion of Britney Spears ziet optreden (God hebbe je ziel als dat ooit gebeurt
Op maandag 23 december 2002 15:58 schreef Feanturi het volgende:
Het lijkt me als je een vaste muzikale begeleiding hebt en jezelf zo noemt dat de band gewoon is vernoemd naar de zangereslijkt mij
quote:Dat ontken ik toch ook niet
Op maandag 23 december 2002 16:04 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Ze had eerst geen vaste muzikale begeleiding, het was alleen het meisje An Pierlé achter de piano op een skippybal, meer niet.
De begeleiding is geloof ik bij haar laatste cd gekomen. Ten tijde van Mud Stories (debuut cd) was ze écht alleen.
Écht, het is de naam van de dame, niet van de muzikale begeleiding.
quote:Ja maar, dat zou dan ook eigenlijk betekenen dat ik m'n CDs moet laten bij-signeren??
Op maandag 23 december 2002 16:06 schreef Feanturi het volgende:
Dat ontken ik toch ook niet
Alleen het geheel word nog steeds An Pierlé genoemd
quote:Ik heb wat van Tori AMos gedownload, maar vind het niet echt dat An Pierlé dat nadoet hoor
Op maandag 23 december 2002 15:46 schreef De_Schaduw het volgende:
En ik vind het niks, geef mij maar écht Tori Amos en niet iemand die het probeert na te doen.
Een vergelijking met Tori Amos is logisch, maar ze doet echt haar eigen ding.
quote:
Op zondag 29 december 2002 23:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Blegh...An Pierle...ik vind t niks.
Ik heb An vrij vaak live gezien. De eerste keer blijft het mooist in mijn gedachte. Laatste paar keertjes dat ik haar zag knapte ik erg op haar af. Zonder band vind ik haar stukken beter dan met band. Het viel me ook op dat ze opeens van die ingestudeerde grapjes had. Erg vervelend, hoor je twee concerten na elkaar exact dezelfde 'spontane' grappen voorbij komen.
Maar het blijven mooie nummers.
quote:
Op woensdag 19 november 2003 12:36 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik heb haar voor het laatst op Parkpop gezien. Dat was echt zeer cool.
An Pierlé is wel leuk .
quote:Damn you *jaloers*
Op zaterdag 22 november 2003 00:44 schreef warpozio het volgende:
morgenavond: optreden An Pierlé in de vooruit
(heb kaarten)
quote:kom je nu mee!
Op zaterdag 22 november 2003 00:44 schreef warpozio het volgende:
morgenavond: optreden An Pierlé in de vooruit
(heb kaarten)
Niettemin veel plezier (jij wel, jij wel.......
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |