quote:Waar wachten jullie nog op, ga luisteren
nee dank jequote:zijn muziekstijl beweegt zich ergens tussen folk-rock en alt. country
Wie niet...quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:55 schreef methodmich het volgende:
Deze man houdt van Nick Drake.
Ik ben wel in Paradiso geweest. Hij stond daar zwaar gelukkig te zijn op het podium. Elk liedje met een smile op zijn gezicht van hier tot Tokio. Maar goed, drugs terzijdequote:Op zondag 22 augustus 2004 19:48 schreef BadDay het volgende:
Ik heb de cd eigenlijk zonder te luisteren gelijk gekocht en heb er zeer zeker geen spijt vanIk heb jammer genoeg wel zijn optreden in paradiso van een tijdje geleden gemist....
Jups, gister me kaartjes binnen gekregen. Nog iemand anders die gaat?quote:Op maandag 24 april 2006 17:07 schreef Capetown het volgende:
En...hij komt naar Nederland.Op 31 mei aanstaande treedt hij op in Paradiso.
Erg mooie cd!quote:Op maandag 24 april 2006 17:07 schreef Capetown het volgende:
Josh Ritter heeft een nieuwe plaat: 'The Animal Years'.
[afbeelding]
Erg mooie plaat weer. Erg goeie recensies ook.
En...hij komt naar Nederland.Op 31 mei aanstaande treedt hij op in Paradiso.
Yep.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Jups, gister me kaartjes binnen gekregen. Nog iemand anders die gaat?
Mja idd, ik was zo onder de indruk van Animal Years dat ik meteen de andere 2 albums gekocht he.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:41 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Yep.
Opeens kent iedereen hem zomaar.. heel snel kan het gaan
http://aquariumdrunk.blog(...)here-is-my-song.htmlquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:49 schreef Puur het volgende:
Ik heb een plaatje van Josh, toch wel heel erg leuk. Hello Starling staat erop, mooi nummer.
Nicolai Dunger kan alle kanten op, veel singer-songwriter, maar ik heb ook wel een LP van hem waarop helamaal niet word gezongen en je pure folk hoort uit één of ander scandinavisch gebied. Beide kanten zijn wel aantrekkelijk maar ik prefereer de laatste omdat ik zijn stem af en toe wel eens vervelend vind.
Ik neem dus ook aan dat je 31ste naar Paradiso gaat?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:16 schreef placebeau het volgende:
Schitterend album
Beste wat ik al liggen heb uit 2006.
"Producer Brian Deck keeps Animal Years intimate but transient, like a circus train crawling through a small town on a busy Saturday afternoon." (allmusic)
Ik ben Belg, maar ik ben al op zoek naar iemand om mee te gaan naar de AB de dag ervoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:25 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik neem dus ook aan dat je 31ste naar Paradiso gaat?
En kaarten zijn besteld voor dinsdag. Hebquote:Op zondag 14 mei 2006 23:26 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik ben Belg, maar ik ben al op zoek naar iemand om mee te gaan naar de AB de dag ervoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |