Ik vond deloused gelijk goed. Met deze is dat voor mij wel anders vond er eerst geen kloot aan (behalve the widow), maar begin hem nu steeds beter te vinden.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:01 schreef Mr.Dre het volgende:
Ik heb het nieuwe album gedeeltelijk beluisterd. Ik kan van een The Mars Volta album niet meteen zeggen of ik het geweldig vind of niet. Met Deloused heeft het een groot aantal luistebeurten gekost om het album te waarderen. The Widow vind ik in ieder geval een goed nummer!
Komende woensdag eerst The mars Volta maar even zien in Paradiso!!
quote:Op zondag 27 februari 2005 14:01 schreef DaisyDuke het volgende:
Hij is weer heerlijk pretentieus, die nieuwe Mars Volta! Overweldigend....
Maar wat een lelijke hoes.....
ach, je bent het wel grotendeels met me eens toch?quote:Op maandag 28 februari 2005 17:17 schreef Boeman het volgende:
er is niet voor niets voor een auto gekozen: hun grote vriend en bandlid, Jerry nog wat, is direct na de release van DITC omgekomen. Dit gebeurde volgens mij in een auto...
Beetje een conceptplaat dus, al is die term de laatste tijd al veeeeeeeel te vaak gebruikt, dus weer een enorm goede concept plaat!!!!
[Ik zat net te denken, heb ik dat nou gepost? maar nee, keijz heeft dat stukje artwork nu ook als avatar zie ik, alleen koos ik voor de zoom!}
Dat overleden bandlid was vroeger een "repo-man"...Dat is iemand die de opdacht krijgt een gestolen auto weer terug te stelen voor de rechtmatige eigenaar in ruil voor geld...En alles wat hij dan in die auto vind mag hij ook houden..Zo vond hij een keer een dagboek wat hij ging lezen en zelfs voor de rest van de band voorlas..Later is hij zelf in dat dagboek gaan verder schrijven... Dat inspireerde na het overlijden van dit bandlid tot het maken van 'frances the mute' (1 van de vele invloeden overiens, overigens werd dit dagboek niet letterlijk gevolgd maar gaf de band er een eigen draai aan..quote:Op maandag 28 februari 2005 17:17 schreef Boeman het volgende:
er is niet voor niets voor een auto gekozen: hun grote vriend en bandlid, Jerry nog wat, is direct na de release van DITC omgekomen. Dit gebeurde volgens mij in een auto...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:25 schreef HAL9000S het volgende:
Voor moi persoonlijk het album van het jaar 2005, echt zo ongelofelijk geniaal... vooral het beluisteren van tarantism tot het eind is een aaneenschakeling van fantastische hoogtepunten, geweldig dit!!!
Zijn er ook mensen die At the drive in luisteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |