Tim speelt mee op de cd.. hij is gewoon 1 van de 3 volwaardige bandleden...quote:Op donderdag 22 april 2004 14:33 schreef chris_p het volgende:
Eigenlijk best wel tof dat de twee tofste frontmannen ooit in een band samen zitten. Heeft Tim Van Hamel eigenlijk ook dingen ingespeeld/ingezongen of is hij gewoon een extra invalskracht op de tour van Eagles of Death Metal? Wat voorprogramma's wel allemaal niet teweeg kunnen brengen...
Als je kijkt naa r de crdit bij de diverse nummers op de CD staat-ie overigens slechts bij een nummer vermeld ...quote:Op donderdag 22 april 2004 19:33 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Tim speelt mee op de cd.. hij is gewoon 1 van de 3 volwaardige bandleden...
Haha, opzich ben ik het daar ook wel mee eens.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:19 schreef Manson het volgende:
Als ik kan kiezen tussen The Eagles of Death Metal, doe dan The Eagles maar
Mee eens. Nieuwe plaat is beter geproduceerd / vetter geluid. En de humor natuurlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik vind deze plaat juist vele malen sterker dan het debuut, dat op een handvol aardige tracks na, toch wat te licht was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |