Tim speelt mee op de cd.. hij is gewoon 1 van de 3 volwaardige bandleden...quote:Op donderdag 22 april 2004 14:33 schreef chris_p het volgende:
Eigenlijk best wel tof dat de twee tofste frontmannen ooit in een band samen zitten. Heeft Tim Van Hamel eigenlijk ook dingen ingespeeld/ingezongen of is hij gewoon een extra invalskracht op de tour van Eagles of Death Metal? Wat voorprogramma's wel allemaal niet teweeg kunnen brengen...
Als je kijkt naa r de crdit bij de diverse nummers op de CD staat-ie overigens slechts bij een nummer vermeld ...quote:Op donderdag 22 april 2004 19:33 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Tim speelt mee op de cd.. hij is gewoon 1 van de 3 volwaardige bandleden...
Haha, opzich ben ik het daar ook wel mee eens.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:19 schreef Manson het volgende:
Als ik kan kiezen tussen The Eagles of Death Metal, doe dan The Eagles maar
Mee eens. Nieuwe plaat is beter geproduceerd / vetter geluid. En de humor natuurlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik vind deze plaat juist vele malen sterker dan het debuut, dat op een handvol aardige tracks na, toch wat te licht was.
Gratis site voor clips en live optredensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:13 schreef allsystemshalt het volgende:
ik down effe wat voor evaluatie
*Ja downen kan tot aankoop leiden moraalridders![]()
Lady's nightquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:21 schreef DuranK het volgende:
Ik heb ze vandaag gezien in de effenaar en het was echt mega stoer! De band daarvoor was ook super vet! Had ik niet verwacht dat die ook zo goed zou zijn. Geslaagd avondje![]()
Ze hebben vorig jaar ook opgetreden op Rock In Parkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:12 schreef DuranK het volgende:
[..]
This is are first time in holland so we are fucking stoned![]()
Dat hoorde ik van iemand anders jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:52 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ze hebben vorig jaar ook opgetreden op Rock In Park![]()
Leuk, wanneer en waar?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:49 schreef ParanoidEv het volgende:
Mag dit topic een kickje? Ze komen namelijk naar NL!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |