Wie echte goede garage-rock wil horen moet eens naar The Hives luisteren. Hate to say i told you so is nu zelfs megahit op 3 fm. Echt een supervet nummer. Na een dag werken dat nummer draaien en ik kan er helemaal tegenaan!!
mazzel, Nozem
en nozem?
You are one?
Hanging around.
don't call me beste mensen!
quote:"k heb em even gedownload. En inderdaad lekker deuntje. Geen 'state of the art', maar soms is simpel ook heel doeltreffend.
Op 11 februari 2001 01:43 schreef nozem het volgende:
Beste mensen,Wie echte goede garage-rock wil horen moet eens naar The Hives luisteren. Hate to say i told you so is nu zelfs megahit op 3 fm. Echt een supervet nummer. Na een dag werken dat nummer draaien en ik kan er helemaal tegenaan!!
mazzel, Nozem
quote:stait of de aart waar heb je het over ?
Op 11 februari 2001 01:55 schreef Lamon het volgende:
"k heb em even gedownload. En inderdaad lekker deuntje. Geen 'state of the art', maar soms is simpel ook heel doeltreffend.
De stones hadden het ook niet over de steet of de art,
muddy waters ook niet trouwens,
dacht je dat jerry lee lewis de goedkeuring zocht van de steat of tie art politie?
Fok joe!
Gitaren, bas, drum, zang,
thats whats about!
de rest is de steet of die art en dus bullshit.
lekker deuntje?
quote:Volgens mij heb jij vanavond gewoon te lang in de club gehangen.
Op 11 februari 2001 02:05 schreef tong80 het volgende:
stait of de aart waar heb je het over ?De stones hadden het ook niet over de steet of de art,
muddy waters ook niet trouwens,
dacht je dat jerry lee lewis de goedkeuring zocht van de steat of tie art politie?Fok joe!
Gitaren, bas, drum, zang,
thats whats about!
de rest is de steet of die art en dus bullshit.
lekker deuntje?
Joe meek no sens, men!!
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 11-02-2001 02:18]
quote:De zanger van INXS die heeft pas te te lang in de club gehangen. Meeks hie sens dan?
Op 11 februari 2001 02:17 schreef Lamon het volgende:
Volgens mij heb jij vanavond gewoon te lang in de club gehangen.Joe meek no sens, men!!
(verbazingwekkend weinig reacties overigens op dit topic voor zo'n grote en goede band)
quote:The vines?
Op vrijdag 21 februari 2003 20:30 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Lama andere band. DOH
Go to hell!!quote:Op dinsdag 17 december 2002 08:50 schreef Rulin het volgende:
What's that spell?
Raindancequote:Op woensdag 7 juli 2004 14:29 schreef googoodoll het volgende:
looooooooooooowlands
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |