thank you man, we know we're goodquote:Op maandag 12 juli 2004 22:56 schreef =HellFire= het volgende:
Geweldig!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.The Hives zijn goed, erg goed.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Your new cd kicks arse too mate!quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
thank you man, we know we're goodom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
are you comming to see me ehh our bandquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:18 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Your new cd kicks arse too mate!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yeah, like duh ofcourse!quote:Op zondag 18 juli 2004 20:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
are you comming to see me ehh our bandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.in paradiso?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inform me when the ticket sale startsquote:Op zondag 18 juli 2004 20:50 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Yeah, like duh ofcourse!
Gimme free tickets plz!quote:Op zondag 18 juli 2004 21:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Inform me when the ticket sale startsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Halleluja. Das best prijzig.quote:Op maandag 19 juli 2004 18:02 schreef soul114 het volgende:
van graz.nl (met dank aan MM2)
ticket prijs wordt (zeer hoogst) waarschijnlijk 22 euro + service kosten
thnxquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:52 schreef soul114 het volgende:
.. nu live op lowlands trouwens!!
[http://3voor12.vpro.nl/3voor12/live/video_frame.jsp?programs=11998947&lstreams=12001517]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop