Weet iemand trouwens of ze binnenkort nog een concert gaan geven hier in Nederland? (Ze waren natuurlijk al op Lowlands...)
quote:Wanneer? Ik mis ook altijd alles..
Op vrijdag 19 oktober 2001 01:43 schreef ranja het volgende:
Ze hebben al opgetreden in de Melkweg en op Metropolis...
quote:Dat was nog voor Lowlands... Metropolis was ergens half of eind juli en in de melkweg was nog eerder...
Op vrijdag 19 oktober 2001 01:56 schreef Lamon het volgende:[..]
Wanneer? Ik mis ook altijd alles..
quote:In de zomer zit ik zo op al die festivals te letten, dat de gewone concerten er bij in schieten.
Op vrijdag 19 oktober 2001 02:02 schreef ranja het volgende:[..]
Dat was nog voor Lowlands... Metropolis was ergens half of eind juli en in de melkweg was nog eerder...
Hoe heb jij ze eigenlijk ontdekt? Ik heb toendertijd de recentie op BBC-tekst gelezen en het trok me.
Ik ben dit jaar naar Werchter i.p.v. Lowlands gegaan, dus als ik die pagina toen niet gelezen had, had ik de hele groep nu niet eens gekend.
quote:Niets van gehoord.
Op vrijdag 19 oktober 2001 02:17 schreef ranja het volgende:
Op Metropolis (gratis festival in rotterdam) kwamen ze later als afsluiter, was erg goed...
Maar komen ze nog hier dit jaar? Zal wel niet...
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 19-10-2001 15:11]
In ieder gaval gedeelde nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:10 schreef Z het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk ook af wat er met deze band gebeurd is.
Geen antwoord op je vraag dus ...
Schrijven we opquote:Op zondag 5 september 2004 23:40 schreef bukgeit het volgende:
Geen nieuws, wel een tip: Swervedriver. Vier albums gemaakt in de jaren 90, allemaal de moeite waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |