Erg relaxed, broeierig sfeertje. Mooie composities. Een absolute aanrader voor de liefhebber van gevarieerde Americana.
En ja, ze komen binnenkort in Amsterdam, in Paradiso meen ik. Of ze zijn net weg. Dat zou ik effe moeten nazoeken.
Gaaf! waar was dat dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:35 schreef p_iglet het volgende:
Ik heb ze gisteravond gezien op het Folfestival Dranouter en vond het wel lekker klinken. Ik had toen alleen een inzakmoment dus was er niet helemaal bij maar desondanks was het wel lekker.
Geen wonder dat ik het niet ken. Het lijkt me wel een gave band om live te zien.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:40 schreef p_iglet het volgende:
Folkfestival Dranouter, Dranouter, Vlaanderen, Belgie net op een steenworp afstand van de Franse grens.
Ik heb ze daar in topvormquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:35 schreef p_iglet het volgende:
Ik heb ze gisteravond gezien op het Folfestival Dranouter en vond het wel lekker klinken. Ik had toen alleen een inzakmoment dus was er niet helemaal bij maar desondanks was het wel lekker.
En ook erg overbodig als je het origineel van Love kent, als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:15 schreef methodmich het volgende:
Alone Again Or is volgens mij een cover van Love.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |