The Mountain Goats hebben al de nodige hitjes op Kink FM gehad, dus dat zal ook wel wat mensen trekken.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:57 schreef methodmich het volgende:
Gaat goed, dit topic! Normaliter moet ik eerst 3 x zelf reageren. The Shins verdienen het wel, mooi te zien dat ze vorig jaar al in het slacker-topic zijn genoemd!
Ik zie ineens kansen op een topic over The Mountain Goats.
Ja, daar flip ik echt van.quote:Op maandag 1 maart 2004 12:25 schreef roer-ei het volgende:
3 april in Paradiso
Samen met British Sea Power e.a.
Je bedoelt deze?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:12 schreef drelletje het volgende:
Okee hij is nu te luisteren op de luisterpaal 3voor12.vpro.nl en dan ff luisterpaal aan klikken en dan op the shins. Ik vind ze zeker wel cool, vooral het begin van het 3e nummer. En ik hoop dat het lukt er naar toe te gaan op de 3e maarja we zien wel
Je moet natuurlijk wel lezen hè Grobbel. De OOR-recensent citeert een andere recensie, waarin ze dat schreven...quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:14 schreef Grobbel het volgende:
Ik zag toevallig een recensie van Chutes too Narrow in OOR staan, die echt misselijkmakend positief was. Je zou toch verwachten dat de gemiddelde OOR-recensent gepokt en gemazeld is in het hele muziekgebeuren, maar als je zo'n plaat "de belangrijkste release in 5 jaar" (of iets van die strekking, kan het me niet meer woord voor woord herinneren) noemt, dan vraag je je toch al gauw af of ze uberhaupt wel wat gewend zijn. Het is een aardige plaat, niet meer dan dat.
Zoals ik al zei, het was iets van die strekking, geen directe quote - ik heb die recensie maar heel even onder ogen gezien toen ik dat nummer van OOR doorbladerde bij de lokale Bruna toen ik op mijn trein moest wachten, en het lyrische de-hemel-inschrijven van de recensent stond me voldoende tegen om er uren later in dit topic over te komen klagen. Hetgeen ook gebeurde. Aldus.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:15 schreef Stinkvis het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel lezen hè Grobbel. De recensent citeert een andere recensie, en die ging bovendien over de vorige Shins-plaat...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |