quote:'april 2, 2001:
Op 02 april 2001 21:44 schreef WasQ het volgende:
Vinnik ook wel raar ja. Misschien was de zanger wel degene die de naam heeft verzonnen, en zullen ze daarom van naam veranderen. Trouwens, ze zeggen ook niet dat ze van naam zullen veranderen, maar ik denk inderdaad dat dat wel de bedoeling zal zijn...
details concerning this new project will be published as soon as possible.'
Het klinkt alsof ze een nieuwe band willen starten onder een andere naam... Lijkt me raar dat de zanger de rechten heeft, ik bedoel, de band is nogal onbekend... maar je weet maar nooit...
Alleen Motorpsycho? haha.. nee joh.. Ik kan je een waslijst geven van goede Noorse bands. Veel is metal, maar goede non-metal bands zijn: Ulver, Bogus Blimp, When, Magenta, Virus, Apoptygma Berzerk etc etc A-Ha bestaat ook nog trouwens..
Een van mijn favoriete band en verdomme de enige band die ik in mijn kleine leventje echt heb gesproken en waar ik handtekeningen van gekregen heb!
En nu zijn ze uit elkaar....
*zucht*
Met weemoed zet ik maar even 'Vapor Trails' op.....
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 02-04-2001 23:07]
quote:Ja joh? Tof man.. Ik heb ze trouwens nooit live gezien. Ik ken ze best kort. Komt omdat ik in de studio ben geweest waar Vapor Trails was opgenomen (een vriend van me nam daar een cd op) en ze vertelden dus dat Autopulver hun album daar had opgenomen. Ik dus in Nederland uitchecken en ja.. goede band..
Op 02 april 2001 23:06 schreef Lamon het volgende:
Een van mijn favoriete band en verdomme de enige band die ik in mijn kleine leventje echt heb gesproken en waar ik handtekeningen van gekregen heb!![]()
En nu zijn ze uit elkaar....
Het was trouwens nog een hele klus om F-Words te vinden... Online was ie alleen maar te bestellen bij Plato, maar van hen kreeg ik een week later een mailtje dat ie niet leverbaar was. Vreemd toch, ik vermoed dat Autopulver's werk buiten de lage landen en Noorwegen zelf nergens is uitgebracht...
Gelukkig kwam ik stomverbaasd, na maandenlang zoeken in allerlei obscure CD-winkels en afstruinen van internetsites, een exemplaar tegen bij de plaatselijke Van Leest, waar ze zelfs een speciale Autopulver sectie hadden. Nou vraag ik je...
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 23-08-2002 22:01]
Er was eerst nog sprake van verder gaan zonder zanger, maar het is nu toch echt over geloof ik...
En ze hadden zo groot kunnen worden, als ze in de lijn van 'Vapor Trails' waren doorgegaan.
quote:Tja, en een echte cultstatus opbouwen zit er vrees ik ook niet echt in, als je ziet hoe moeilijk die CD's nu al te verkrijgen zijn... Vapor Trails gaat nog wel, die kom je met een beetje geluk nog wel ergens tegen, maar F-Words is echt een ramp om tegenwoordig nog aan te komen.
Op zaterdag 24 augustus 2002 16:50 schreef Lamon het volgende:En ze hadden zo groot kunnen worden, als ze in de lijn van 'Vapor Trails' waren doorgegaan.
quote:Frontstage, daar zou ik nooit bestellen, die zaak was één grote rip-off, vandaar dat ze nu niet meer bestaan.
Op de oude site van Autopulver gaven ze wel aan dat hun werk online te bestellen was bij Frontstage geloof ik, maar die site is ondertussen ook alweer verdwenen. Ach ja.
quote:Weet ik, heb ik ooit hier nog op het forum gelezen zelfs, misschien ook toen al door jou opgemerkt... Daarom vond ik het ook niet vreemd dat de site niet meer bestaat.
Op zondag 25 augustus 2002 16:22 schreef Xhorder het volgende:[..]
Frontstage, daar zou ik nooit bestellen, die zaak was één grote rip-off, vandaar dat ze nu niet meer bestaan.
quote:Geen idee, heb ook al een hele tijd niks meer van nieuwe projecten gehoord... Hoop dat we in de toekomst toch nog wat van ze horen. Zowel F-Words als Vapor Trails draai ik sowieso al veel te vaak, nog even en *slik* misschien wel te vaak...
Op dinsdag 3 december 2002 18:45 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik heb F-words bij de lokale bieb gevonden.. Ik blij. Geweldige cd.. Vapor Trails had ik al een tijdje.. zo jammer dat ze niet meer zijn
. Ondertussen nog niets bekend over nieuwe projectjes? Ik kwam ze wel nog tegen in mijn oude OOR's en daar stond in dat de zanger geloof ik de enige was die echt van de muziek kon leven. Maar hij schijnt ook filmsoundtracks en zo te maken... wil ik wel eens horen..
quote:Royksopp!
Op maandag 2 april 2001 21:53 schreef dr_diablos het volgende:
Das kut zeg. Nou is Motorpsycho nog de laatste geinige Noorse band.
quote:Bijna een jaar later, en nog altijd geen nieuws... En afgezien van Vapor Trails wordt hun back catalogue ook steeds lastiger te vinden, zelfs bij online cd-stores.
Op dinsdag 3 december 2002 19:31 schreef Grobbel het volgende:[..]
Geen idee, heb ook al een hele tijd niks meer van nieuwe projecten gehoord... Hoop dat we in de toekomst toch nog wat van ze horen. Zowel F-Words als Vapor Trails draai ik sowieso al veel te vaak, nog even en *slik* misschien wel te vaak...
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |