Deze band werd mij gisteren aangeraden, omdat hun muziek een mengeling schijnt te zijn van Crowded House en Elvis Costello.
Kent iemand deze band?
V.
Maar nee, nooit van gehoord..
Leuke muziek wel, exponent van de New Acoustic Movement (al willen ze dat zelf niet weten)...
Probeer eens Dark Star, Morning Rain, Sunlight Hits the Snow, Twist, Storm Warning...en ik zal nu ophouden, anders noem ik de hele cd.
quote:
Op woensdag 11 juli 2001 11:31 schreef Verbal het volgende:
[Spreek uit: ai em kloet]Deze band werd mij gisteren aangeraden, omdat hun muziek een mengeling schijnt te zijn van Crowded House en Elvis Costello.
Kent iemand deze band?
V.
Elvis was to al Doot...........?
Thanx 4 the tip, Verbal!
quote:Nu wel, en bedankt voor de tip
Op woensdag 11 juli 2001 11:31 schreef Verbal het volgende:
Kent iemand deze band?V.
I Am Kloot is een super band echt super...'Natural History' is een absolute aanrader!! De stem van de zanger is zoooooo mooi...Wow!!!
Hun cd zit al sinds de release in mijn cd-speler en zal ook nog heel erg lang bij mij thuis worden gedraaid!!
I Am Kloot is geweldig!!!
En ze staan ook op Lowlands!! Joepie daar gaat ik naar toe
I Am Kloot is DE band van 2001!!!
quote:Da's goed nieuws
Op woensdag 11 juli 2001 18:55 schreef starshine-girl het volgende:En ze staan ook op Lowlands!!
voor meer info: www.iamkloot.com
quote:Ik ben benieuwd wanneer hun volgende optreden in Nederland zal zijn, en hoe het nieuwe album gaat klinken
Op vrijdag 13 december 2002 21:48 schreef Rulin het volgende:
Imaar ik ben benieuwd hoe hun volgende optreden in nederland zal zijn.
quote:ja is daar al meer info over?
Op zaterdag 14 december 2002 00:49 schreef starshine-girl het volgende:[..]
Ik ben benieuwd wanneer hun volgende optreden in Nederland zal zijn, en hoe het nieuwe album gaat klinken
quote:
Oh, about our name... It was supposed to sound kinda strange and enigmatic. We didn't know wat it meant over here.
quote:voorzichtig rotschopje
Op vrijdag 20 december 2002 23:25 schreef Rulin het volgende:[..]
ja is daar al meer info over?
Eerst zal er vanaf 24 maart een 7" worden uitgebracht, met de tracks "Untitled #1" en "Mermen". Waarschijnlijk alleen in de UK.
quote:Dat vind ik nou ook. Maar zo een liedje als storm warning is natuurlijk wel onweerstaanbaar. smilie
Op woensdag 11 juli 2001 17:26 schreef waspman het volgende:
ik vind ze heel erg saai.. echt zo'n doorsnee bandje dat niks toe te voegen heeft
quote:prachtige teksten maken een hoop goed,
Op woensdag 19 februari 2003 15:48 schreef thesoundfan het volgende:[..]
Dat vind ik nou ook. Maar zo een liedje als storm warning is natuurlijk wel onweerstaanbaar. smilie
titanic, to you, storm warning, bigger wheels, 86 tv's
I AM KLOOT release a new single on the Echo Label 9-6-03.
Life In A Day will be available on:
Ltd edition signed 7 inch
CD 1 Life In A Day - This House Is Haunted - Cinders
CD 2 Life In A Day - Deep Blue Sea - By Myself -
Life In A Day Video
Meer info
(hij is uit namelijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |