Het kan niet zo zijn dat Neerlands beste popband (ok, mijn mening) geen topic heeft.
Zo'n anderhalve week geleden is Don't Stop uitgekomen, in eerste instantie gelimiteerd op 500 vinyl copies. Helaas staat de mijne nog steeds in bestelling...
quote:Eerst komt 'ie op vinyl uit, na twee week op CD, da's ook binnenkort.
Op maandag 9 februari 2004 15:39 schreef snowwie2 het volgende:
nederlands beste verkoopt er maar 500?
tis maar goed dat het jouw mening is anders zou het wel heel droevig gesteld wezen
Vindt ze wel leuk, maar niet voor al te lang. Eigenlijk is het gewoon hippiemuziek.
quote:Ja Happy Traum is heel erg jare '60 pop, maar dat nieuwe nummer dus eigenlijk helemaal niet. Ze hebben best wat electronische invloeden nu (synth-solo's enzo erdoor). Ik weet nog niet of ik het leuker vind of niet. Maar het zijn in ieder geval nu vooral meer dan alleenmaar post-hippies.
Op maandag 9 februari 2004 17:25 schreef Seborik het volgende:
Er zijn 2 topics over Daryll-Ann. Eentje van een luistersessie, eentje over een album uit 2003.Vindt ze wel leuk, maar niet voor al te lang. Eigenlijk is het gewoon hippiemuziek.
Happy Traum en Weeps vind ik topplaten!
Trailer Tales iets te lo-fi denk ik maar slecht is anders.
Hebben ze een nieuwe CD?
quote:Ik vind hippiemuziek anders erg leuk.
Op maandag 9 februari 2004 17:36 schreef Theeboon het volgende:
Nah gewoon goeie popmuziek toch?
Hippiemuziek vind ik te denigrerend voor ze
quote:Ik kon 't echt nergens vinden...
Op maandag 9 februari 2004 17:25 schreef Seborik het volgende:
Er zijn 2 topics over Daryll-Ann. Eentje van een luistersessie, eentje over een album uit 2003.Vindt ze wel leuk, maar niet voor al te lang. Eigenlijk is het gewoon hippiemuziek.
Ik weet niet of Daryll-Ann hippiemuziek is. Ze hebben volgens mij heel erg goed naar de vroege (=leuke) The Beatles geluisterd, en zijn daardoor geïnspireerd.
Ik heb Weeps, Happy traum, live en Trailer tapes. Ik wilde de nieuwe pas kopen, maar die komt pas over een maand op CD uit. Op LP is ie eral...
quote:nog 6 dagen en de cd is uit hoor.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:07 schreef belsen het volgende:
Erg leuke band DA!Ik heb Weeps, Happy traum, live en Trailer tapes. Ik wilde de nieuwe pas kopen, maar die komt pas over een maand op CD uit. Op LP is ie eral...
En om je gerust te stellen: Ik vind m in ieder geval erg goed. Er zijn wel wat teleurgestelde stemmen te horen, maar ik vind m erg lekker
-edit- typo's
[Dit bericht is gewijzigd door pfaf op 10-02-2004 17:42]
quote:Ze zijn ( imo ) ook iets saaier dan bijvoorbeeld Caesar ( maar das natuurlijk ook de beste band van Nederland
Op dinsdag 10 februari 2004 17:43 schreef thaleia het volgende:
Hmmm, wat ik van ze gehoord heb vond ik altijd maar wat suffig. Zo braafjes...misschien heb ik precies de verkeerde dingen gehoord, dat kan natuurlijk. Ceasar (ook uit de Excelsior-stal) vind ik vooralsnog leuker.
quote:Ik ben voor het eerst teleurgesteld...
Op dinsdag 10 februari 2004 17:41 schreef pfaf het volgende:
En om je gerust te stellen: Ik vind m in ieder geval erg goed. Er zijn wel wat teleurgestelde stemmen te horen, maar ik vind m erg lekker![]()
quote:precies, maar er zitten al genoeg nummers ( 10.45!!!!! ) bij die erg aanstekelijk zijn, en ik de hele dag al aan het neuriën ben, na 4 keer luisteren
Op dinsdag 10 februari 2004 17:54 schreef Puur het volgende:[..]
Maar DA groeit altijd, dus ik houd hoop.
Wel beetje Leonard Cohen, ook leuk!
dat zijn allemaal goeie bandjes!
quote:PERSBERICHT DARYLL-ANN
Daryll-Ann stopt ermee.
Het is mooi geweest.
De kogel is door de kerk.
En even goeie vrienden.
We kunnen er lang en breed over lullen maar zo gaan die dingen.
Trots!
Zoveel goeie nummers. Zulke bijzondere voorstellingen.
Vijftien jaar Daryll-Ann.
'kjewel.
quote:PERSBERICHT DARYLL-ANN
[...]
Zoveel goeie nummers. Zulke bijzondere voorstellingen.
Vijftien jaar Daryll-Ann.
'kjewel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |