abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 augustus 2002 @ 22:09:46 #1
13973 ranja
image means nothing
pi_5256332
Zojuist gekocht:

Dot Allison - We are science

De zangeres Dot Allison zou je kunnen kennen van het nummer 'Dirge' van Death in vegas, daar zingt zij namelijk.
Nu heeft ze een cd uit, ik was erg benieuwd.

Het geluid is erg electronisch, hangt een beetje tussen Anne Clark en Laurie Anderson in, met een snufje Ladytron. Maar die stem van haar.... erg mooi... zuigt je de muziek gewoon in... wat je ook aan het doen bent, op een bepaald moment ben je met je aandacht bij de muziek in plaats van de pc of tv of wat dan ook. En dat is vaker andersom, in elk geval bij mij.

Een aantal voorlopige hoogtepunten:
You can be replaced
Make it happen
Strung out

zondag 4 augustus 2002 @ 14:09:55 #2
13973 ranja
image means nothing
pi_5260765
"

Dit is de cover dus.

pi_5260803
Klinkt veelbelovend!

* Ceased2Be gaat even wat downe om te previewen.

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_11027473
Hoezo topic kicken..... Dot Allison is leuk! Luisteren!

zo goed Ranja?

Aldus.
  woensdag 11 juni 2003 @ 10:34:11 #5
13973 ranja
image means nothing
pi_11027569
Ik zie dat ik helemaal vergeten ben te posten dat ik haar live heb gezien. Vorig jaar op Pukkelpop...
Dat was ook erg goed, nummers van haar 1e en 2e album (We are science is dus de 2e) gemengd... Dot achter haar keyboard en een band achter haar. De tent waarin ze speelde werd gedurende ze speelde steeds voller, blijkbaar waren meer mensen onder de indruk van wat ze hoorden toen ze langsliepen. En na afloop van het optreden had ik even wat tijd nodig om bij te komen, dus dat toen Trail of dead op het hoofdpodium bezig was deed me helemaal niks.

Haar 1e cd is wat minder electronisch trouwens, wat meer gitaargericht.

pi_11027815
En dat de Trail of Dead je toen helemaal niks deed zegt dan wel weer wat over Dot Allison!
Aldus.
  woensdag 11 juni 2003 @ 10:46:28 #7
13973 ranja
image means nothing
pi_11027889
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 10:43 schreef Z het volgende:
En dat de Trail of Dead je toen helemaal niks deed zegt dan wel weer wat over Dot Allison!
Precies. Ik had toen even geen zin in harde gitaren... nou, dat gebeurt inderdaad niet vaak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')