Ik zie Idlewild as Zondag (Coldplay in Wembley) Ik vind ze wel ok op CD, maar heb ze nog nooit live gezien. Ik denk wel dat het live goed is, maar ik zal er Maandag in dit topic wel een verslagje over posten.
de nieuwe single van het derde idlewild album heet "live in a hiding place".
quote:Een verslagje is wel leuk ja
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:33 schreef oozem het volgende:
idlewildIk zie Idlewild as Zondag (Coldplay in Wembley) Ik vind ze wel ok op CD, maar heb ze nog nooit live gezien. Ik denk wel dat het live goed is, maar ik zal er Maandag in dit topic wel een verslagje over posten.
de nieuwe single van het derde idlewild album heet "live in a hiding place".
quote:Sow, was erug strak !!
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:06 schreef Radiohoofdje het volgende:[..]
Een verslagje is wel leuk ja
. Ik zie ze dus 5 november
heb onwijs veel zin in dat concert
Idlewild helaas niet meegekregen
Nou heb ik ff wat meer nummers beluisterd van deze band maar die andere tracks zijn lang zo goed niet imho, ze klinken iig een stuk chaotischer.
Maar misschien zijn dat tracks van een ouder album en zijn ze nu een nieuwe weg ingeslagen. Via google is iig weinig tot geen info te vinden.
quote:hier kan ik me prima bij aansluiten.
Op maandag 25 november 2002 21:24 schreef Radiohoofdje het volgende:
Ik vond ze op 5 november toen met het Coldplay concert eigenlijk wel tegenvallen...alle nummers klonken het beetje hetzelfde. Het is natuurlijk wel leuk als een band zijn eigen 'stijl'heeft maar... het werd na een tijdje saai voor mij :S elk begin van een nummer was al bijna hetzelfde als het nummer ervoor... boeide me niet zo.
Anyway, ik heb Idlewild een keer gezien op Lowlands (´99) en toen rockte het flink. Een soort punknoise. Dus ik die laatste plaat van ze zonder te luisteren gekocht, en het was een enorme teleurstelling. Mat, vlak, saai en zo meer. In elk geval niet mjin cup of tra (maar smaken verschillen). Ik heb hem in elk geval na een paar dagen weer teruggebracht, en geruild voor een fijne Dandy Warhols plaat.
wicked
maar ik vind idlewild wel leuk, voor sommige momenten (relaxen)
Inderdaad.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
*kickje
Nieuwe album klinkt best ok.
Ja.quote:Op zondag 4 april 2010 21:18 schreef Lamon. het volgende:
Is na 1101 dagen het feit dat het nieuwe album Post Electric blues te vinden en straks te kopen is reden genoeg, FOK! ?
Ildewild is juist zo'n band die eigenlijk al 10 jaar niet hip meer is, whatever that means. Heb een beetje het idee dat ze wel willen meehobbelen met de huidige trends, maar dan altijd een paar jaar te laat. Dan waren ze rond de eeuwwisseling toch beter...quote:Op maandag 5 april 2010 14:20 schreef belsen het volgende:
Een nummer wat nu weer heel hip zou moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |