Net of Wouter tijdens de campagnes Jan-Peter gaat promoten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:41 schreef Duiveltja het volgende:
Eigengeil is bupa niet vreemd...
Dus die heb je gebatstquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik was met een stel vrienden uit eten in Utrecht en achter ons zat er een kopie van Elisha Cuthbert. Zij leek echt sprekend op haar. Haar gezicht en haar waren exact hetzelfde
Que?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:43 schreef Mukie het volgende:
Hihihi doet hij dat dan niet?
Wat een watje dan
Of je er sex mee hebt gehadquote:
Het gaat over batsen en jij duik opquote:
Copulatie, geslachtsgemeenschap, coïtus...quote:
Ik heb een neus voor seksquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het gaat over batsen en jij duik op![]()
Zeg dan gewoon neuken mênquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Copulatie, geslachtsgemeenschap, coïtus...
Nee dus.quote:
Nee, dat was een grapje van Duiveltja.quote:
IDO was een grapje van Duiveltja?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat was een grapje van Duiveltja..
Nou, dat het vandaag zou komen, het komt er vast nog wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef Christine het volgende:
[..]
IDO was een grapje van Duiveltja?
Ik wilde gewoon ff twee uitersten aantonen:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Doe dat dan maar niet he.
Wees jezelf, da's al erg genoeg...
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Batsen, krikken, naaien, fleppen....
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Copulatie, geslachtsgemeenschap, coïtus...
Nope geen grapje van mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dat het vandaag zou komen, het komt er vast nog wel.
Robin?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weet iemand welke debiel de verhaalijnen van gtst schrijft?![]()
Oh, nou dan was het een grapje dat het een grapje was.quote:
Euh, ik zie door alle grapjes het grapje niet meer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, nou dan was het een grapje dat het een grapje was..
Je zou het bijna denkenquote:
quote:Ondertussen is er een woeste tenniser in Meerdijk gearriveerd, Richard Krajicek is razend op Laura. Zij zou sporters regelen voor de veiling van het 'Richard Krajicek Foundation'. Door alle problemen met Dennis is Laura het helemaal vergeten, maar Richard pikt dit niet. Nina ziet in dat Bing bij Sjors hoort, en ze gaat op zoek naar een nieuwe prooi. Ze laat haar oog vallen op Richard, en ze is meteen verliefd. Hij ziet haar echter helemaal niet staan, dit tot grote ergenis van Nina. Ze besluit Ludo zijn creditcard te stelen om zo indruk om hem te maken. Zal het haar lukken?
Is Bas Muijs er al uit?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weet iemand welke debiel de verhaalijnen van gtst schrijft?![]()
Allangquote:
Allang?quote:
Ik heb afgelopen week sinds hele lange tijd weer eens gekekenquote:
wolders, jpquote:
Ja, keilang toch.quote:
Dat is echt een baggerfilm.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
wolders, jp
Anyway nu Thirteen kijken
Is thirteen op tv? waarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
wolders, jp
DVD denk ikquote:
Wat een kutloting zegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:56 schreef Svensational het volgende:
Christine:
* Halve Finale:
Svensational vs. Bupatih
Tania18 vs. Dizer
BVO vs. MissBliss
Vond ik een goede filmquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
wolders, jp
Post je weer in een gesloten topic.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
en ik mis alles omdat ik filmpje was gaan kijken
stoute muuk![]()
Jammer ik hoor zoveel goeie dingen over die film dat ik hem graag zelf wil zien.quote:
Ja, ze zijn allemaal leuk he.quote:
Ja, lach maar, jij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ze zijn allemaal leuk he.!
Zowiezo vind ik die user tournaments maar stomquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ze zijn allemaal leuk he.!
Omdat ik het ben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:08 schreef LeBeau het volgende:
Waarom moet ik op Buup stemmen?
Een van de mooiste vrouwen van dit momentquote:
En Brainpower ook.quote:
Brainpower rapt in ieder geval wel beter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:26 schreef BVO het volgende:
[..]
En Brainpower ook..
* BVO bestelt een tsunami voor 'em.
Nou ja, das waar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Brainpower rapt in ieder geval wel beter.
13quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:27 schreef mark_03 het volgende:
Met hoeveel stemmen voor heb ik van je verloren Svennie ?
Ali komt me iets te vaak voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:29 schreef mark_03 het volgende:
Maar Ali's voorkomen vind ik leuker dan dat van Brainpower.
Ja, dat vind ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:29 schreef mark_03 het volgende:
Maar Ali's voorkomen vind ik leuker dan dat van Brainpower.
Het is rap, geen grap.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Ali's liedjes zijn veel grappiger dan die van Brainpower..
Gelukkig hoeft hij zich nooit voor te stellen ... hij stelt toch niks voorquote:
Waarom pas je mijn woorden aan?quote:
Voor het tournament...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waarom pas je mijn woorden aan?
Ik wilde weten waarvoor, niet waarom.
15-2 (van babette en Airelle geloof ik)quote:
Lange Frans, Baas B, Brace, Yes-R, Ali B.... allemaal opzouten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:36 schreef mark_03 het volgende:
Waar ik wel een enorme grafhekel aan heb zijn Lange Frans en Baas B. Die hebben totaal geen "voorkomen". (is daar trouwens geen beter woord voor? attitude?)
Svennie, eat your heart outquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
15-2 (van babette en Airelle geloof ik)
Zoals ik al zei: Airelle wordt ondergewaardeerd.quote:
Omdat wij de enige waren die op haar gestemd haddenquote:
preciesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:40 schreef BVO het volgende:
Zoals ik al zei: Airelle wordt ondergewaardeerd..
Jij had toch vorig jaar die award gewonnen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Airelle wordt ondergewaardeerd..
Ikke ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Omdat wij de enige waren die op haar gestemd hadden![]()
en wij liggen er ook uit...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:40 schreef mark_03 het volgende:
Omdat wij de enige waren die op haar gestemd hadden![]()
Ja!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jij had toch vorig jaar die award gewonnen?
hij had 7 awards gewonnen waaronder deze.... voel je de contradictie?!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:41 schreef mark_03 het volgende:
Jij had toch vorig jaar die award gewonnen?
Het ging toch om de minst populaire SC'ers?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
en wij liggen er ook uit...
't zijn allemaal complotten hier..........![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:41 schreef BVO het volgende:
http://upload.webzilla.nl(...)a758bb5c81e5703d68fe
Sara Raats..
Oh, okay.quote:
Ik bedoel dat hij de "ondergewaardeerde user award" won ... slaat eigenlijk ook nergens opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij had 7 awards gewonnen waaronder deze.... voel je de contradictie?!
Leuk dat je ze allebei gewonnen had.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:44 schreef BVO het volgende:
Nee, ik had:
Meest ondergewaardeerde
>>>
Meest op zichzelf geilende
Maar goed, ga je gang.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh, okay.
Je weet toch dat ik nooit oplet?
Dat bedoelt babette dus ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:45 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij de "ondergewaardeerde user award" won ... slaat eigenlijk ook nergens op.
Daarvoor ben ik er.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh, okay.
Je weet toch dat ik nooit oplet?
Ja, babette en ik denken hetzelfde (al tijdenquote:
Lul!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:47 schreef LeBeau het volgende:
BVO vs. MissBliss
Uh, hoe moet dat eigenlijk in de finale?
Je hebt echt een hekel aan me hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:46 schreef babette21 het volgende:
Anyway here are the votes of the Babettiën people....
Svensational vs. Bupatih.... Bupatih: une point, Bupa: one point
Tania18 vs. Dizer Tania18 une point, Tania one point
BVO vs. MissBliss BVO: une point, Beev: one point
precies......quote:
Wat een non-argument.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:47 schreef LeBeau het volgende:
Mijn stemmen voor het tournament:
(de moeilijkste! Maarja, Sven stemde eerder wel op mij.)
ik dacht meer aan de Jip en Janneke Awardquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:47 schreef mark_03 het volgende:
Ja, babette en ik denken hetzelfde (al tijden).
De Aukje en Marieke award gaat naar ons.
a) Jij stemde op Markquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Lul!. Ik kwam net zo lekker terug.
.
Iedereen maakt dan een top 3 geloof ik..
Hij kan ook goed zingen hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:50 schreef LeBeau het volgende:
a) Jij stemde op Mark
b) MissB is liever.
Met alleen een leuk blond koppie kom je er toch net niet.
oh sorry, vergeten:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:48 schreef Svensational het volgende:
Je hebt echt een hekel aan me he.
Lijkt mij ook beterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht meer aan de Jip en Janneke Award
It's good enough for me, Bu-Pah-Tee.quote:
Ik ben gewoon erg bitter.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
a) Jij stemde op Mark
Met alleen een leuk blond koppie kom je er toch net niet.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:47 schreef LeBeau het volgende:
{de moeilijkste! Maarja, Sven stemde eerder wel op mij.)
quote:
Eat this, LB.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, nog iets typisch kleuters:
"Vind je mijn tekening mooi?
"Ja."
"Whihi
"
"En vind je mijn tekening mooi?"
"Nee."
" OhDan vind ik jouw tekening ook niet leuk meer. [afbeelding]"
En Beev, nog voorspellingen voor morgen? Ben je al begonnen met bidden?quote:
Wat voor morgenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:54 schreef Dada het volgende:
[..]
En Beev, nog voorspellingen voor morgen? Ben je al begonnen met bidden?
Ze is bezet Mark, dat zal het zijn. Ze is nu nog onbereikbaarder gewordenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:54 schreef mark_03 het volgende:
Ik heb ook al in geen tijden meer een Wytske plaatje gepost. Ik ben geloof ik afgekicked
.
Heb dr ook al in geen tijden meer op de buis gezien.
nope, 'cause I reeeeeally don't give a shit.......quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:53 schreef mark_03 het volgende:
Iemand al bezig met de OP voor nummer 500
Dizer volgens mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:53 schreef mark_03 het volgende:
Iemand al bezig met de OP voor nummer 500
Jullie verliezen met 2-1. Ben je aanwezig?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:55 schreef BVO het volgende:
Wat voor morgen
Ah, het is Feyenoord tegen Utrecht he?. Wij winnen.
.
Ik ga er niet heen nee, ben al te lang niet meer geweest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:59 schreef Dada het volgende:
[..]
Jullie verliezen met 2-1. Ben je aanwezig?
wanneer speelt ado weer thuis?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:59 schreef Dada het volgende:
[..]
Jullie verliezen met 2-1. Ben je aanwezig?
Morgen tegen AZquote:
Ik ontken niks.quote:
Je hebt wel een seizoenskaart? Of gewoon af en toe een wedstrijdje meepikken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:00 schreef BVO het volgende:
Ik ga er niet heen nee, ben al te lang niet meer geweest..
Oh, die is dus nu al bezig.quote:
Oh dus toch! Ik hoorde gejoel, maar zag de stadionlichten niet branden... ik keek verkeerd zie ik nu.quote:
Laatste.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Je hebt wel een seizoenskaart? Of gewoon af en toe een wedstrijdje meepikken?
Vandaar dus het gejoel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:05 schreef BVO het volgende:
Ze staan nog voor ook, 2-1 tegen RKC.
En bedankt hèquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:06 schreef Dizer het volgende:
* Halve Finale:
Svensational vs. Bupatih
Tania18 vs. Dizer
BVO vs. MissBliss
Dat wordt voor mij dus de laatste ronde
En Sven.. ondanks dat je tegen me hebt gestemd![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:06 schreef Dizer het volgende:
En Sven.. ondanks dat je tegen me hebt gestemd![]()
Zeg, haal dat eens weg, dat mag niemand wetenquote:
Wat mag niemand weten Sven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En bedankt hè![]()
Ik stond nét gelijk met Svernie.
quote:
Jaja, daar schrik je van he!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:10 schreef BVO het volgende:
[..]. Na de H komt bij mij meestal de i, vandaar.
![]()
.
Hoezo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, haal dat eens weg, dat mag niemand weten.
Alweer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:10 schreef BVO het volgende:
BUPA! LAAT ZE DAAR ACHTEREN EENS AAN DE SLAG GAAN..
Ja, maar niemand doet het. En als jij het dan hier gaat neerzetten is het niet leuk meer.quote:
Het was toch al niet leuk meer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar niemand doet het. En als jij het dan hier gaat neerzetten is het niet leuk meer..
Hoezo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar niemand doet het. En als jij het dan hier gaat neerzetten is het niet leuk meer..
Hoezoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Het was toch al niet leuk meer.
Ze zijn ook altijd zo voorspelbaar...
Ze zijn alleen maar als een stelletje bejaarden terug aan het kijken op vroeger.quote:
Dizer was vorige keer 3e, ik 2e.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:14 schreef Christine het volgende:
De enige vraag is altijd: gaat MissBliss winnen of Dizer?
Stelletje rollatorjosti's, die crewquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zijn alleen maar als een stelletje bejaarden terug aan het kijken op vroeger..
Ik blijf bezig, zeg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zijn alleen maar als een stelletje bejaarden terug aan het kijken op vroeger..
Zeur niet kipquote:
En jij ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En bedankt hè![]()
Ik stond nét gelijk met Svernie.
Dat doet ze toch nooit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:16 schreef Christine het volgende:
Lift your leg up.... lift your leg up...![]()
[afbeelding]
Uuhm... bedankt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik hoop dat Dizer wint hij is toch een beetje mijn grote broer die ik nooit had![]()
Je staat tegenover Tania, lul, dan is dat logisch.quote:
Jij doet wel erg veel moeite om niet te winnen, heh?quote:
Dat heb ik dus nooit gedaan nog.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij doet wel erg veel moeite om niet te winnen, heh?
En jij staat tegenover MissBliss... das dus kiezen voor lief en knapquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Je staat tegenover Tania, lul, dan is dat logisch..
Ah, en als MB op Tania stemt?.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij doet wel erg veel moeite om niet te winnen, heh?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit gedaan nog.. Lijkt me ook niks.
.
Jij bent ook niet diegene die dat van mij moet vinden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
En jij staat tegenover MissBliss... das dus kiezen voor lief en knapDat zijn dus twee eigenschappen die jij niet hebt, Bob Smit
quote:Er is geen geldig forumnummer opgegeven.
Ik vond het wel lastig hoor... maar MissBliss is zo'n lief vriendinnetje van me, daar kan niemand aan tippen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent ook niet diegene die dat van mij moet vinden..
Mail?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeuh niet echt. Moeilijke dag gehad..
Mooi. Kunnen we elkaar weer normaal aankijken danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent ook niet diegene die dat van mij moet vinden..
Dat had ik ook wel verwacht, geeft niet hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vond het wel lastig hoor... maar MissBliss is zo'n lief vriendinnetje van me, daar kan niemand aan tippen.
Zocht je IDO?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Openm er eens een FB-topic over dan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Niks sorry, bied het alleen maar aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoeft niet. Wil er niet over praten. Sorry
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Openm er eens een FB-topic over dan..
Met die quote van Christine erbij, weten ze gelijk waar ze aan toe zijn.!!!
Neuh, Vaduz zei dat het niet lang meer zou duren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Openm er eens een FB-topic over dan..
Met die quote van Christine erbij, weten ze gelijk waar ze aan toe zijn.!!!
Vergeet het bananen-glij-verhaal niet, hèquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Niks sorry, bied het alleen maar aan.![]()
Ben nog niet vergeten hoe lief ik het vond dat sommige mensen mij hier zo goed hebben opgevangen, nu alweer een half jaar geleden
Leeft shok nog trouwens?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel verwacht, geeft niet hoor..
.
Bedoelde ik dan he.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Stelletje rollatorjosti's, die crew
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vergeet het bananen-glij-verhaal niet, hè
Ik weet al niet meer waar het over ging of op sloeg.
"Niet lang" is in crewtermen makkelijk 2 maanden hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, Vaduz zei dat het niet lang meer zou duren..
Ligt nog steeds aan de beademing, met weinig kans op genezing geloof ik.quote:
Ik zag het laatst nog ergens in een oud SC-topic voorbijkomen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:25 schreef Christine het volgende:
[..]Dat hele verhaal was ik tot op de dag van vandaag weer vergeten... heb ook geen idee meer waar dat over ging. Het was vast grappig destijds. Maar zelfs dat weet ik niet meer.
Ja, maar een topic in FB werkt voor geen meter, half FOK! denkt dan eerst grappig te zijn met "quote:
Uhuh, ik weet het, daarom vroeg ik het ook aan jou ipv dat ik het zelf doe.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar een topic in FB werkt voor geen meter, half FOK! denkt dan eerst grappig te zijn met ":r "en dat soort berichten, waarna een site-admin er al klaarkomend een slotje op flikkert..
Grappenmaker.quote:
Komt door de zware concurrentie van http://forum.firas.nlquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ligt nog steeds aan de beademing, met weinig kans op genezing geloof ik..
De gebruikers hebben in totaal 208 berichten geplaatstquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Komt door de zware concurrentie van http://forum.firas.nl![]()
Ben nooit op de nieuwe SHOK geweest... link?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:30 schreef Christine het volgende:je hebt de layout van shok gejat Diz!!!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:29 schreef babette21 het volgende:
wat 'n takkeweer..... en daar moet ik straks nog doorheen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:31 schreef babette21 het volgende:
wat?!?!Fucking Maud heeft 'n nummer van Grof Geschut gejat.....!!!!
Mijn eerste ban...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:28 schreef Christine het volgende:
deze was zo lief![]()
ShowChat #209: Passie! (Ode aan Christine)
Alleen Diz en ik hadden er nog een ban aan overgehouden
Ik ben nog eens geband daarna. Gelijk een week.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn eerste ban...En enige gelukkig
Dat was met TC toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben nog eens geband daarna. Gelijk een week.
Zie Zhenars sig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben nooit op de nieuwe SHOK geweest... link?
Je hebt niet eens op mij gestemdquote:
Ze heeft in geen enkele ronde op mij gestemd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt niet eens op mij gestemd
Nog een tv gekocht....?
En Inge en Remco eruit bij Dancing With the Stars. Wat een avond!!quote:
Dat interesseert me dan weer net niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En Inge en Remco eruit bij Dancing With the Stars. Wat een avond!!
Zit Jim er nog in?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En Inge en Remco eruit bij Dancing With the Stars. Wat een avond!!
;')
Ooh.. dat waren we alquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:45 schreef Christine het volgende:
[..]
En weer moet er een kind opgroeien in een gebroken gezin.
Ik heb ELKE ronde op jou gestemd.. Das toch wat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze heeft in geen enkele ronde op mij gestemd..
Maar nog nooit op mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb ELKE ronde op jou gestemd.. Das toch wat?
Zucht...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Komt omdat we allemaal geil zijn vanavond
ik zal die stemmen maar niet al te serieus nemenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:43 schreef Dizer het volgende:
Je hebt niet eens op mij gestemd
Nog een tv gekocht....?
wellus.... in de eerstequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:44 schreef Svensational het volgende:
Ze heeft in geen enkele ronde op mij gestemd..
Hij ontmaskerde zichzelf per ongeluk door een sreenshot waarop hij nog stond ingelogd als tongquote:
Ik maak ook maar een grapquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zal die stemmen maar niet al te serieus nemen
nope, geen tijd voor gehad... misschien volgende week
Vraag het in dat nostalgie-topic.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:51 schreef Christine het volgende:
En wie was kikkerlikker ook alweer?
quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij kent Tong80 niet he, geloof me, het is GEEN tong80
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:01 schreef babette21 het volgende:
strakkies naar het casino
Show me the moneyyyyy![]()
zo af en toe is wel leuk....quote:
Ik ben ook bang dat ik mijzelf niet kan inhoudenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo af en toe is wel leuk....
maar ik kan er net zo goed de hele avond aan de bar hangen en mensen kijken,
hoef niet zo nodig te spelen [lees: verliezen]
Uhuh, de meest vreemde types komen er, geweldig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo af en toe is wel leuk....
maar ik kan er net zo goed de hele avond aan de bar hangen en mensen kijken,
hoef niet zo nodig te spelen [lees: verliezen]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:08 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat ik vanavond eens op ga letten op de leuke kerels die nét heel veel geld winnen
beetje golddigging kan geen kwaad
oja dat was hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:09 schreef BVO het volgende:
2vandaag was het toch?!
Is met een rare man in een geelpak die een raar dansje doetquote:
Ze leek bijna echt. Vond het best eng.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:11 schreef BVO het volgende:
Ook gezien.. Ze kwam me toch wel heel realistisch over.
Doeiquote:
Stem jij ookquote:
alweer?quote:
niks sorry.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:23 schreef beaverhausen het volgende:
nou vooruit:
Svensational vs. Bupatih sorry Buup.
Tania18 vs. Dizer
BVO vs. MissBliss
Helpt het als ik zeg dat het kei moeilijk kiezen was?quote:
Mietje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:26 schreef BVO het volgende:
Dat ene van Tom ga ik daar echt niet vertellen hoor.
Nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat het kei moeilijk kiezen was?.
Buup!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Sorry, beav.
Onze KD-liefde.![]()
Onze liefde voor elkaar![]()
Allemaal....*poef* weg door één zo'n rotte stem.
*snik*
Buup is je wel aan het verlinken daar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:26 schreef BVO het volgende:
Dat ene van Tom ga ik daar echt niet vertellen hoor.
Oh, en nu verlink ik Buup.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Buup is je wel aan het verlinken daar..
Was ooit achter de schermen van Shok!, maar is niet op FOK! gebeurd, dus niet noemenswaardig voor dat topic. ;').quote:
Grapje, schat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Buup!.
Maar.. maar... maar Buup!.
Nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:39 schreef Duiveltja het volgende:
Is dat Tom's reet?
Wat doe jij met zulke foto's anyway?![]()
20 GIGquote:
Waarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:39 schreef Duiveltja het volgende:
Is dat Tom's reet?
Wat doe jij met zulke foto's anyway?![]()
Op marktplaats kan je mooiere voor minder vindenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
20 GIG+ afstandbediening van 40 euro erbij. + er zit nog garantie op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |