Net of Wouter tijdens de campagnes Jan-Peter gaat promoten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:41 schreef Duiveltja het volgende:
Eigengeil is bupa niet vreemd...
Dus die heb je gebatstquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik was met een stel vrienden uit eten in Utrecht en achter ons zat er een kopie van Elisha Cuthbert. Zij leek echt sprekend op haar. Haar gezicht en haar waren exact hetzelfde
Que?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:43 schreef Mukie het volgende:
Hihihi doet hij dat dan niet?
Wat een watje dan
Of je er sex mee hebt gehadquote:
Het gaat over batsen en jij duik opquote:
Copulatie, geslachtsgemeenschap, coïtus...quote:
Ik heb een neus voor seksquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het gaat over batsen en jij duik op![]()
Zeg dan gewoon neuken mênquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Copulatie, geslachtsgemeenschap, coïtus...
Nee dus.quote:
Nee, dat was een grapje van Duiveltja.quote:
IDO was een grapje van Duiveltja?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat was een grapje van Duiveltja..
Nou, dat het vandaag zou komen, het komt er vast nog wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef Christine het volgende:
[..]
IDO was een grapje van Duiveltja?
Ik wilde gewoon ff twee uitersten aantonen:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Doe dat dan maar niet he.
Wees jezelf, da's al erg genoeg...
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Batsen, krikken, naaien, fleppen....
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Copulatie, geslachtsgemeenschap, coïtus...
Nope geen grapje van mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dat het vandaag zou komen, het komt er vast nog wel.
Robin?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weet iemand welke debiel de verhaalijnen van gtst schrijft?![]()
Oh, nou dan was het een grapje dat het een grapje was.quote:
Euh, ik zie door alle grapjes het grapje niet meer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, nou dan was het een grapje dat het een grapje was..
Je zou het bijna denkenquote:
quote:Ondertussen is er een woeste tenniser in Meerdijk gearriveerd, Richard Krajicek is razend op Laura. Zij zou sporters regelen voor de veiling van het 'Richard Krajicek Foundation'. Door alle problemen met Dennis is Laura het helemaal vergeten, maar Richard pikt dit niet. Nina ziet in dat Bing bij Sjors hoort, en ze gaat op zoek naar een nieuwe prooi. Ze laat haar oog vallen op Richard, en ze is meteen verliefd. Hij ziet haar echter helemaal niet staan, dit tot grote ergenis van Nina. Ze besluit Ludo zijn creditcard te stelen om zo indruk om hem te maken. Zal het haar lukken?
Is Bas Muijs er al uit?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weet iemand welke debiel de verhaalijnen van gtst schrijft?![]()
Allangquote:
Allang?quote:
Ik heb afgelopen week sinds hele lange tijd weer eens gekekenquote:
wolders, jpquote:
Ja, keilang toch.quote:
Dat is echt een baggerfilm.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
wolders, jp
Anyway nu Thirteen kijken
Is thirteen op tv? waarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
wolders, jp
DVD denk ikquote:
Wat een kutloting zegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:56 schreef Svensational het volgende:
Christine:
* Halve Finale:
Svensational vs. Bupatih
Tania18 vs. Dizer
BVO vs. MissBliss
Vond ik een goede filmquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
wolders, jp
Post je weer in een gesloten topic.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
en ik mis alles omdat ik filmpje was gaan kijken
stoute muuk![]()
Jammer ik hoor zoveel goeie dingen over die film dat ik hem graag zelf wil zien.quote:
Ja, ze zijn allemaal leuk he.quote:
Ja, lach maar, jij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ze zijn allemaal leuk he.!
Zowiezo vind ik die user tournaments maar stomquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ze zijn allemaal leuk he.!
Omdat ik het ben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:08 schreef LeBeau het volgende:
Waarom moet ik op Buup stemmen?
Een van de mooiste vrouwen van dit momentquote:
En Brainpower ook.quote:
Brainpower rapt in ieder geval wel beter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:26 schreef BVO het volgende:
[..]
En Brainpower ook..
* BVO bestelt een tsunami voor 'em.
Nou ja, das waar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Brainpower rapt in ieder geval wel beter.
13quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:27 schreef mark_03 het volgende:
Met hoeveel stemmen voor heb ik van je verloren Svennie ?
Ali komt me iets te vaak voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:29 schreef mark_03 het volgende:
Maar Ali's voorkomen vind ik leuker dan dat van Brainpower.
Ja, dat vind ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:29 schreef mark_03 het volgende:
Maar Ali's voorkomen vind ik leuker dan dat van Brainpower.
Het is rap, geen grap.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Ali's liedjes zijn veel grappiger dan die van Brainpower..
Gelukkig hoeft hij zich nooit voor te stellen ... hij stelt toch niks voorquote:
Waarom pas je mijn woorden aan?quote:
Voor het tournament...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waarom pas je mijn woorden aan?
Ik wilde weten waarvoor, niet waarom.
15-2 (van babette en Airelle geloof ik)quote:
Lange Frans, Baas B, Brace, Yes-R, Ali B.... allemaal opzouten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:36 schreef mark_03 het volgende:
Waar ik wel een enorme grafhekel aan heb zijn Lange Frans en Baas B. Die hebben totaal geen "voorkomen". (is daar trouwens geen beter woord voor? attitude?)
Svennie, eat your heart outquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
15-2 (van babette en Airelle geloof ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |