Post je weer in een gesloten topic.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
en ik mis alles omdat ik filmpje was gaan kijken
stoute muuk![]()
Jammer ik hoor zoveel goeie dingen over die film dat ik hem graag zelf wil zien.quote:
Ja, ze zijn allemaal leuk he.quote:
Ja, lach maar, jij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ze zijn allemaal leuk he.!
Zowiezo vind ik die user tournaments maar stomquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ze zijn allemaal leuk he.!
Omdat ik het ben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:08 schreef LeBeau het volgende:
Waarom moet ik op Buup stemmen?
Een van de mooiste vrouwen van dit momentquote:
En Brainpower ook.quote:
Brainpower rapt in ieder geval wel beter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:26 schreef BVO het volgende:
[..]
En Brainpower ook..
* BVO bestelt een tsunami voor 'em.
Nou ja, das waar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Brainpower rapt in ieder geval wel beter.
13quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:27 schreef mark_03 het volgende:
Met hoeveel stemmen voor heb ik van je verloren Svennie ?
Ali komt me iets te vaak voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:29 schreef mark_03 het volgende:
Maar Ali's voorkomen vind ik leuker dan dat van Brainpower.
Ja, dat vind ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:29 schreef mark_03 het volgende:
Maar Ali's voorkomen vind ik leuker dan dat van Brainpower.
Het is rap, geen grap.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Ali's liedjes zijn veel grappiger dan die van Brainpower..
Gelukkig hoeft hij zich nooit voor te stellen ... hij stelt toch niks voorquote:
Waarom pas je mijn woorden aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |