Ik wilde gewoon ff twee uitersten aantonen:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Doe dat dan maar niet he.
Wees jezelf, da's al erg genoeg...
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Batsen, krikken, naaien, fleppen....
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Copulatie, geslachtsgemeenschap, coïtus...
Nope geen grapje van mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dat het vandaag zou komen, het komt er vast nog wel.
Robin?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weet iemand welke debiel de verhaalijnen van gtst schrijft?![]()
Oh, nou dan was het een grapje dat het een grapje was.quote:
Euh, ik zie door alle grapjes het grapje niet meer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, nou dan was het een grapje dat het een grapje was..
Je zou het bijna denkenquote:
quote:Ondertussen is er een woeste tenniser in Meerdijk gearriveerd, Richard Krajicek is razend op Laura. Zij zou sporters regelen voor de veiling van het 'Richard Krajicek Foundation'. Door alle problemen met Dennis is Laura het helemaal vergeten, maar Richard pikt dit niet. Nina ziet in dat Bing bij Sjors hoort, en ze gaat op zoek naar een nieuwe prooi. Ze laat haar oog vallen op Richard, en ze is meteen verliefd. Hij ziet haar echter helemaal niet staan, dit tot grote ergenis van Nina. Ze besluit Ludo zijn creditcard te stelen om zo indruk om hem te maken. Zal het haar lukken?
Is Bas Muijs er al uit?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weet iemand welke debiel de verhaalijnen van gtst schrijft?![]()
Allangquote:
Allang?quote:
Ik heb afgelopen week sinds hele lange tijd weer eens gekekenquote:
wolders, jpquote:
Ja, keilang toch.quote:
Dat is echt een baggerfilm.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
wolders, jp
Anyway nu Thirteen kijken
Is thirteen op tv? waarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
wolders, jp
DVD denk ikquote:
Wat een kutloting zegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:56 schreef Svensational het volgende:
Christine:
* Halve Finale:
Svensational vs. Bupatih
Tania18 vs. Dizer
BVO vs. MissBliss
Vond ik een goede filmquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
wolders, jp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |