"Niet lang" is in crewtermen makkelijk 2 maanden hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, Vaduz zei dat het niet lang meer zou duren..
Ligt nog steeds aan de beademing, met weinig kans op genezing geloof ik.quote:
Ik zag het laatst nog ergens in een oud SC-topic voorbijkomen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:25 schreef Christine het volgende:
[..]Dat hele verhaal was ik tot op de dag van vandaag weer vergeten... heb ook geen idee meer waar dat over ging. Het was vast grappig destijds. Maar zelfs dat weet ik niet meer.
Ja, maar een topic in FB werkt voor geen meter, half FOK! denkt dan eerst grappig te zijn met "quote:
Uhuh, ik weet het, daarom vroeg ik het ook aan jou ipv dat ik het zelf doe.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar een topic in FB werkt voor geen meter, half FOK! denkt dan eerst grappig te zijn met ":r "en dat soort berichten, waarna een site-admin er al klaarkomend een slotje op flikkert..
Grappenmaker.quote:
Komt door de zware concurrentie van http://forum.firas.nlquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ligt nog steeds aan de beademing, met weinig kans op genezing geloof ik..
De gebruikers hebben in totaal 208 berichten geplaatstquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Komt door de zware concurrentie van http://forum.firas.nl![]()
Ben nooit op de nieuwe SHOK geweest... link?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:30 schreef Christine het volgende:je hebt de layout van shok gejat Diz!!!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:29 schreef babette21 het volgende:
wat 'n takkeweer..... en daar moet ik straks nog doorheen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:31 schreef babette21 het volgende:
wat?!?!Fucking Maud heeft 'n nummer van Grof Geschut gejat.....!!!!
Mijn eerste ban...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:28 schreef Christine het volgende:
deze was zo lief![]()
ShowChat #209: Passie! (Ode aan Christine)
Alleen Diz en ik hadden er nog een ban aan overgehouden
Ik ben nog eens geband daarna. Gelijk een week.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn eerste ban...En enige gelukkig
Dat was met TC toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben nog eens geband daarna. Gelijk een week.
Zie Zhenars sig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben nooit op de nieuwe SHOK geweest... link?
Je hebt niet eens op mij gestemdquote:
Ze heeft in geen enkele ronde op mij gestemd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt niet eens op mij gestemd
Nog een tv gekocht....?
En Inge en Remco eruit bij Dancing With the Stars. Wat een avond!!quote:
Dat interesseert me dan weer net niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En Inge en Remco eruit bij Dancing With the Stars. Wat een avond!!
Zit Jim er nog in?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En Inge en Remco eruit bij Dancing With the Stars. Wat een avond!!
;')
Ooh.. dat waren we alquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:45 schreef Christine het volgende:
[..]
En weer moet er een kind opgroeien in een gebroken gezin.
Ik heb ELKE ronde op jou gestemd.. Das toch wat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze heeft in geen enkele ronde op mij gestemd..
Maar nog nooit op mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb ELKE ronde op jou gestemd.. Das toch wat?
Zucht...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Komt omdat we allemaal geil zijn vanavond
ik zal die stemmen maar niet al te serieus nemenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:43 schreef Dizer het volgende:
Je hebt niet eens op mij gestemd
Nog een tv gekocht....?
wellus.... in de eerstequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:44 schreef Svensational het volgende:
Ze heeft in geen enkele ronde op mij gestemd..
Hij ontmaskerde zichzelf per ongeluk door een sreenshot waarop hij nog stond ingelogd als tongquote:
Ik maak ook maar een grapquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zal die stemmen maar niet al te serieus nemen
nope, geen tijd voor gehad... misschien volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |