Zeg, haal dat eens weg, dat mag niemand wetenquote:
Wat mag niemand weten Sven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En bedankt hè![]()
Ik stond nét gelijk met Svernie.
quote:
Jaja, daar schrik je van he!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:10 schreef BVO het volgende:
[..]. Na de H komt bij mij meestal de i, vandaar.
![]()
.
Hoezo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, haal dat eens weg, dat mag niemand weten.
Alweer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:10 schreef BVO het volgende:
BUPA! LAAT ZE DAAR ACHTEREN EENS AAN DE SLAG GAAN..
Ja, maar niemand doet het. En als jij het dan hier gaat neerzetten is het niet leuk meer.quote:
Het was toch al niet leuk meer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar niemand doet het. En als jij het dan hier gaat neerzetten is het niet leuk meer..
Hoezo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar niemand doet het. En als jij het dan hier gaat neerzetten is het niet leuk meer..
Hoezoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Het was toch al niet leuk meer.
Ze zijn ook altijd zo voorspelbaar...
Ze zijn alleen maar als een stelletje bejaarden terug aan het kijken op vroeger.quote:
Dizer was vorige keer 3e, ik 2e.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:14 schreef Christine het volgende:
De enige vraag is altijd: gaat MissBliss winnen of Dizer?
Stelletje rollatorjosti's, die crewquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zijn alleen maar als een stelletje bejaarden terug aan het kijken op vroeger..
Ik blijf bezig, zeg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zijn alleen maar als een stelletje bejaarden terug aan het kijken op vroeger..
Zeur niet kipquote:
En jij ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En bedankt hè![]()
Ik stond nét gelijk met Svernie.
Dat doet ze toch nooit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:16 schreef Christine het volgende:
Lift your leg up.... lift your leg up...![]()
[afbeelding]
Uuhm... bedankt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik hoop dat Dizer wint hij is toch een beetje mijn grote broer die ik nooit had![]()
Je staat tegenover Tania, lul, dan is dat logisch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |