Er was geen einde toen. Die verhaallijnen liepen steeds weer over in iets anders.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
De strijd met Dian is een van de allergaafste video's die ik op YouTube heb gezien, maar het simpele einde viel me een beetje tegen
...Voel ik daar een vervolg aankomen?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Er was geen einde toen. Die verhaallijnen liepen steeds weer over in iets anders.![]()
Hierna brandde de strijd weer los tussen Ludo en Dian/Bowien.
Helaas, we zullen moeten wachten op de boxen.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Voel ik daar een vervolg aankomen?
Hierna kreeg je:quote:Op zondag 26 februari 2012 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Er was geen einde toen. Die verhaallijnen liepen steeds weer over in iets anders.![]()
Hierna brandde de strijd weer los tussen Ludo en Dian/Bowien.
Er bleek een echt project te zijn met die naam en die gingen moeilijk doen over de rechten van die naam en dergelijke. Uiteindelijk werd Waterfront hernoemd naar Merenpark en dit moest per direct, daarom werd het eroverheen gedubt.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:40 schreef Frey het volgende:
Hoe zat dat ook alweer toen:
Hier had Ludo het nog over het Waterfront project.
Bij 1:30 ineens Merenpark.
Later overal ineens eroverheen geplakt.
Vanaf 21:20.
Ik las "Berenpak".quote:
In de VS zou die scène tussen Danny en Maxime juist schandalig zijn geweest en die scène tussen Lucas en Anton niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nah, ik zit het archief eens door te lezen en het is me een drukte van jewelste wat betreft klachtenAl minstens 5 afleveringen van GTST zijn door de jaren heen beklacht en sommigen ook met zo'n geldboete... Maar die van de ruzie tussen Anton en Lucas/Edwin (Weet niet welke van de 2
) is de meest recente.
...Maar niks te vinden over bijvoorbeeld Danny die Maxime lag te verwennen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:40 schreef Frey het volgende:
Was het niet zo dat het bedrijf van Martine toen ook anders genoemd moest worden? Staat me wel iets van bij...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er bleek een echt project te zijn met die naam en die gingen moeilijk doen over de rechten van die naam en dergelijke. Uiteindelijk werd Waterfront hernoemd naar Merenpark en dit moest per direct, daarom werd het eroverheen gedubt.
Wel weer heerlijke muziek.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Was het niet zo dat het bedrijf van Martine toen ook anders genoemd moest worden? Staat me wel iets van bij...
Ondanks dat, best grappig om te zien dat dat stukje werd gedubt. Je hóórt het zelfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
De bovenste scenes zijn hetzelfde. Is de laatste een herhaling van GTST waarin ze de naam al hebben aangepast ofzo?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:40 schreef Frey het volgende:
Hoe zat dat ook alweer toen:
Hier had Ludo het nog over het Waterfront project.
Bij 1:30 ineens Merenpark.
Wat? Ik zie niets.quote:
Misschien Sair Pointdexter, de moeder van Irene.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat? Ik zie niets.
Trouwens, ik weet nog van een paar jaar geleden dat ik met mijn moeder meekeek naar GTST en dat er toen zo'n Engelspratende tante naar Meerdijk kwam. Wat was dat ooit?
Jah dat was het.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Misschien Sair Pointdexter, de moeder van Irene.
[ afbeelding ]
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:48 schreef loezzzje het volgende:
[..]
4 pagina's in een uurgaat sneller dan hier
Het is mijn dagelijks half uurtje verstand op nul en tv kijken.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef loezzzje het volgende:
Eigenlijk is het ook een ontzettend domme soapmaar ach als wij het maar leuk vinden he
Idd. En ook vooral niet bij nadenken.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is mijn dagelijks half uurtje verstand op nul en tv kijken.
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:56 schreef roos85 het volgende:
Nou daar gaan we zo weer..
Geen:
[ afbeelding ]
Maar:
[ afbeelding ]
Ja ik dacht ook alquote:Op maandag 27 februari 2012 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"dit flik je me niet ku....." (en dan nog wat) zei Aysen.
ze zal er toch mee wegkomen wssquote:Op maandag 27 februari 2012 20:09 schreef Murmeli het volgende:
gaat ook niet opvallen he, dat aysen hem van de trap heeft gelazerd...
Dat zou echt te schandalig voor woorden zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 20:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ze zal er toch mee wegkomen wss
Dat ze zelf gelijk na "de val" heeft gebeld maakt het al een stuk onopvallender..quote:Op maandag 27 februari 2012 20:09 schreef Murmeli het volgende:
gaat ook niet opvallen he, dat aysen hem van de trap heeft gelazerd...
De folder heeft ze later naar beneden gegooidquote:Op maandag 27 februari 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:
Waarom zou Aysen ooit in Rik's huis zijn?
Waarom zou er een reclamefolder bovenaan de trap liggen?
Hmmm... Daar mag Jack even over nadenken.
Laten we hopen van wel, wat een non personage zeg!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:14 schreef DaMart het volgende:
Die Turkse moordenares zijn we snel kwijt dus?.
Maar ze gaan er vanuit dat hij bovenop lag.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
De folder heeft ze later naar beneden gegooid
Ze heeft geprobeerd het zo te doen lijken dat hij met folder en al van de trap is gevallen.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar ze gaan er vanuit dat hij bovenop lag.
Vragen, vragen...
Ze zal waarschijnlijk zeggen dat hij over de folders is gevallen. Maar hoe kunnen de folders boven terechtkomen? Dat is het raadsel van de dagquote:Op maandag 27 februari 2012 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
De folder heeft ze later naar beneden gegooid
Mag ze die zus van haar meteen meenemenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Laten we hopen van wel, wat een non personage zeg!
tja ze pas net in de serie en er nu al uitgaan is wel heel erg snelquote:Op maandag 27 februari 2012 20:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat zou echt te schandalig voor woorden zijn
En waar is Sjorssss, de moeder van Lana..quote:Op maandag 27 februari 2012 20:11 schreef loezzzje het volgende:
Waarom staat iedereen (behalve die Danny kennen) daar op straat te kijken? Wat een ramptoeristen
Go Go Go inspector Jack moet nog onderzoek doen hequote:Op maandag 27 februari 2012 20:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja ze pas net in de serie en er nu al uitgaan is wel heel erg snel
ik verwacht er niet veel van eerlijk gezegd, al hoop ik dat die trut zo snel mogelijk optyftquote:Op maandag 27 februari 2012 20:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Go Go Go inspector Jack moet nog onderzoek doen he
tzijn FOK!kers volgens mijquote:Op maandag 27 februari 2012 20:19 schreef loezzzje het volgende:
Ohh godhebben die mensen geen baan?
En hem niet te hoog inschatten he? Dat duurt nog minstens een half jaarquote:Op maandag 27 februari 2012 20:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Go Go Go inspector Jack moet nog onderzoek doen he
en om ons te laten zien dat Nina's lamme arm het weer doet..quote:Op maandag 27 februari 2012 20:20 schreef Bastiefcg het volgende:
OMG, ze hebben gewoon een hele scene gemaakt, om dat dance spel scheit uit te zenden????![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
en om ons te laten zien dat Nina's lamme arm het weer doet..
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
En dan laten ze het verkeerde personage nog dood gaan ookquote:Op maandag 27 februari 2012 20:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar het holt echt hard achteruit ja... weer een dode...
Arme Maxime
Ik ook niet... en het ergste nog is dat ze Charlie gewoon wel hebben laten levenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Echt ik kan niet snappen dat je gewoon 3 personages in koud 2 maanden laat doodgaan... en dan heb ik die barvrouw nog niet meegeteld... domme schrijvers
Het slaat echt nergens op.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Echt ik kan niet snappen dat je gewoon 3 personages in koud 2 maanden laat doodgaan... en dan heb ik die barvrouw nog niet meegeteld... domme schrijvers
We hebben die negert nog hequote:Op maandag 27 februari 2012 20:25 schreef James1988 het volgende:
Arme Maxime
En Lana is nu pappaloos
heeft die toch nog een kind van zichzelf hij hoeft Lana niet meer te delen..quote:Op maandag 27 februari 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh verrek ja. Bing zal Lana wel gelijk claimen
ach, afentoe moet je de cast een beetje uitdunnenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
die van Edwin was trouwens terecht want die kon er kloot van (acteren)quote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
die moeder is daa.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:28 schreef loezzzje het volgende:
Ook knap om met een 06 nummer vanuit Canada te bellen
Hoe zo 06-nummer? Er stond toch alleen 'mam' in beeld?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:28 schreef loezzzje het volgende:
Dat kan wel natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 20:28 schreef loezzzje het volgende:
Dat kan zo zijn... maar had dan de rol gerecast...quote:Op maandag 27 februari 2012 20:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die van Edwin was trouwens terecht want die kon er kloot van (acteren)
Ja maar dan zou het landnummer van Canada er moeten staan. Volgens mij kun je niet met een 06 nummer uit Canada bellen.quote:
oh okquote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja maar dan zou het landnummer van Canada er moeten staan. Volgens mij kun je niet met een 06 nummer uit Canada bellen.
Kan wel, je kan aan een inkomend gesprek niet zien of iemand zich in Nederland bevindt of niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja maar dan zou het landnummer van Canada er moeten staan. Volgens mij kun je niet met een 06 nummer uit Canada bellen.
Gelukkig vergeten we allemaal Jef ook nogquote:Op maandag 27 februari 2012 20:31 schreef Klipnap het volgende:
Niet overdrijven Maxime... Je hebt Anton nog.
Zo ziet ze er al vanaf aflevering 1 uit.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Aysen ziet eruit alsof ze er nog wel een kan vermoorden
Oh ok. Ik daht dat dat niet kon, maarja zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet vanquote:Op maandag 27 februari 2012 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan wel, je kan aan een inkomend gesprek niet zien of iemand zich in Nederland bevindt of niet.
Jef telt niet meer mee tegenwoordig.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:33 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Gelukkig vergeten we allemaal Jef ook nog
Wedden dat hij zoiets zegt als: "Ha, Danny is dood, ik kon hem niet uitstaan!!! Muhahaha!"quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wedden dat hij zoiets zegt als: "Ha, Danny is dood, ik kon hem niet uitstaan!!! Muhahaha!"
Of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, als je vanuit het buitenland naar Nederland belt staat er gewoon je Nederlandse nummer. Je betaalt er alleen vaak wel flink meer voorquote:Op maandag 27 februari 2012 20:34 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Oh ok. Ik daht dat dat niet kon, maarja zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ben vorige week nu doorspoelend aan het inhalen. Ik verveel me kapot. Jullie vonden het vorige week ook enorm saai en slecht neem ik aan?
Vandaar dat zijn moeder nooit belt. Kost handen vol geldquote:Op maandag 27 februari 2012 20:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Klopt, als je vanuit het buitenland naar Nederland belt staat er gewoon je Nederlandse nummer. Je betaalt er alleen vaak wel flink meer voor
Die arm was toch al selectief lam! Alleen wanneer het uitkomt doet ie het niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mjaquote:Op maandag 27 februari 2012 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het echt jammer dat ze de serie zo aan het verkloten zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verstond kutbek, maar dat zal het ook niet zijn
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:56 schreef roos85 het volgende:
Nou daar gaan we zo weer..
Geen:
[ afbeelding ]
Maar:
[ afbeelding ]
die rol heeft nina ook jaren gehadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb liever dat Nuran weggaat als het personage zo blijft. Die doet echt helemaal niks, behalve een beetje huilen.
Ja maar dat is een Sanders.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 03:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
die rol heeft nina ook jaren gehad
Dat eeuwige rekken is echt irritant.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:57 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Aysen is ook een ijskoude tante.
Maar rechercheur Jack komt er nog wel achter, kan wel een seizoen gaan duren, maar Jack krijgt uiteindelijk altijd de dader te pakken.
En dit keer heeft hij hulp van hulpsheriff Lorena.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 28-02-2012 14:06:08 ][b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Helemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze meer bedoelen dat hij ervaring heeft met bepaalde vormen van lichaamsbeweging, waardoor door hij een bepaalde souplesse heeft, wat het opnemen van een dergelijke scene voor hem makkelijker is dan dat het voor de gemiddelde Nederlander is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:02 schreef GSMboy het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)nny_val_van_trap.xml
Die reactie
Dansen vergelijken met van een trap af lazeren.
Maar het zag er alsnog oerdom uitquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer bedoelen dat hij ervaring heeft met bepaalde vormen van lichaamsbeweging, waardoor door hij een bepaalde souplesse heeft, wat het opnemen van een dergelijke scene voor hem makkelijker is dan dat het voor de gemiddelde Nederlander is.
Nah, vond het wel meevallen. Hij viel wel mooi, en vooral het laatste stukje, hij was 'mooi' dood, al moet ik zeggen dat het wel erg snel was, maar goed dat gebeurt wel vaker bij dit soort scenes (alsof je helemaal niet meer beweegt of stuiptrekt, maar goed dat is niet zo erg).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar het zag er alsnog oerdom uit
Mooi is dan ook nog wel overdreven, al ken ik mensen die het slechter zouden doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nah, vond het wel meevallen. Hij viel wel mooi, en vooral het laatste stukje, hij was 'mooi' dood, al moet ik zeggen dat het wel erg snel was, maar goed dat gebeurt wel vaker bij dit soort scenes (alsof je helemaal niet meer beweegt of stuiptrekt, maar goed dat is niet zo erg).
Ik geef je het te doen om van de trap af te lazeren, ik zou het niet durven.
Ludo is onstervelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mooi is dan ook nog wel overdreven, al ken ik mensen die het slechter zouden doen.
Ik mag hopen dat Ludo niet zo opeens aan zijn eind komt
Ludo? Never!!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mooi is dan ook nog wel overdreven, al ken ik mensen die het slechter zouden doen.
Ik mag hopen dat Ludo niet zo opeens aan zijn eind komt
Toch is het jammer dat Ludo voornamelijk op oude roem teert. Dat offensief tegen Martine was een van zijn laatste grote en waardige acties. Dat gedoe op die boot was misschien wel groots, maar ook heel overdreven en nogal absurd (wat de makers helaas heeft doen besluiten alleen maar op liefdeslijntjes over te gaan).quote:
De 'ontknoping' van de Rene Meijer verhaallijn was helemaal waardeloos.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jack is naar mijn inzichten de grootste pantoffelheld ooit die de serie als vast personage heeft gehad. Behalve een zogenaamd stoer loopje en een flink aangezette mysterieuze blik is het in mijn ogen een ongelooflijke nobody die nog nooit iemand succesvol heeft kunnen aanpakken
Dancing off the stairsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:02 schreef GSMboy het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)nny_val_van_trap.xml
Die reactie
Dansen vergelijken met van een trap af lazeren.
Wij hebben ook nog een appeltje met hem te schillenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:13 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Dat mes wat Jack op tafel legde, gebruikt hij waarschijnlijk om zijn appeltje te schillen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Aysen een MAN?!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Aysen moet nu wel een bad guy worden vind ik, als je iemand doodt dan moet het niet zo zijn dat je ooit weer onschuldig verder leeft alsof er niets aan de hand is vind ik.
Zou goed kunnen met zo'n hoofd.quote:
Sinds wanneer valt iemand op een niet-oerdomme manier de trap af?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar het zag er alsnog oerdom uit
Een van de schrijvers gelooft zelfs dat Laura de serie draagtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:13 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
De 'ontknoping' van de Rene Meijer verhaallijn was helemaal waardeloos.
Jack schiet hem even neer, the end.
Ik verwachtte juist een genadeloze afstraffing van Ludo en/of Nick.
Die schrijvers moeten weten dat het personage Ludo Sanders heel populair is bij de kijkers en ze doen er niets mee.
Jef heeft onderhand nog een grotere rol dan Ludo.
Er moet toch een spannende verhaallijn voor Ludo te bedenken zijn, inplaats van de man in pak die een krantje zit te lezen op de bank of zit te eten in De Rozenboom.
Nu is het gewoon een family man geworden.![]()
En wat Jack betreft, de zoon van Jack van Houten die zijn intrede doet.
Dat beloofde spannende ontwikkelingen op te leveren.
Ik noem een Sanders vs. Van Houten... maar helaas.
Dat mes wat Jack op tafel legde, gebruikt hij waarschijnlijk om zijn appeltje te schillen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing ....
Het ging nog net niet zo:
Nuran: "Danny is dood."
Bing: "Ben ik nu papa van lana?"
Wacht maar... morgen is ze 16!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Lana is trouwens 1,5 jaar oud, dus zo groot is ze niet eens.
Is op een of andere manier bekend of ze een 'gastrol' hebben of bij de echte cast horen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:15 schreef ZaZoe het volgende:
Lijkt me nu dat Aysen als eerste van de 2 nieuwe turkse meisjes uit de serie geschreven wordt.
Nuran blijft dan nog een tijdje, die zie ik zelfs nog een relatie krijgen met Rick.
Aysen uit de serie? Ik hoop het, maar waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:15 schreef ZaZoe het volgende:
Lijkt me nu dat Aysen als eerste van de 2 nieuwe turkse meisjes uit de serie geschreven wordt.
Nuran blijft dan nog een tijdje, die zie ik zelfs nog een relatie krijgen met Rick.
Ja hoor, en ze kan al in volzinnen praten enzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Lana is trouwens 1,5 jaar oud, dus zo groot is ze niet eens.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:11 schreef fotostarter het volgende:
En toen verlulde ze haar eigen.zichzelf.
mine mine mine, waar kan ik tekenen voor adoptie?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing ....
Bing: "Lekker boeiend."
Wil jij Bing adopterenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
mine mine mine, waar kan ik tekenen voor adoptie?
Moet je aan RTL vragen, misschien krijg je dat poephoofd dan wel.quote:
Ik bedoel natuurlijk dat Bing Lana wil adopteren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moet je aan RTL vragen, misschien krijg je dat poephoofd dan wel.
quote:
Nee, het is Spaans.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, haar eigen is geen Nederlands.
quote:
Zucht.quote:
Joh?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:30 schreef MissJ het volgende:
volgens mij gelooft Nuran haar zus niet
Spreektaal is ook taal.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zucht.
De op zichzelf staande woorden wel.
Maar "ze verlulde haar eigen" is geen correct Nederlands.
Dat moet zijn "ze verlulde zichzelf"
Einde taalles.
Aysen krijgt straks een relatie met Lorena.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Aysen zou wel populair kunnen worden als ze er een pot van maken... een lesbische turkse, hoe vooruitstrevend is dat
Ik zie liever dat ze een relatie krijgt met een bezemsteel met prikkeldraadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Aysen krijgt straks een relatie met Lorena.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Vertel, zo dat ik niet hoef te kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:11 schreef Frey het volgende:
[..]Edwin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:31 schreef amaranta het volgende:
In de volgende aflevering koopt Bing een zonnebank voor Lana. Zodat ze meer op hem gaat lijken.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:47 schreef Klipnap het volgende:
En Sjors heeft de TT kennelijk gelezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet meer.. MAAR OOK ZEKER NIET MINDER!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:56 schreef triptruffel het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:39 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Meerdijk schrijft wel geschiedenis met het snelst verdwenen virus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:42 schreef loezzzje het volgende:
btw wel lullig. heb je een dodelijk virus overleefd en dan val je van de trap
Er geneest 1 iemand van het virus en gelijk zitten alle restaurants/cafe's en kapsalons weer vol. Niemand is meer bang en het virus is verdwenenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Meerdijk schrijft wel geschiedenis met het snelst verdwenen virus.
Dat dus!! Daarbij is alles zo slecht......sinds wanneer overhandig je als rechercheur forensische informatie aan derden?? Schijnbaar heeft de politie in Meerdijk geen procedures dat alles daar in en uit loopt op zijn kantoortje en dat Lorena overal toegang tot heeftquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:56 schreef loezzzje het volgende:
Jack is de slechtste rechercheur aller tijdenAysen heeft een motief en ze was tijdens het ongeluk aanwezig. Hij ondervraagt haar niet eens, jaja die verklaring is ok, alsof ze niet zomaar wat in die verklaring kan zetten
En Rikki heeft gelijk, waarom zou je de post beneden gaan halen en vervolgens boven aan de trap neerleggen? Dat is toch niet logischOok al gaat de telefoon, dan nog laat je de post niet vallen toch? Zal wel weer aan mij liggen
precies, het is blijkbaar zowiezo normaal daar dat alles en iedereen daar naar binnen looptquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:26 schreef loezzzje het volgende:
Dat vond ik dus ook al vreemd! Jack die een forensisch onderzoek laat lezen aan Lorena, een gewone burger, dat kan toch niet
Ook dat maar ik vond het ook vreemd dat dat onderzoek dezelfde middag al afgerond is...quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:26 schreef loezzzje het volgende:
Dat vond ik dus ook al vreemd! Jack die een forensisch onderzoek laat lezen aan Lorena, een gewone burger, dat kan toch niet
Bij Edwin vond ik het wel echt bij iedereen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:06 schreef sherezade het volgende:
[..]
precies, het is blijkbaar zowiezo normaal daar dat alles en iedereen daar naar binnen looptdat belabberde acteerwerk ook...
Ik vind ook dat er heel makkelijk met sterfgevallen wordt om gegaan, wanneer ze het nieuws te horen krijgen is het alsof ze net te horen hebben gekregen of hun contract niet verlengd is geworden bij hun werkgever![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou inderdaad, misselijke kwalquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing ....
Bing: "Lekker boeiend."
Als ze elkaar afmaken is dat geen probleem... Of dat Aysen Bing afmaakt, ook goed...quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:36 schreef Koosnaam het volgende:
Maar nu zullen Bing en Aysen wel het volgende stelletje gaan worden.
Dat zou inderdaad niet erg zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Als ze elkaar afmaken is dat geen probleem... Of dat Aysen Bing afmaakt, ook goed...
Dat Bing geen straf krijgt is onbevredigendquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:08 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad niet erg zijn.
Maar als ze gewoon rustig en gemoedelijk samen Meerdijk uitwandelen, vind ik het ook prima!
quote:
Dream on.......quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:36 schreef Koosnaam het volgende:
Gelukkig dat Sjors eindelijk is die Bing gedumpt heeft.
quote:
Dat zie ik ook graag gebeuren. Maar ben al blij als die gozer er een keer wordt uitgeschreven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat Bing geen straf krijgt is onbevredigendHij moet op zijn minst vermoord worden of voor eeuwig in de gevangenis.
Bing is bij de schrijvers net zoiets alsquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat zie ik ook graag gebeuren. Maar ben al blij als die gozer er een keer wordt uitgeschreven.
Nouja, in dat geval, kruisiging? Alleen die wederopstanding dan maar achterwege laten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:47 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Bing is bij de schrijvers net zoiets alsCharlie
was. Een soort van heilige zeg maar. Met zijn gezeik over draagmoederschap terwijl de vader van Lana nog niet eens begraven is
oh godquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:56 schreef PeterKelder het volgende:
Het zal mij niets verbazen wanneer aflevering 4500 in het teken staat van het huwelijk van Sjors en Bing, met de geniale (ahum!) cliffhanger dat Sjors twijfelt als ze haar ja-woord moet geven![]()
Zeker gezien het feit dat dit het niveau is van wat de schrijvers "spannend" noemenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh godje zou best eens gelijk kunnen hebben
Ja, maar aangezien Rohan Gottschalk niet kan rekenen...quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:17 schreef Starlie het volgende:
Dat huwelijk zou in april plaatsvinden toch?!
Nou inderdaadquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker gezien het feit dat dit het niveau is van wat de schrijvers "spannend" noemen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou inderdaad
Toen bijvoorbeeld met Alice de Boer was het pas spannend.
Die gaat ook niet vervelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Alice de Boer... Dat was toch de dubbelgangster van Janine...? Oh nee, dat was Sophia.... Was Alice geen buitenechtelijk kind van Robert?"
Jeff and Carol --> Jef en Karinquote:
Welke mailquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:02 schreef LetsGame het volgende:
Goed nieuws:
Alle mensen die een email hebben gestuurd naar JustBridge over aflevering 929 krijgen, wanneer RTL hun de goede discs hebben opgestuurd, de goede disc met aflevering 929 erop! Wanneer dit gebeurt is niet duidelijk. De mensen die nog niet hun adres hebben opgegeven krijgen tegen die tijd antwoord op hun email en krijgen de disc dan, helemaal gratis, opgestuurd!
Het gaat om de aflevering van 4 mei 1995:
Suzanne heeft een idee om de terreur van café Heavy Heaven te beëindigen en roept de hulp in van Onno P. Wassenaar. Linda gaat op reis naar een subtropisch gebied en krijgt slecht nieuws te horen. Marieke verzet zich tegen Marks liefdevolle belangstelling. Een vreemdeling dient zich aan bij Janine's zomerhuisje en ze neemt voorzorgsmaatregelen.
Sjors mag samen met Bing emigrerenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Sjors zit al jaren in verhaallijnen met Bing en willekeurige baby's die ze wel of niet heeft of wil hebben. Ze moeten écht wat anders met het personage, dit is frustrerend voor elke GTST kijker!
Nou wees niet bang die twee zullen heus wel weer bij elkaar komen.. En zo zal het nog jaren doorgaan tussen die 2.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:36 schreef Koosnaam het volgende:
Gelukkig dat Sjors eindelijk is die Bing gedumpt heeft.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:51 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Nou wees niet bang die twee zullen heus wel weer bij elkaar komen.. En zo zal het nog jaren doorgaan tussen die 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Als Noud bouwt, dan bouwt Noud goed.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:30 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap die indeling van het Sanders huis niet meerVolgens mij is het echt heel erg veranderd of niet?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als Noud bouwt, dan bouwt Noud goed.
Waar heb je dat gelezen/gehoord?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:02 schreef LetsGame het volgende:
Goed nieuws:
Alle mensen die een email hebben gestuurd naar JustBridge over aflevering 929 krijgen, wanneer RTL hun de goede discs hebben opgestuurd, de goede disc met aflevering 929 erop! Wanneer dit gebeurt is niet duidelijk. De mensen die nog niet hun adres hebben opgegeven krijgen tegen die tijd antwoord op hun email en krijgen de disc dan, helemaal gratis, opgestuurd!
Het gaat om de aflevering van 4 mei 1995:
Suzanne heeft een idee om de terreur van café Heavy Heaven te beëindigen en roept de hulp in van Onno P. Wassenaar. Linda gaat op reis naar een subtropisch gebied en krijgt slecht nieuws te horen. Marieke verzet zich tegen Marks liefdevolle belangstelling. Een vreemdeling dient zich aan bij Janine's zomerhuisje en ze neemt voorzorgsmaatregelen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:07 schreef roos85 het volgende:
Janine is geen heks, ze is er echt van overtuigd dat Maxime haar heeft willen vermoorden...
Alleen heeft dat hier niks mee te maken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:07 schreef roos85 het volgende:
Janine is geen heks, ze is er echt van overtuigd dat Maxime haar heeft willen vermoorden...
tuurlijk wel, Janine reageert als een heks omdat ze ervan overtuigd is dat Maxima haar heeft proberen te vermoorden..quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen heeft dat hier niks mee te maken.
Deze keer niet, maar je zal het maar denken over iemand.. dan blijft Janine nog netjes.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alsof een weldenkend mens de vrouw die haar wilde vermoorden (in haar beleving!) vrolijk weer in de familie welkom zou heten omdat ze zielig is vanwege liefdesverdrietquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
en dat ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hoelang gaan ze nog mt dit gezeik tussen bing en sjors door, is al jaren aan de gang
Een sterfgeval is heel iets anders dan gewoon liefdesverdriet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alsof een weldenkend mens de vrouw die haar wilde vermoorden (in haar beleving!) vrolijk weer in de familie welkom zou heten omdat ze zielig is vanwege liefdesverdriet
Of Bing die inene niet meer weet of ie moet trouwen met Sjors omdat de draagmoeder ZIJN kind draagt en hij daar gevoelens voor heeft gekregen..quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:56 schreef PeterKelder het volgende:
Het zal mij niets verbazen wanneer aflevering 4500 in het teken staat van het huwelijk van Sjors en Bing, met de geniale (ahum!) cliffhanger dat Sjors twijfelt als ze haar ja-woord moet geven![]()
't houdt een keer op, zou je zeggen. Iedereen is het kotsbeu.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hoelang gaan ze nog mt dit gezeik tussen bing en sjors door, is al jaren aan de gang
Of dat-ie een slippertje met diegene heeft gemaakt en Sjors daar dan achterkomt...quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Of Bing die inene niet meer weet of ie moet trouwen met Sjors omdat de draagmoeder ZIJN kind draagt en hij daar gevoelens voor heeft gekregen..
en dan is heel Meerdijk te kleinquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of dat-ie een slippertje met diegene heeft gemaakt en Sjors daar dan achterkomt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |