Wij hebben ook nog een appeltje met hem te schillenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:13 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Dat mes wat Jack op tafel legde, gebruikt hij waarschijnlijk om zijn appeltje te schillen.

quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Is Aysen een MAN?!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Aysen moet nu wel een bad guy worden vind ik, als je iemand doodt dan moet het niet zo zijn dat je ooit weer onschuldig verder leeft alsof er niets aan de hand is vind ik.

Zou goed kunnen met zo'n hoofd.quote:

Sinds wanneer valt iemand op een niet-oerdomme manier de trap af?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar het zag er alsnog oerdom uit

Een van de schrijvers gelooft zelfs dat Laura de serie draagtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:13 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
De 'ontknoping' van de Rene Meijer verhaallijn was helemaal waardeloos.
Jack schiet hem even neer, the end.
Ik verwachtte juist een genadeloze afstraffing van Ludo en/of Nick.
Die schrijvers moeten weten dat het personage Ludo Sanders heel populair is bij de kijkers en ze doen er niets mee.
Jef heeft onderhand nog een grotere rol dan Ludo.
Er moet toch een spannende verhaallijn voor Ludo te bedenken zijn, inplaats van de man in pak die een krantje zit te lezen op de bank of zit te eten in De Rozenboom.
Nu is het gewoon een family man geworden.
En wat Jack betreft, de zoon van Jack van Houten die zijn intrede doet.
Dat beloofde spannende ontwikkelingen op te leveren.
Ik noem een Sanders vs. Van Houten... maar helaas.
Dat mes wat Jack op tafel legde, gebruikt hij waarschijnlijk om zijn appeltje te schillen.

Daarna mag ze oprotten (met hulp van Ludo)
  Daarna mag ze oprotten (met hulp van Ludo) )
 )

."
." 

quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing ....
Het ging nog net niet zo:
Nuran: "Danny is dood."
Bing: "Ben ik nu papa van lana?"

Wacht maar... morgen is ze 16!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Lana is trouwens 1,5 jaar oud, dus zo groot is ze niet eens.

Is op een of andere manier bekend of ze een 'gastrol' hebben of bij de echte cast horen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:15 schreef ZaZoe het volgende:
Lijkt me nu dat Aysen als eerste van de 2 nieuwe turkse meisjes uit de serie geschreven wordt.
Nuran blijft dan nog een tijdje, die zie ik zelfs nog een relatie krijgen met Rick.

Aysen uit de serie? Ik hoop het, maar waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:15 schreef ZaZoe het volgende:
Lijkt me nu dat Aysen als eerste van de 2 nieuwe turkse meisjes uit de serie geschreven wordt.
Nuran blijft dan nog een tijdje, die zie ik zelfs nog een relatie krijgen met Rick.

Doe normaal
 Doe normaal  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |