oh okquote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja maar dan zou het landnummer van Canada er moeten staan. Volgens mij kun je niet met een 06 nummer uit Canada bellen.
Kan wel, je kan aan een inkomend gesprek niet zien of iemand zich in Nederland bevindt of niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja maar dan zou het landnummer van Canada er moeten staan. Volgens mij kun je niet met een 06 nummer uit Canada bellen.
Gelukkig vergeten we allemaal Jef ook nogquote:Op maandag 27 februari 2012 20:31 schreef Klipnap het volgende:
Niet overdrijven Maxime... Je hebt Anton nog.
Zo ziet ze er al vanaf aflevering 1 uit.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Aysen ziet eruit alsof ze er nog wel een kan vermoorden
Oh ok. Ik daht dat dat niet kon, maarja zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet vanquote:Op maandag 27 februari 2012 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan wel, je kan aan een inkomend gesprek niet zien of iemand zich in Nederland bevindt of niet.
Jef telt niet meer mee tegenwoordig.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:33 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Gelukkig vergeten we allemaal Jef ook nog
Wedden dat hij zoiets zegt als: "Ha, Danny is dood, ik kon hem niet uitstaan!!! Muhahaha!"quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wedden dat hij zoiets zegt als: "Ha, Danny is dood, ik kon hem niet uitstaan!!! Muhahaha!"
Of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, als je vanuit het buitenland naar Nederland belt staat er gewoon je Nederlandse nummer. Je betaalt er alleen vaak wel flink meer voorquote:Op maandag 27 februari 2012 20:34 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Oh ok. Ik daht dat dat niet kon, maarja zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ben vorige week nu doorspoelend aan het inhalen. Ik verveel me kapot. Jullie vonden het vorige week ook enorm saai en slecht neem ik aan?
Vandaar dat zijn moeder nooit belt. Kost handen vol geldquote:Op maandag 27 februari 2012 20:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Klopt, als je vanuit het buitenland naar Nederland belt staat er gewoon je Nederlandse nummer. Je betaalt er alleen vaak wel flink meer voor
Die arm was toch al selectief lam! Alleen wanneer het uitkomt doet ie het niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
en om ons te laten zien dat Nina's lamme arm het weer doet..
Mjaquote:Op maandag 27 februari 2012 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het echt jammer dat ze de serie zo aan het verkloten zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verstond kutbek, maar dat zal het ook niet zijn
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:56 schreef roos85 het volgende:
Nou daar gaan we zo weer..
Geen:
[ afbeelding ]
Maar:
[ afbeelding ]
die rol heeft nina ook jaren gehadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb liever dat Nuran weggaat als het personage zo blijft. Die doet echt helemaal niks, behalve een beetje huilen.
Ja maar dat is een Sanders.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 03:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
die rol heeft nina ook jaren gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat eeuwige rekken is echt irritant.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:57 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Aysen is ook een ijskoude tante.
Maar rechercheur Jack komt er nog wel achter, kan wel een seizoen gaan duren, maar Jack krijgt uiteindelijk altijd de dader te pakken.
En dit keer heeft hij hulp van hulpsheriff Lorena.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 28-02-2012 14:06:08 ][b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Helemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze meer bedoelen dat hij ervaring heeft met bepaalde vormen van lichaamsbeweging, waardoor door hij een bepaalde souplesse heeft, wat het opnemen van een dergelijke scene voor hem makkelijker is dan dat het voor de gemiddelde Nederlander is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:02 schreef GSMboy het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)nny_val_van_trap.xml
Die reactie
Dansen vergelijken met van een trap af lazeren.
Maar het zag er alsnog oerdom uitquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer bedoelen dat hij ervaring heeft met bepaalde vormen van lichaamsbeweging, waardoor door hij een bepaalde souplesse heeft, wat het opnemen van een dergelijke scene voor hem makkelijker is dan dat het voor de gemiddelde Nederlander is.
Nah, vond het wel meevallen. Hij viel wel mooi, en vooral het laatste stukje, hij was 'mooi' dood, al moet ik zeggen dat het wel erg snel was, maar goed dat gebeurt wel vaker bij dit soort scenes (alsof je helemaal niet meer beweegt of stuiptrekt, maar goed dat is niet zo erg).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar het zag er alsnog oerdom uit
Mooi is dan ook nog wel overdreven, al ken ik mensen die het slechter zouden doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nah, vond het wel meevallen. Hij viel wel mooi, en vooral het laatste stukje, hij was 'mooi' dood, al moet ik zeggen dat het wel erg snel was, maar goed dat gebeurt wel vaker bij dit soort scenes (alsof je helemaal niet meer beweegt of stuiptrekt, maar goed dat is niet zo erg).
Ik geef je het te doen om van de trap af te lazeren, ik zou het niet durven.
Ludo is onstervelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mooi is dan ook nog wel overdreven, al ken ik mensen die het slechter zouden doen.
Ik mag hopen dat Ludo niet zo opeens aan zijn eind komt
Ludo? Never!!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mooi is dan ook nog wel overdreven, al ken ik mensen die het slechter zouden doen.
Ik mag hopen dat Ludo niet zo opeens aan zijn eind komt
Toch is het jammer dat Ludo voornamelijk op oude roem teert. Dat offensief tegen Martine was een van zijn laatste grote en waardige acties. Dat gedoe op die boot was misschien wel groots, maar ook heel overdreven en nogal absurd (wat de makers helaas heeft doen besluiten alleen maar op liefdeslijntjes over te gaan).quote:
De 'ontknoping' van de Rene Meijer verhaallijn was helemaal waardeloos.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jack is naar mijn inzichten de grootste pantoffelheld ooit die de serie als vast personage heeft gehad. Behalve een zogenaamd stoer loopje en een flink aangezette mysterieuze blik is het in mijn ogen een ongelooflijke nobody die nog nooit iemand succesvol heeft kunnen aanpakken
Dancing off the stairsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:02 schreef GSMboy het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)nny_val_van_trap.xml
Die reactie
Dansen vergelijken met van een trap af lazeren.
Wij hebben ook nog een appeltje met hem te schillenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:13 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Dat mes wat Jack op tafel legde, gebruikt hij waarschijnlijk om zijn appeltje te schillen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Aysen een MAN?!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Aysen moet nu wel een bad guy worden vind ik, als je iemand doodt dan moet het niet zo zijn dat je ooit weer onschuldig verder leeft alsof er niets aan de hand is vind ik.
Zou goed kunnen met zo'n hoofd.quote:
Sinds wanneer valt iemand op een niet-oerdomme manier de trap af?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar het zag er alsnog oerdom uit
Een van de schrijvers gelooft zelfs dat Laura de serie draagtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:13 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
De 'ontknoping' van de Rene Meijer verhaallijn was helemaal waardeloos.
Jack schiet hem even neer, the end.
Ik verwachtte juist een genadeloze afstraffing van Ludo en/of Nick.
Die schrijvers moeten weten dat het personage Ludo Sanders heel populair is bij de kijkers en ze doen er niets mee.
Jef heeft onderhand nog een grotere rol dan Ludo.
Er moet toch een spannende verhaallijn voor Ludo te bedenken zijn, inplaats van de man in pak die een krantje zit te lezen op de bank of zit te eten in De Rozenboom.
Nu is het gewoon een family man geworden.![]()
En wat Jack betreft, de zoon van Jack van Houten die zijn intrede doet.
Dat beloofde spannende ontwikkelingen op te leveren.
Ik noem een Sanders vs. Van Houten... maar helaas.
Dat mes wat Jack op tafel legde, gebruikt hij waarschijnlijk om zijn appeltje te schillen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing ....
Het ging nog net niet zo:
Nuran: "Danny is dood."
Bing: "Ben ik nu papa van lana?"
Wacht maar... morgen is ze 16!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Lana is trouwens 1,5 jaar oud, dus zo groot is ze niet eens.
Is op een of andere manier bekend of ze een 'gastrol' hebben of bij de echte cast horen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:15 schreef ZaZoe het volgende:
Lijkt me nu dat Aysen als eerste van de 2 nieuwe turkse meisjes uit de serie geschreven wordt.
Nuran blijft dan nog een tijdje, die zie ik zelfs nog een relatie krijgen met Rick.
Aysen uit de serie? Ik hoop het, maar waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:15 schreef ZaZoe het volgende:
Lijkt me nu dat Aysen als eerste van de 2 nieuwe turkse meisjes uit de serie geschreven wordt.
Nuran blijft dan nog een tijdje, die zie ik zelfs nog een relatie krijgen met Rick.
Ja hoor, en ze kan al in volzinnen praten enzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Lana is trouwens 1,5 jaar oud, dus zo groot is ze niet eens.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:11 schreef fotostarter het volgende:
En toen verlulde ze haar eigen.zichzelf.
mine mine mine, waar kan ik tekenen voor adoptie?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing ....
Het ging nog net niet zo:
Nuran: "Danny is dood."
Bing: "Lekker boeiend."
Wil jij Bing adopterenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
mine mine mine, waar kan ik tekenen voor adoptie?
Moet je aan RTL vragen, misschien krijg je dat poephoofd dan wel.quote:
Ik bedoel natuurlijk dat Bing Lana wil adopteren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moet je aan RTL vragen, misschien krijg je dat poephoofd dan wel.
quote:
Nee, het is Spaans.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, haar eigen is geen Nederlands.
quote:
Zucht.quote:
Joh?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:30 schreef MissJ het volgende:
volgens mij gelooft Nuran haar zus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |