oh okquote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja maar dan zou het landnummer van Canada er moeten staan. Volgens mij kun je niet met een 06 nummer uit Canada bellen.
Kan wel, je kan aan een inkomend gesprek niet zien of iemand zich in Nederland bevindt of niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja maar dan zou het landnummer van Canada er moeten staan. Volgens mij kun je niet met een 06 nummer uit Canada bellen.
Gelukkig vergeten we allemaal Jef ook nogquote:Op maandag 27 februari 2012 20:31 schreef Klipnap het volgende:
Niet overdrijven Maxime... Je hebt Anton nog.
Zo ziet ze er al vanaf aflevering 1 uit.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Aysen ziet eruit alsof ze er nog wel een kan vermoorden
Oh ok. Ik daht dat dat niet kon, maarja zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet vanquote:Op maandag 27 februari 2012 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan wel, je kan aan een inkomend gesprek niet zien of iemand zich in Nederland bevindt of niet.
Jef telt niet meer mee tegenwoordig.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:33 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Gelukkig vergeten we allemaal Jef ook nog
Wedden dat hij zoiets zegt als: "Ha, Danny is dood, ik kon hem niet uitstaan!!! Muhahaha!"quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wedden dat hij zoiets zegt als: "Ha, Danny is dood, ik kon hem niet uitstaan!!! Muhahaha!"
Of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, als je vanuit het buitenland naar Nederland belt staat er gewoon je Nederlandse nummer. Je betaalt er alleen vaak wel flink meer voorquote:Op maandag 27 februari 2012 20:34 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Oh ok. Ik daht dat dat niet kon, maarja zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ben vorige week nu doorspoelend aan het inhalen. Ik verveel me kapot. Jullie vonden het vorige week ook enorm saai en slecht neem ik aan?
Vandaar dat zijn moeder nooit belt. Kost handen vol geldquote:Op maandag 27 februari 2012 20:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Klopt, als je vanuit het buitenland naar Nederland belt staat er gewoon je Nederlandse nummer. Je betaalt er alleen vaak wel flink meer voor
Die arm was toch al selectief lam! Alleen wanneer het uitkomt doet ie het niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
en om ons te laten zien dat Nina's lamme arm het weer doet..
Mjaquote:Op maandag 27 februari 2012 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het echt jammer dat ze de serie zo aan het verkloten zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |