quote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
en om ons te laten zien dat Nina's lamme arm het weer doet..

En dan laten ze het verkeerde personage nog dood gaan ookquote:Op maandag 27 februari 2012 20:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar het holt echt hard achteruit ja... weer een dode...
Arme Maxime

Ik ook niet... en het ergste nog is dat ze Charlie gewoon wel hebben laten levenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Echt ik kan niet snappen dat je gewoon 3 personages in koud 2 maanden laat doodgaan... en dan heb ik die barvrouw nog niet meegeteld... domme schrijvers

Het slaat echt nergens op.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Echt ik kan niet snappen dat je gewoon 3 personages in koud 2 maanden laat doodgaan... en dan heb ik die barvrouw nog niet meegeteld... domme schrijvers

We hebben die negert nog hequote:Op maandag 27 februari 2012 20:25 schreef James1988 het volgende:
Arme Maxime
En Lana is nu pappaloos

heeft die toch nog een kind van zichzelf hij hoeft Lana niet meer te delen..quote:Op maandag 27 februari 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh verrek ja. Bing zal Lana wel gelijk claimen

ach, afentoe moet je de cast een beetje uitdunnenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:

die van Edwin was trouwens terecht want die kon er kloot van (acteren)quote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:

die moeder is daa.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:28 schreef loezzzje het volgende:
Ook knap om met een 06 nummer vanuit Canada te bellen

Hoe zo 06-nummer? Er stond toch alleen 'mam' in beeld?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:28 schreef loezzzje het volgende:

Dat kan wel natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 20:28 schreef loezzzje het volgende:

Dat kan zo zijn... maar had dan de rol gerecast...quote:Op maandag 27 februari 2012 20:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die van Edwin was trouwens terecht want die kon er kloot van (acteren)

Ja maar dan zou het landnummer van Canada er moeten staan. Volgens mij kun je niet met een 06 nummer uit Canada bellen.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |