tja ze pas net in de serie en er nu al uitgaan is wel heel erg snelquote:Op maandag 27 februari 2012 20:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat zou echt te schandalig voor woorden zijn
En waar is Sjorssss, de moeder van Lana..quote:Op maandag 27 februari 2012 20:11 schreef loezzzje het volgende:
Waarom staat iedereen (behalve die Danny kennen) daar op straat te kijken? Wat een ramptoeristen
Go Go Go inspector Jack moet nog onderzoek doen hequote:Op maandag 27 februari 2012 20:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja ze pas net in de serie en er nu al uitgaan is wel heel erg snel
ik verwacht er niet veel van eerlijk gezegd, al hoop ik dat die trut zo snel mogelijk optyftquote:Op maandag 27 februari 2012 20:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Go Go Go inspector Jack moet nog onderzoek doen he
tzijn FOK!kers volgens mijquote:Op maandag 27 februari 2012 20:19 schreef loezzzje het volgende:
Ohh godhebben die mensen geen baan?
En hem niet te hoog inschatten he? Dat duurt nog minstens een half jaarquote:Op maandag 27 februari 2012 20:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Go Go Go inspector Jack moet nog onderzoek doen he
en om ons te laten zien dat Nina's lamme arm het weer doet..quote:Op maandag 27 februari 2012 20:20 schreef Bastiefcg het volgende:
OMG, ze hebben gewoon een hele scene gemaakt, om dat dance spel scheit uit te zenden????![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
en om ons te laten zien dat Nina's lamme arm het weer doet..
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
en om ons te laten zien dat Nina's lamme arm het weer doet..
En dan laten ze het verkeerde personage nog dood gaan ookquote:Op maandag 27 februari 2012 20:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar het holt echt hard achteruit ja... weer een dode...
Arme Maxime
Ik ook niet... en het ergste nog is dat ze Charlie gewoon wel hebben laten levenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Echt ik kan niet snappen dat je gewoon 3 personages in koud 2 maanden laat doodgaan... en dan heb ik die barvrouw nog niet meegeteld... domme schrijvers
Het slaat echt nergens op.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Echt ik kan niet snappen dat je gewoon 3 personages in koud 2 maanden laat doodgaan... en dan heb ik die barvrouw nog niet meegeteld... domme schrijvers
We hebben die negert nog hequote:Op maandag 27 februari 2012 20:25 schreef James1988 het volgende:
Arme Maxime
En Lana is nu pappaloos
heeft die toch nog een kind van zichzelf hij hoeft Lana niet meer te delen..quote:Op maandag 27 februari 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh verrek ja. Bing zal Lana wel gelijk claimen
ach, afentoe moet je de cast een beetje uitdunnenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |