Meerdijk schrijft wel geschiedenis met het snelst verdwenen virus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:42 schreef loezzzje het volgende:
btw wel lullig. heb je een dodelijk virus overleefd en dan val je van de trap
Er geneest 1 iemand van het virus en gelijk zitten alle restaurants/cafe's en kapsalons weer vol. Niemand is meer bang en het virus is verdwenenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Meerdijk schrijft wel geschiedenis met het snelst verdwenen virus.
Dat dus!! Daarbij is alles zo slecht......sinds wanneer overhandig je als rechercheur forensische informatie aan derden?? Schijnbaar heeft de politie in Meerdijk geen procedures dat alles daar in en uit loopt op zijn kantoortje en dat Lorena overal toegang tot heeftquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:56 schreef loezzzje het volgende:
Jack is de slechtste rechercheur aller tijdenAysen heeft een motief en ze was tijdens het ongeluk aanwezig. Hij ondervraagt haar niet eens, jaja die verklaring is ok, alsof ze niet zomaar wat in die verklaring kan zetten
En Rikki heeft gelijk, waarom zou je de post beneden gaan halen en vervolgens boven aan de trap neerleggen? Dat is toch niet logischOok al gaat de telefoon, dan nog laat je de post niet vallen toch? Zal wel weer aan mij liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
precies, het is blijkbaar zowiezo normaal daar dat alles en iedereen daar naar binnen looptquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:26 schreef loezzzje het volgende:
Dat vond ik dus ook al vreemd! Jack die een forensisch onderzoek laat lezen aan Lorena, een gewone burger, dat kan toch niet
Ook dat maar ik vond het ook vreemd dat dat onderzoek dezelfde middag al afgerond is...quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:26 schreef loezzzje het volgende:
Dat vond ik dus ook al vreemd! Jack die een forensisch onderzoek laat lezen aan Lorena, een gewone burger, dat kan toch niet
Bij Edwin vond ik het wel echt bij iedereen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:06 schreef sherezade het volgende:
[..]
precies, het is blijkbaar zowiezo normaal daar dat alles en iedereen daar naar binnen looptdat belabberde acteerwerk ook...
Ik vind ook dat er heel makkelijk met sterfgevallen wordt om gegaan, wanneer ze het nieuws te horen krijgen is het alsof ze net te horen hebben gekregen of hun contract niet verlengd is geworden bij hun werkgever![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou inderdaad, misselijke kwalquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing ....
Het ging nog net niet zo:
Nuran: "Danny is dood."
Bing: "Lekker boeiend."
Als ze elkaar afmaken is dat geen probleem... Of dat Aysen Bing afmaakt, ook goed...quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:36 schreef Koosnaam het volgende:
Maar nu zullen Bing en Aysen wel het volgende stelletje gaan worden.
Dat zou inderdaad niet erg zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Als ze elkaar afmaken is dat geen probleem... Of dat Aysen Bing afmaakt, ook goed...
Dat Bing geen straf krijgt is onbevredigendquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:08 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad niet erg zijn.
Maar als ze gewoon rustig en gemoedelijk samen Meerdijk uitwandelen, vind ik het ook prima!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dream on.......quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:36 schreef Koosnaam het volgende:
Gelukkig dat Sjors eindelijk is die Bing gedumpt heeft.
Maar nu zullen Bing en Aysen wel het volgende stelletje gaan worden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |