Niet altijd.quote:Op zondag 6 november 2005 21:02 schreef Svensational het volgende:
Me is ook fout.
Bij en deze zijn ook niet altijd fout.quote:
De woorden 'bij' en 'deze' treden in deze zin op in hun zelfnoemfunctie, dus je dient aanhalingstekens te gebruiken.quote:Op zondag 6 november 2005 21:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij en deze zijn ook niet altijd fout..
Waar?quote:Op zondag 6 november 2005 21:05 schreef Svensational het volgende:
Susan Visser weer op TV, Buup.
Sukkel.quote:Op zondag 6 november 2005 21:10 schreef BVO het volgende:
I'm a gangstaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
[afbeelding]
Zeg dat maar eens tegen m'n zus.quote:
Is zij nou nummer 86 of 87?quote:
JIJ BENT NOG ERGER DAN HIJ JOH!quote:
Chronologisch gezien nummer 15.quote:
Hela, hela. Een ander toontje tegen diegene die haar foto bewerkt heeft, waardoor ze gewonnen heeft.quote:Op zondag 6 november 2005 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
JIJ BENT NOG ERGER DAN HIJ JOH!:R;rr
![]()
;r:r
:r
!!!!!!!!!!!
Dat wel ja.quote:Op zondag 6 november 2005 21:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hela, hela. Een ander toontje tegen diegene die haar foto bewerkt heeft, waardoor ze gewonnen heeft.
Ze had toch gewonnen?
Claire is ook wel tof.quote:Op zondag 6 november 2005 21:05 schreef Svensational het volgende:
Susan Visser weer op TV, Buup.
Oeh, net nu ik dit typ, komt Susan in beeld.quote:
Is dat nou wat Lange Frans "de game runnen" noemt?quote:Op zondag 6 november 2005 21:18 schreef Bupatih het volgende:
Chronologisch gezien nummer 15.
Een blijvertje.
Weet ik veel. Ik snap die straattaal nooit.quote:Op zondag 6 november 2005 21:42 schreef Dada het volgende:
[..]
Is dat nou wat Lange Frans "de game runnen" noemt?
quote:Op zondag 6 november 2005 22:06 schreef bar_rel het volgende:
Dat was echt de meest lekkerste, onvergetlijkste ooit!!![]()
Sultana..quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 22:32 schreef Dada het volgende:
He Barrel jij vindt Underworld zeker ook wel leuk? Heb die een paar dagen terug gekeken en het deed me weinig. Kate wasmaar verder boeit die wereld mij niet. Maar kan me voorstellen dat vampier en gothic liefhebbers dat wel een leuke film vinden
quote:
Ja oke... het was overhet algemeen ook wel een donker sfeertje. Heb hem trouwens op dvd, misschien maar weer eens kijkenquote:Op zondag 6 november 2005 22:42 schreef Dada het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Maar gothics dus niet? Hoezo niet dan? Vond die Amalia toch echt wel zo’n gothicwijf
Hij was weg?quote:Op maandag 7 november 2005 00:26 schreef Svensational het volgende:
Zou Dizer al bijna terugkomen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |