DAT ZEG IK TOCH~!?!?!?!?!!!!!?!/!/!!?!!!~@0Q42quote:Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
MOET IK IN DE TOEKOMST KIJKEN OFZO? STOMME DEBIEL![]()
![]()
![]()
!!!11!11!
Ik neuk een Amsterdammerquote:Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch ook?
* Zhenar is van oorsprong ook Amsterdammer.![]()
OMG, ik vertegenwoordig echt alles dat jullie hier verachten. Wat doe ik hier nog?!![]()
'wip'quote:Op donderdag 3 november 2005 22:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DAT ZEG IK TOCH~!?!?!?!?!!!!!?!/!/!!?!!!~@0Q42Y89
PY
9arwUIOaRTr
eUI16`pindakaas9-641
t3t3wipyv2 716-9Vu 89=y3q9-y6
= =Y
Zoek het verborgen woord![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef MissBliss het volgende:
LOL@TT
[..]
Ik neuk een Amsterdammer
Ik bedoelde juist dat je niet alleen af moet gaan op Lieske of Chantal om een indruk te vormen van een hele groep (corpsmeisjes of Amsterdammers)
Ik kots met je, BVO... ik kots met je.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
Serieus, als ik haar hoor lachen komt m'n eten naar boven..
Leg het er nou niet te dik opquote:Op donderdag 3 november 2005 22:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
[/sprakeloos]
Dat is... zo waar!!!
Oh jij Godin der Waarheid!![]()
Geen idee.quote:tussen (haakjes): wie is die onwijze homo op Paradise Hotel?
quote:
Als je het niet weet hoef je ook niet te reageren hoor. VERSPILLING VAN BANDBREEDTE!!!11!!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Leg het er nou niet te dik op
[..]
Geen idee.
Nee vanwege al jouw opmerkingen, lekker droogquote:Op donderdag 3 november 2005 22:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]Is dat vanwege mijn leuke NSB opmerking uit het vorige topic?!
![]()
* Zhenar vist nog steeds naar eenof desnoods een
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee vanwege al jouw opmerkingen, lekker droog!
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je het niet weet hoef je ook niet te reageren hoor. VERSPILLING VAN BANDBREEDTE!!!11!!![]()
![]()
![]()
Ik ben wel een beetje uitgekotst nu
Oh, nu gaan we opeens de barmhartige Sameritaan uithangen?!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]Ik was al bezig met antwoord geven dus dan kan ik ook wel op deel 2 reageren toch
Wat is een OIP? Zoiets als een qoip?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
JULLOEI SNAOPPEN DIE OIP NEIT![]()
![]()
: ( : (: ( : ( l( :
Ontzettendmooie Irstepost Plaatjequote:Op donderdag 3 november 2005 22:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is een OIP? Zoiets als een qoip?
Ja, ik wil op je lijstje als 'liefste Fokker'quote:Op donderdag 3 november 2005 22:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, nu gaan we opeens de barmhartige Sameritaan uithangen?!![]()
Dan zou je onze liefdesbaby eens moeten leren kennen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |