Maar ik houd je te vrindquote:Op woensdag 14 september 2005 19:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yo, ik word zo bang
van jouw hamsterwang..
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:34 schreef Zhenar het volgende:
In vervolg op het vorige topic (en in reactie op de TT):
[..]
Maar ik houd je te vrind
Want je baart mijn kind
Je wil niet weten wat ik erin zie danquote:Op woensdag 14 september 2005 19:35 schreef PeRi het volgende:
Hoe langer ik naar Hind kijk, hoe meer ik een wandelend ei in haar zie.
Jawel.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik erin zie dan![]()
Zeg nou.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee
Ik ga maar weer eens een poging doen BB te kijken
Dat had ik ooit ook. Toen besloot ik gewoon om mijn dromen waar te maken.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:50 schreef Dizer het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je iets zou willen gebeuren dat alleen in een sprookje kan? En je erom moet lachen dat het te dom is voor woorden en dat het natuurlijk niet kan maar toch zou willen? En als je een wens zou mogen doen dat dat het zou zijn? Nou? Ik dus wel
Nou ik kan mijn dromen niet waarmaken. Want zo iets bestaat niet.. en kan gewoon nietquote:Op woensdag 14 september 2005 19:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat had ik ooit ook. Toen besloot ik gewoon om mijn dromen waar te maken.![]()
![]()
* Svensational mist Dizerquote:
Dizer, ik snap ook wel dat je het liefst elke minuut van de dag van mijn aanwezigheid wil genieten, maar inderdaad, dat gaat gewoon niet. Sorry.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou ik kan mijn dromen niet waarmaken. Want zo iets bestaat niet.. en kan gewoon niet
Nee, die andere reclame, met dat pakquote:
Ik vind die ook geweldig! Die kerel... doet me denken aan een oud-huisgenoot en die was onwijs sympathiek. Dus dat projecteer ik op de AH-meneer.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:00 schreef Svensational het volgende:
Ben ik de enige die de AH-reclames best grappig vind?.
Pak? Welk pak?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, die andere reclame, met dat pak
WAT DAN???????quote:Op woensdag 14 september 2005 19:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou ik kan mijn dromen niet waarmaken. Want zo iets bestaat niet.. en kan gewoon niet
Beter opletten voortaanquote:Op woensdag 14 september 2005 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat wilde je toch?
Airelle tenminste wel
Maar jij riep 'Bupatih' net voordat Beev mij nodig had, dus ik dacht dat jij het ook wilde.
Dat zal indirect ook zijn bedoeling wel zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 20:04 schreef MissBliss het volgende:
Ja sorry, maar je maakt me zó nieuwsgierig
quote:
Dat halve pakquote:
Och ja...dat maak ik dagelijks mee, Sven. Horden fans die mijn naam scanderen.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beter opletten voortaan
Ik vond het gewoon leuk om je te roepen.
En als "goodie" geef je ze dan een mp3-file van Hindquote:Op woensdag 14 september 2005 20:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och ja...dat maak ik dagelijks mee, Sven. Horden fans die mijn naam scanderen.
Net of Brainpower zelf zo streetwise is.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brainpower is best okay en Hind ook.
Vraag me alleen af of Hind wel streetwise genoeg is voor Bp.
Maar dat vraag ik me niet lang af, hoor, kom kom.
Sommigen een kusje, anderen weer een handtekening op de bil....ach ja, de fan is koning zeg ik maar altijd.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
En als "goodie" geef je ze dan een mp3-file van Hind? Zullen ze blij mee zijn
Perfect typetje, die AH-meneer. En zijn Marokkaanse sidekick ook, trouwens.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:02 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind die ook geweldig! Die kerel... doet me denken aan een oud-huisgenoot en die was onwijs sympathiek. Dus dat projecteer ik op de AH-meneer.
Ja, die sidekick is ook leuk jaquote:Op woensdag 14 september 2005 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Perfect typetje, die AH-meneer. En zijn Marokkaanse sidekick ook, trouwens.
Slimme schot in de roos van AH.
Ik bedoelde natuurlijk 'derrière'.quote:
Nou, ik had anders niets te kiezenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sommigen een kusje, anderen weer een handtekening op de bil....ach ja, de fan is koning zeg ik maar altijd.
Dat snap je toch wel?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
WAT DAN???????
Ja sorry, maar je maakt me zó nieuwsgierig
Nee, jij kreeg het allebei.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik had anders niets te kiezen
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 14 september 2005 20:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zal indirect ook zijn bedoeling wel zijn
Anders ga je geen dingen op het forum plempen die je toch niet gaat toelichten.
Jahaa, die naam heb je jezelf ook echt gegevenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
Ik bedoel maar: hoe stoer en tough ben je nou als je als rapper Gert-Jan heet![]()
Je kon dat ook gewoon kwijt door tegen een muur te staan praten.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja![]()
Hoewel ik gisteren dingen neerplempte omdat ik het kwijt moest.. niet omdat ik persé tot in detail erop in wou gaan...
Maar toch: DIZER, VERTEL!!
Wat voor sprookjes lezen jij en Dizer zeg?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat snap je toch wel?
Gewoon!
Een piemel van anderhalve meter lang!
Duh.
Muren zeggen niet: 'Aaaaaw Leonie, wat ben je zieligquote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kon dat ook gewoon kwijt door tegen een muur te staan praten.
Rap-Regel 1: Als je als Gert-Jan geboren wordt, word dan ook geen rapperquote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jahaa, die naam heb je jezelf ook echt gegeven.
Maar je hebt me nu wel aan het twijfelen gebracht... Bp heeft ook een bril en bul... en dat kan natuurlijk nóóít samengaan met streetwisdom.
Maar misschien vergis ik me wel in Hind... Is ze gewoon een Biatch from the Block.
Ik kreeg heul iets anders juist.quote:
En het knuffelen zal ook wel niet zo makkelijk gaan.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Muren zeggen niet: 'Aaaaaw Leonie, wat ben je zielig'
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kreeg heul iets anders juist..
Via Fok! voel ik anders ook niks van die knuffels hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En het knuffelen zal ook wel niet zo makkelijk gaan.
*virtuele knuffel geeft*quote:Op woensdag 14 september 2005 20:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Via Fok! voel ik anders ook niks van die knuffels hoor![]()
Duf ik nietquote:
*virtueel terugknuffelt*quote:
Hela.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:29 schreef PeRi het volgende:
Ik dacht dat je me zat te pesten. Wist ik veel dat je het echt gedaan had
Jij kan nooit kleutermeester wordenquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef Bupatih het volgende:
Rap-Regel 1: Als je als Gert-Jan geboren wordt, word dan ook geen rapper![]()
Zeg nou zelf...dat klinkt toch veel beter dan Gert-Jan Mulder?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net als Curtis James Jackson III...
[afbeelding]
![]()
of Clifford Smith...
[afbeelding]
![]()
Dat doet me deugd, PeRi.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:51 schreef PeRi het volgende:
Ik moest wel lachen om je wat Hind ervan moest denken Bu.
Zeg nou zelf... dat zijn toch Amerikaanse varianten van Gert-Jan Mulder?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Zeg nou zelf...dat klinkt toch veel beter dan Gert-Jan Mulder?
I know, maar in het Engels klinkt het altijd wat stoerder.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg nou zelf... dat zijn toch Amerikaanse varianten van Gert-Jan Mulder?.
Nee, dank je.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:09 schreef Zhenar het volgende:
Zijn jullie ook stiekem een beetje verliefd op Joris Lutz?![]()
I rest my casequote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef Bupatih het volgende:
I know, maar in het Engels klinkt het altijd wat stoerder.
* Dizer mist Svensationalquote:
Ik vind ze ook super leukquote:Op woensdag 14 september 2005 20:00 schreef Svensational het volgende:
Ben ik de enige die de AH-reclames best grappig vind?.
Wat een kutprogramma is dat zegquote:Op woensdag 14 september 2005 21:09 schreef Zhenar het volgende:
Sorry... kan ik niet zeggenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:11 schreef MissBliss het volgende:
Maar toch: DIZER, VERTEL!!
Daarom hou ik zo van jou, we zijn het bijna altijd eensquote:Op woensdag 14 september 2005 21:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
* Dizer mist Svensational
[..]
Ik vind ze ook super leuk
Die nieuwe, met die dubbel gekleurde outfit![]()
Vroeger, in Ha, die pa vond ik 'm stiekem ook best leuk...quote:Op woensdag 14 september 2005 21:09 schreef Zhenar het volgende:
Behalve als het om paardensex gaatquote:Op woensdag 14 september 2005 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daarom hou ik zo van jou, we zijn het bijna altijd eens
Verschrikkelijke ventquote:Op woensdag 14 september 2005 21:09 schreef Zhenar het volgende:
Daar was ik heulemaal niet bijquote:Op woensdag 14 september 2005 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Behalve als het om paardensex gaat
Niet meer van die topics openen hequote:
Ah, ik ben wél vlieft op Debra Messing.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:13 schreef Copycat het volgende:
over een kwartiertje nieuwe afleveringen van Will & Grace.
Oh jah, jij was de enige die niet zo naar deedquote:Op woensdag 14 september 2005 21:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar was ik heulemaal niet bij.
Dat heb ik nu wel vaak genoeg gehoordquote:Op woensdag 14 september 2005 21:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet meer van die topics openen he [afbeelding]
Het gaat er niet om hoe vaak je iets hoort, het gaat erom wat je er mee doet.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nu wel vaak genoeg gehoord![]()
Tsja dat is waar. Heb zoiezo niet veel tijd meer heb het veel te druk met me nieuwe opleidingquote:Op woensdag 14 september 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe vaak je iets hoort, het gaat erom wat je er mee doet.
Debra Messingquote:Op woensdag 14 september 2005 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, ik ben wél vlieft op Debra Messing.
Maar niet zo erg als op Kristin Davis.
Ik heb trouwens een aflevering gezien waarbij KD een gastrolletje in W&G speelde. Dubbel feest!!!
Goed zo.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tsja dat is waar. Heb zoiezo niet veel tijd meer heb het veel te druk met me nieuwe opleiding![]()
Nou nou... had ik daar ff voor precies één hele seconde plezier, zeg.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Debra Messing!
[[url=http://www.oopsclips.com/images/debra_messing.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
Joris Lutz is wel okay.
quote:
Beevje, Beevje, Beevje...quote:Op woensdag 14 september 2005 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Houd die inteeltbek van je 'ns dicht, graftak.
Heb ik niet nodigquote:Op woensdag 14 september 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed zo.
En nu nog aan je Nederlands werken.
OMGquote:Op woensdag 14 september 2005 21:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig
We hebben word op de opleiding .
![]()
Hoe ging die campagne ook alweer...iets over een kort lontje?quote:
Ja het klinkt heel erg maar het is wel zoquote:
Ze heeft niet echt veel om te verbergenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Debra Messing!
[[url=http://www.oopsclips.com/images/debra_messing.jpg]afbeelding][/url]
Whaah met dat scheel kijkende monsterquote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe ging die campagne ook alweer...iets over een kort lontje?
Mijn lont is heel lang, maar is nu helemaal op hoor.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe ging die campagne ook alweer...iets over een kort lontje?
Jij moet je mond houden met je cup D-fetish.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze heeft niet echt veel om te verbergen
Het was het waard hequote:Op woensdag 14 september 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou nou... had ik daar ff voor precies één hele seconde plezier, zeg.
Het ís ook erg.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja het klinkt heel erg maar het is wel zo
Las ik daar 3 meisjes Zwolle?quote:Bovendien mijn eerste opdracht is af en goedgekeurd dus ik red me daar wel.
(Verplicht met 3meisjes door zwolle lopen voor school is trouwens geen verkeerde opdracht![]()
Ja ik zit op de Landstede in Zwolle dudequote:Op woensdag 14 september 2005 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het ís ook erg.
[..]
Las ik daar 3 meisjes Zwolle?
And proud of itquote:Op woensdag 14 september 2005 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden met je cup D-fetish.
Dat andere meen ik ook hoor.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dit sloeg op die doodsverwensing.
Oh, ken ik niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja ik zit op de Landstede in Zwolle dude![]()
Ja, Windesheim is ook een of ander gehucht in de buurt van Zwolle.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:56 schreef Svensational het volgende:
Toen ik gisteravond in de trein zat zag ik Windesheim. Maar ik zag Bupatih niet
Ik moet in de ochtend altijd met lijn 7 van af het station naar school.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, Windesheim is ook een of ander gehucht in de buurt van Zwolle..
Wist ik helemaal niet.![]()
Oh, dat ken ik.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik moet in de ochtend altijd met lijn 7 van af het station naar school.
En hoe drukker het is des te kleiner de bus is die langskomt![]()
Ik heb nog wel wat tips voor hem hoe je zonder ook maar 1 aantekening in een keer word gebantquote:
Dat is heel standaard. Hier in Purmerend naar Amsterdam ookquote:Op woensdag 14 september 2005 21:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik moet in de ochtend altijd met lijn 7 van af het station naar school.
En hoe drukker het is des te kleiner de bus is die langskomt![]()
Slaat toch nergens op ?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is heel standaard. Hier in Purmerend naar Amsterdam ook
Omdat jij aan doodsverwenzingen doet en dat is foutquote:
Yvonne heeft dat topic toich allang gesloten joh.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat jij aan doodsverwenzingen doet en dat is fout
Maar van mij mag je hoor... BP is wel![]()
![]()
Meppel is in de buurtquote:Op woensdag 14 september 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
Hier in Meppel is alleen het probleem dat de bus altijd net ff te vroeg weg gaat. Ik moet altijd rennen om 'm te halen.
quote:
Zal ze leuk vindenquote:
Kloptquote:
Joris Lutz natuurlijk!quote:Op woensdag 14 september 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie is dat? Ik zwaaide gewoon naar jou
Duh... dat snap ik ook wel.. .maar wie is dat????quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Duh... dat snap ik ook wel.. .maar wie is dat????
Zit filemon er nog in ?quote:
Sorryquote:Op woensdag 14 september 2005 22:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]!!!!!1!#!#!#!#!$~!$#~#!~%$#!65!@!!
![]()
WTF?!
Dag hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 22:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga.
/
*
* Doorstrepen wat niet van toepassing is
En of.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:35 schreef BVO het volgende:
Nou ja, terecht is het wel.
Als je zondag gemailed zou hebben ja.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat denk jij nou ik kon van af zondag al weer posten![]()
Heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 14 september 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je zondag gemailed zou hebben ja.
Ik ben wezen eten en daarna naar de bios. Ik raad de Connaiseur nog altijd aan, aan iedereen die lekker wil eten voor niet al te veel geld in Utrecht.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:01 schreef PeRi het volgende:
Neem je wel condooms mee?
Cool beansquote:Op woensdag 14 september 2005 16:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik neem de honneurs wel even waar.
Moet even kijken of ik dan kanquote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef PeRi het volgende:
Vrijdag over een week bedoel ik dus.
Wel!! Mijn wil is wet hier!!quote:
Daar kunnen condooms ook van pas komenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:03 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben wezen eten en daarna naar de bios. Ik raad de Connaiseur nog altijd aan, aan iedereen die lekker wil eten voor niet al te veel geld in Utrecht.
quote:Wel!! Mijn wil is wet hier!!
Heil Duiveltja allen!
Daar ben ik ook eens achter gekomenquote:
Heb je de carpaccio nou al gegeten?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ben wezen eten en daarna naar de bios. Ik raad de Connaiseur nog altijd aan, aan iedereen die lekker wil eten voor niet al te veel geld in Utrecht.
Die had een vriend van me. Ik had de sate guna guna als hoofdgerecht en als voorgerecht de gerookte zalm. Heel erg lekkerquote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je de carpaccio nou al gegeten?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:46 schreef Duiveltja het volgende:
zullen we het maar weer over voetbal gaan hebben?
Zalmquote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die had een vriend van me. Ik had de sate guna guna als hoofdgerecht en als voorgerecht de gerookte zalm. Heel erg lekker![]()
Er zijn er wel meer die alleen naar bed gaan hierquote:Op woensdag 14 september 2005 23:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan duik ik zo mijn bed in... onbeschermd
en alleen![]()
Ja ik vond die best goed te doen. Ik vond het wel jammer dat ze die inktvisringen van het menu hebben gehaald.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:52 schreef Tania18 het volgende:
Maar die sate is dus wel aan te bevelen? Heb ik nog nooit gegeten daar
quote:
Oh, gefeliciteerd nogquote:
Maar ik ben niet jarig, ik WAS op een verjaardag!quote:
Er zat een soort van gefrituurde laagje omheen. Net als vis maar dan als ringquote:
Wat wordt het?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:39 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb zin om vanavond naar de kapper te gaan.
Helemaal kaal!quote:
Daarom... die guppies moeten natuurlijk wel tegen de boze, wellustige buitenwereld beschermd worden...quote:Er lezen ook kinderen mee he
quote:Op donderdag 15 september 2005 14:22 schreef Duiveltja het volgende:
Nope, ik vind "Push the button" ook wel een geinig nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu ga ik echt weer verder werken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Verschrikkelijk!quote:Op donderdag 15 september 2005 14:15 schreef Copycat het volgende:
Is het trouwens heel erg dat ik de nieuwe Sugababes leuk vind?![]()
Ik dacht eigenlijk dat dat de afkorting was van no offence... maar ik kan er ook heel erg naast zitten met mijn aannamequote:
Je weet het dus niet eens zekerquote:Op donderdag 15 september 2005 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat de afkorting was van no offence... maar ik kan er ook heel erg naast zitten met mijn aanname.
Kijk, daar heb ik wat aanquote:
Jij bent toch ook in politiek geinteresseerdquote:
Ik ben best wel politiek geinteresseerd maar gewoon die dingetjes steedsquote:Op donderdag 15 september 2005 15:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent toch ook in politiek geinteresseerd? Wij hadden laats nog een vet goeie discussie daarover
.
Nee.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:19 schreef MissBliss het volgende:
Nou Zhenar.... dieclimax
van gisteren is er niet meer gekomen geloof ik...
Jaquote:
Misschien even een drankje doen. Maar morgen weer werken, dus maak het niet te bont, want dat trek ik niet meerquote:Op donderdag 15 september 2005 17:02 schreef Svensational het volgende:
Gaat er nou eindelijk eens iemand uit vanavond?
Ik had het over Big Brotherquote:Op donderdag 15 september 2005 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien even een drankje doen. Maar morgen weer werken, dus maak het niet te bont, want dat trek ik niet meer.
Morgen mogen alle remmen weer los.
Ja, MissBliss had het toch over de liveshowquote:
Wat PeRi zegt...quote:
Ja, die was er een keer uit gegaan, maar ze is weer terug gekomenquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:09 schreef PeRi het volgende:
Jullie moeten me op de hoogte houden, ik volg het niet.
Ik ben ook soort van hookedquote:Op donderdag 15 september 2005 17:15 schreef Copycat het volgende:
Goed gedacht MissB!
Ik ben wel BB-hooked....
Maar nu ga ik naar de kapper. Kwartiertje eerder weg moet kunnen, na een dag m'n snor drukken.
Îk heb er ook niets mee.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:24 schreef Airelle het volgende:
Dat BB vind ik nou echt triest. Je reinste beeldbuis-vervuilling.
Maar jij hebtquote:
En voetbal, en een nieuwe videokaartquote:Op donderdag 15 september 2005 17:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar jij hebtVersatel
en mij, dus automatisch heb je ook iets met BB
Oeh romantischquote:Op donderdag 15 september 2005 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En voetbal, en een nieuwe videokaart.
Alleen maar!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:39 schreef Svensational het volgende:
Hee, op Versatel zie je toch veel meer naakt?
Zal me niks verbazen dat er vandaag 2 mensen uit gaanquote:Op donderdag 15 september 2005 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat PeRi zegt...![]()
Ja, vanavond gaat er eindelijk iemand uit... Tenminste, dat zou moeten volgens het concept, maar met deze BB serie weet je het maar nooit.
Tsja...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:03 schreef Airelle het volgende:
Bupa? Iemand? Hoe deed jij dat laatst... dat van stream-bestand tot mp3 maken?
Ze hebben een nudecam ja, nou en??quote:Op donderdag 15 september 2005 17:39 schreef Svensational het volgende:
Hee, op Versatel zie je toch veel meer naakt?
Geef gewoon antwoord manquote:Op donderdag 15 september 2005 18:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja... [afbeelding]
Een beetje van mezelf en een beetje magie.
Daar gleuf ik dus heulemaal niks van hequote:Op donderdag 15 september 2005 18:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben een nudecam ja, nou en??
Hoi Diziepizie.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:27 schreef Dizer het volgende:
Hoi Svenniepennie
Hoi Boepie
Hoi Heatweavie/MissieBlissie
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:29 schreef Dizer het volgende:
Ik moet nog iets van 30 statistieken opgaven maken! Wat is de uni toch heerlijk![]()
Nee nog niet. We hebben in totaal iets meer dan 10 gebouwen op de Universiteit van Amsterdam op de faculteit waar ik zit. Dat nog waar de rest van de faculteiten zitten zou ik niet eens wetenquote:
Hoiquote:Op donderdag 15 september 2005 18:32 schreef Airelle het volgende:
Inderdaad Bupa geef gewoon antwoord.
Pfffssk. Stelletje.....quote:Op donderdag 15 september 2005 18:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi
Ik gisteren naar Tennis les om te gaan lessen. Is de Tennisleraar ziek. En als dat niet voldoende is, belde hij op om mij te vragen of ik even tegen de rest van de groep door te geven dat ie niet komt en dat we anders vrij mogen tenissen met zijn 4en. Zijn de rest van de drie niet komen opdagen omdat ze geen zin hadden en zoHoe onsportief
Je hebt een programmaatje nodig.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:32 schreef Airelle het volgende:
Inderdaad Bupa geef gewoon antwoord.
Is dat Freeware?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt een programmaatje nodig.
Zoals Advanced MP3 Recorder ofzo.
Yep!quote:Op donderdag 15 september 2005 16:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja![]()
Vanavond maar de live-uitzending kijken dan
Nou, dan koop je ze toch gewoon?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:56 schreef Dizer het volgende:
Ik haat torrents en zo
Iedereen loopt te zeiken dat ik maar films moet gaan downloaden ipv kopen en dat ik 200 euro per maand loop uit te geven aan dvd's is zonde. Maar ik nooit wat ergens vinden![]()
![]()
Dat doet ie toch ookquote:Op donderdag 15 september 2005 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, dan koop je ze toch gewoon?
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:56 schreef Dizer het volgende:
Ik haat torrents en zo
Iedereen loopt te zeiken dat ik maar films moet gaan downloaden ipv kopen en dat ik 200 euro per maand loop uit te geven aan dvd's is zonde. Maar ik nooit wat ergens vinden![]()
![]()
Ik heb trouwens eindelijk als laatste mensachtige een DVD-speler!!!quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb trouwens eindelijk als laatste mensachtige een DVD-speler!!!
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:04 schreef mark_03 het volgende:
Je kunt ze toch ook kopieren van iemand anders?
De films die ik zoek heeft niemand en ik wil ze wel kopen maar ze zijn 30+ euro en moeilijk te krijgen en zo. Het zijn namelijk Films uit Rusland en Spanje en dat soort dingen. Van die Arthouse filmsquote:Op donderdag 15 september 2005 19:04 schreef mark_03 het volgende:
Je kunt ze toch ook kopieren van iemand anders?
Mwoah, die zijn ook vrij lastig te downloaden lijkt mequote:Op donderdag 15 september 2005 19:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
De films die ik zoek heeft niemand en ik wil ze wel kopen maar ze zijn 30+ euro en moeilijk te krijgen en zo. Het zijn namelijk Films uit Rusland en Spanje en dat soort dingen. Van die Arthouse films
huhquote:
Economie dacht ikquote:Op donderdag 15 september 2005 19:27 schreef Airelle het volgende:
BVO? Welke opleiding doe jij precies aan de EUR?
Volgens mij heeft babette er ook geen, dus je bent niet de allerlaatste Buupquote:
Hoi!quote:
Dat zeggen wij hier nietquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Yep!
Ik ontdekte pas gisteren dat de BB-streams gratis zijn. Natuurlijk héb ik nog maar sinds dinsdag weer internet, maar als ik dat had geweten had ik het helemaal gemist!
Nu kan ik in ieder geval heerlijk tijdens reclames zappen naar het BB-huis...![]()
Ik negeer ze ook meestal.quote:
Freak!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kijk ook pas sinds deze week de streams omdat daar gewoon veel meer gebeurt dan in dat half uurtje per dag
Ik snapte 'm eigenlijk nietquote:Op donderdag 15 september 2005 19:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
dit bedoel ik minder bot dan dat het lijkt..
Ik zag het jaquote:Op donderdag 15 september 2005 19:42 schreef Svensational het volgende:
MissBabe, je vriendje is het met me eens!
Dan is er ook geen probleemquote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snapte 'm eigenlijk niet
quote:
Omdat je het zelf eigenlijk ook ziekelijk vind?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zit niet heel de tijd achter de streams hoor.. Ik kijk in het commentaar-topic of het boeiend is en dán zet ik hem aan.. En maar 1 stream tegelijk.
Waarom verdedig ik me?
De studie heet officieel Economie en Bedrijfseconomie ja.quote:
*bij aansluit.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zit niet heel de tijd achter de streams hoor.. Ik kijk in het commentaar-topic of het boeiend is en dán zet ik hem aan.. En maar 1 stream tegelijk.
Waarom verdedig ik me?
Nopequote:Op donderdag 15 september 2005 19:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omdat je het zelf eigenlijk ook ziekelijk vind?.
Aan dat Tanja-gedoe ergerde ik me ook dood hoor, zeker hoe BB haar erin probeerde te houden en haar nog steeds de hand met alles boven het hoofd houdt.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nope
Er zijn er wél die echt ziekelijk zijn hoor, die volgen alles en die werden ook heel boos op BB toen Tanja erin bleef enzo en openden daar echt woede-topics over.. Maar ik vind het gewoon leuk tijdverdrijf.
Haha, je moet het ook zelf weten natuurlijk.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nope
Er zijn er wél die echt ziekelijk zijn hoor, die volgen alles en die werden ook heel boos op BB toen Tanja erin bleef enzo en openden daar echt woede-topics over.. Maar ik vind het gewoon leuk tijdverdrijf.
Freakquote:Op donderdag 15 september 2005 20:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Haha, je moet het ook zelf weten natuurlijk.
Ik blijf tot half 3 's nachts op om een tenniswedstrijd te zien.
Ieder z'n meug..
Intresse, BVO-tjequote:Op donderdag 15 september 2005 20:01 schreef BVO het volgende:
Maareh Airelletje, waarom moest je dat weten?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |