Wat precies?quote:Op donderdag 15 september 2005 14:17 schreef Spammert het volgende:
Het druipt er gewoon echt vanaf...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Daarnet stond die lap tekst er nog niet! Maar dan nog....quote:Op donderdag 15 september 2005 14:27 schreef Spammert het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 15 september 2005 14:17 schreef Spammert het volgende:
My sexy ass has got him in the new dimension
hele donkere? Er is maar één donkere want dat aziatische meisje is witter dan de blankequote:Op donderdag 15 september 2005 14:40 schreef Rinka het volgende:
Kan me geen ruk schelen wat ze zingen, als ik die chickies maar zie (nou, 2 van de 3 dan , ik vind hele donkere maar niks) ben ik tevreden.
Nou, zoveel inspiratie heb je voor deze tekst niet nodig, maar Heidiquote:Op donderdag 15 september 2005 14:44 schreef nadiiii het volgende:
zeker een cover of niet
hun coveren bijna allesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat je in de war bent met Atomic Kitten.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:44 schreef nadiiii het volgende:
zeker een cover of niet
hun coveren bijna allesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:13 schreef The_Terminator het volgende:
Ja, is een leuk nummer. Hoorde hem vandaag op Slam, vooral de song tekst is geweldigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop