Ik ben ook soort van hookedquote:Op donderdag 15 september 2005 17:15 schreef Copycat het volgende:
Goed gedacht MissB!
Ik ben wel BB-hooked....
Maar nu ga ik naar de kapper. Kwartiertje eerder weg moet kunnen, na een dag m'n snor drukken.
Îk heb er ook niets mee.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:24 schreef Airelle het volgende:
Dat BB vind ik nou echt triest. Je reinste beeldbuis-vervuilling.
Maar jij hebtquote:
En voetbal, en een nieuwe videokaartquote:Op donderdag 15 september 2005 17:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar jij hebtVersatel
en mij, dus automatisch heb je ook iets met BB
Oeh romantischquote:Op donderdag 15 september 2005 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En voetbal, en een nieuwe videokaart.
Alleen maar!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:39 schreef Svensational het volgende:
Hee, op Versatel zie je toch veel meer naakt?
Zal me niks verbazen dat er vandaag 2 mensen uit gaanquote:Op donderdag 15 september 2005 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat PeRi zegt...![]()
Ja, vanavond gaat er eindelijk iemand uit... Tenminste, dat zou moeten volgens het concept, maar met deze BB serie weet je het maar nooit.
Tsja...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:03 schreef Airelle het volgende:
Bupa? Iemand? Hoe deed jij dat laatst... dat van stream-bestand tot mp3 maken?
Ze hebben een nudecam ja, nou en??quote:Op donderdag 15 september 2005 17:39 schreef Svensational het volgende:
Hee, op Versatel zie je toch veel meer naakt?
Geef gewoon antwoord manquote:Op donderdag 15 september 2005 18:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja... [afbeelding]
Een beetje van mezelf en een beetje magie.
Daar gleuf ik dus heulemaal niks van hequote:Op donderdag 15 september 2005 18:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben een nudecam ja, nou en??
Hoi Diziepizie.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:27 schreef Dizer het volgende:
Hoi Svenniepennie
Hoi Boepie
Hoi Heatweavie/MissieBlissie
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:29 schreef Dizer het volgende:
Ik moet nog iets van 30 statistieken opgaven maken! Wat is de uni toch heerlijk![]()
Nee nog niet. We hebben in totaal iets meer dan 10 gebouwen op de Universiteit van Amsterdam op de faculteit waar ik zit. Dat nog waar de rest van de faculteiten zitten zou ik niet eens wetenquote:
Hoiquote:Op donderdag 15 september 2005 18:32 schreef Airelle het volgende:
Inderdaad Bupa geef gewoon antwoord.
Pfffssk. Stelletje.....quote:Op donderdag 15 september 2005 18:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi
Ik gisteren naar Tennis les om te gaan lessen. Is de Tennisleraar ziek. En als dat niet voldoende is, belde hij op om mij te vragen of ik even tegen de rest van de groep door te geven dat ie niet komt en dat we anders vrij mogen tenissen met zijn 4en. Zijn de rest van de drie niet komen opdagen omdat ze geen zin hadden en zoHoe onsportief
Je hebt een programmaatje nodig.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:32 schreef Airelle het volgende:
Inderdaad Bupa geef gewoon antwoord.
Is dat Freeware?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt een programmaatje nodig.
Zoals Advanced MP3 Recorder ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |