Kijk, daar heb ik wat aanquote:
Jij bent toch ook in politiek geinteresseerdquote:
Ik ben best wel politiek geinteresseerd maar gewoon die dingetjes steedsquote:Op donderdag 15 september 2005 15:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent toch ook in politiek geinteresseerd? Wij hadden laats nog een vet goeie discussie daarover
.
Nee.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:19 schreef MissBliss het volgende:
Nou Zhenar.... dieclimax
van gisteren is er niet meer gekomen geloof ik...
Jaquote:
Misschien even een drankje doen. Maar morgen weer werken, dus maak het niet te bont, want dat trek ik niet meerquote:Op donderdag 15 september 2005 17:02 schreef Svensational het volgende:
Gaat er nou eindelijk eens iemand uit vanavond?
Ik had het over Big Brotherquote:Op donderdag 15 september 2005 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien even een drankje doen. Maar morgen weer werken, dus maak het niet te bont, want dat trek ik niet meer.
Morgen mogen alle remmen weer los.
Ja, MissBliss had het toch over de liveshowquote:
Wat PeRi zegt...quote:
Ja, die was er een keer uit gegaan, maar ze is weer terug gekomenquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:09 schreef PeRi het volgende:
Jullie moeten me op de hoogte houden, ik volg het niet.
Ik ben ook soort van hookedquote:Op donderdag 15 september 2005 17:15 schreef Copycat het volgende:
Goed gedacht MissB!
Ik ben wel BB-hooked....
Maar nu ga ik naar de kapper. Kwartiertje eerder weg moet kunnen, na een dag m'n snor drukken.
Îk heb er ook niets mee.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:24 schreef Airelle het volgende:
Dat BB vind ik nou echt triest. Je reinste beeldbuis-vervuilling.
Maar jij hebtquote:
En voetbal, en een nieuwe videokaartquote:Op donderdag 15 september 2005 17:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar jij hebtVersatel
en mij, dus automatisch heb je ook iets met BB
Oeh romantischquote:Op donderdag 15 september 2005 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En voetbal, en een nieuwe videokaart.
Alleen maar!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:39 schreef Svensational het volgende:
Hee, op Versatel zie je toch veel meer naakt?
Zal me niks verbazen dat er vandaag 2 mensen uit gaanquote:Op donderdag 15 september 2005 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat PeRi zegt...![]()
Ja, vanavond gaat er eindelijk iemand uit... Tenminste, dat zou moeten volgens het concept, maar met deze BB serie weet je het maar nooit.
Tsja...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:03 schreef Airelle het volgende:
Bupa? Iemand? Hoe deed jij dat laatst... dat van stream-bestand tot mp3 maken?
Ze hebben een nudecam ja, nou en??quote:Op donderdag 15 september 2005 17:39 schreef Svensational het volgende:
Hee, op Versatel zie je toch veel meer naakt?
Geef gewoon antwoord manquote:Op donderdag 15 september 2005 18:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja... [afbeelding]
Een beetje van mezelf en een beetje magie.
Daar gleuf ik dus heulemaal niks van hequote:Op donderdag 15 september 2005 18:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben een nudecam ja, nou en??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |