Yep!quote:Op donderdag 15 september 2005 16:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja![]()
Vanavond maar de live-uitzending kijken dan
Nou, dan koop je ze toch gewoon?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:56 schreef Dizer het volgende:
Ik haat torrents en zo
Iedereen loopt te zeiken dat ik maar films moet gaan downloaden ipv kopen en dat ik 200 euro per maand loop uit te geven aan dvd's is zonde. Maar ik nooit wat ergens vinden![]()
![]()
Dat doet ie toch ookquote:Op donderdag 15 september 2005 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, dan koop je ze toch gewoon?
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:56 schreef Dizer het volgende:
Ik haat torrents en zo
Iedereen loopt te zeiken dat ik maar films moet gaan downloaden ipv kopen en dat ik 200 euro per maand loop uit te geven aan dvd's is zonde. Maar ik nooit wat ergens vinden![]()
![]()
Ik heb trouwens eindelijk als laatste mensachtige een DVD-speler!!!quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb trouwens eindelijk als laatste mensachtige een DVD-speler!!!
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:04 schreef mark_03 het volgende:
Je kunt ze toch ook kopieren van iemand anders?
De films die ik zoek heeft niemand en ik wil ze wel kopen maar ze zijn 30+ euro en moeilijk te krijgen en zo. Het zijn namelijk Films uit Rusland en Spanje en dat soort dingen. Van die Arthouse filmsquote:Op donderdag 15 september 2005 19:04 schreef mark_03 het volgende:
Je kunt ze toch ook kopieren van iemand anders?
Mwoah, die zijn ook vrij lastig te downloaden lijkt mequote:Op donderdag 15 september 2005 19:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
De films die ik zoek heeft niemand en ik wil ze wel kopen maar ze zijn 30+ euro en moeilijk te krijgen en zo. Het zijn namelijk Films uit Rusland en Spanje en dat soort dingen. Van die Arthouse films
huhquote:
Economie dacht ikquote:Op donderdag 15 september 2005 19:27 schreef Airelle het volgende:
BVO? Welke opleiding doe jij precies aan de EUR?
Volgens mij heeft babette er ook geen, dus je bent niet de allerlaatste Buupquote:
Hoi!quote:
Dat zeggen wij hier nietquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Yep!
Ik ontdekte pas gisteren dat de BB-streams gratis zijn. Natuurlijk héb ik nog maar sinds dinsdag weer internet, maar als ik dat had geweten had ik het helemaal gemist!
Nu kan ik in ieder geval heerlijk tijdens reclames zappen naar het BB-huis...![]()
Ik negeer ze ook meestal.quote:
Freak!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kijk ook pas sinds deze week de streams omdat daar gewoon veel meer gebeurt dan in dat half uurtje per dag
Ik snapte 'm eigenlijk nietquote:Op donderdag 15 september 2005 19:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
dit bedoel ik minder bot dan dat het lijkt..
Ik zag het jaquote:Op donderdag 15 september 2005 19:42 schreef Svensational het volgende:
MissBabe, je vriendje is het met me eens!
Dan is er ook geen probleemquote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snapte 'm eigenlijk niet
quote:
Omdat je het zelf eigenlijk ook ziekelijk vind?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zit niet heel de tijd achter de streams hoor.. Ik kijk in het commentaar-topic of het boeiend is en dán zet ik hem aan.. En maar 1 stream tegelijk.
Waarom verdedig ik me?
De studie heet officieel Economie en Bedrijfseconomie ja.quote:
*bij aansluit.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zit niet heel de tijd achter de streams hoor.. Ik kijk in het commentaar-topic of het boeiend is en dán zet ik hem aan.. En maar 1 stream tegelijk.
Waarom verdedig ik me?
Nopequote:Op donderdag 15 september 2005 19:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omdat je het zelf eigenlijk ook ziekelijk vind?.
Aan dat Tanja-gedoe ergerde ik me ook dood hoor, zeker hoe BB haar erin probeerde te houden en haar nog steeds de hand met alles boven het hoofd houdt.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nope
Er zijn er wél die echt ziekelijk zijn hoor, die volgen alles en die werden ook heel boos op BB toen Tanja erin bleef enzo en openden daar echt woede-topics over.. Maar ik vind het gewoon leuk tijdverdrijf.
Haha, je moet het ook zelf weten natuurlijk.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nope
Er zijn er wél die echt ziekelijk zijn hoor, die volgen alles en die werden ook heel boos op BB toen Tanja erin bleef enzo en openden daar echt woede-topics over.. Maar ik vind het gewoon leuk tijdverdrijf.
Freakquote:Op donderdag 15 september 2005 20:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Haha, je moet het ook zelf weten natuurlijk.
Ik blijf tot half 3 's nachts op om een tenniswedstrijd te zien.
Ieder z'n meug..
Intresse, BVO-tjequote:Op donderdag 15 september 2005 20:01 schreef BVO het volgende:
Maareh Airelletje, waarom moest je dat weten?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |