Ik kreeg heul iets anders juist.quote:
En het knuffelen zal ook wel niet zo makkelijk gaan.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Muren zeggen niet: 'Aaaaaw Leonie, wat ben je zielig'
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kreeg heul iets anders juist..
Via Fok! voel ik anders ook niks van die knuffels hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En het knuffelen zal ook wel niet zo makkelijk gaan.
*virtuele knuffel geeft*quote:Op woensdag 14 september 2005 20:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Via Fok! voel ik anders ook niks van die knuffels hoor![]()
Duf ik nietquote:
*virtueel terugknuffelt*quote:
Hela.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:29 schreef PeRi het volgende:
Ik dacht dat je me zat te pesten. Wist ik veel dat je het echt gedaan had
Jij kan nooit kleutermeester wordenquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef Bupatih het volgende:
Rap-Regel 1: Als je als Gert-Jan geboren wordt, word dan ook geen rapper![]()
Zeg nou zelf...dat klinkt toch veel beter dan Gert-Jan Mulder?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net als Curtis James Jackson III...
[afbeelding]
![]()
of Clifford Smith...
[afbeelding]
![]()
Dat doet me deugd, PeRi.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:51 schreef PeRi het volgende:
Ik moest wel lachen om je wat Hind ervan moest denken Bu.
Zeg nou zelf... dat zijn toch Amerikaanse varianten van Gert-Jan Mulder?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Zeg nou zelf...dat klinkt toch veel beter dan Gert-Jan Mulder?
I know, maar in het Engels klinkt het altijd wat stoerder.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg nou zelf... dat zijn toch Amerikaanse varianten van Gert-Jan Mulder?.
Nee, dank je.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:09 schreef Zhenar het volgende:
Zijn jullie ook stiekem een beetje verliefd op Joris Lutz?![]()
I rest my casequote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef Bupatih het volgende:
I know, maar in het Engels klinkt het altijd wat stoerder.
* Dizer mist Svensationalquote:
Ik vind ze ook super leukquote:Op woensdag 14 september 2005 20:00 schreef Svensational het volgende:
Ben ik de enige die de AH-reclames best grappig vind?.
Wat een kutprogramma is dat zegquote:Op woensdag 14 september 2005 21:09 schreef Zhenar het volgende:
Sorry... kan ik niet zeggenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:11 schreef MissBliss het volgende:
Maar toch: DIZER, VERTEL!!
Daarom hou ik zo van jou, we zijn het bijna altijd eensquote:Op woensdag 14 september 2005 21:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
* Dizer mist Svensational
[..]
Ik vind ze ook super leuk
Die nieuwe, met die dubbel gekleurde outfit![]()
Vroeger, in Ha, die pa vond ik 'm stiekem ook best leuk...quote:Op woensdag 14 september 2005 21:09 schreef Zhenar het volgende:
Behalve als het om paardensex gaatquote:Op woensdag 14 september 2005 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daarom hou ik zo van jou, we zijn het bijna altijd eens
Verschrikkelijke ventquote:Op woensdag 14 september 2005 21:09 schreef Zhenar het volgende:
Daar was ik heulemaal niet bijquote:Op woensdag 14 september 2005 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Behalve als het om paardensex gaat
Niet meer van die topics openen hequote:
Ah, ik ben wél vlieft op Debra Messing.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:13 schreef Copycat het volgende:
over een kwartiertje nieuwe afleveringen van Will & Grace.
Oh jah, jij was de enige die niet zo naar deedquote:Op woensdag 14 september 2005 21:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar was ik heulemaal niet bij.
Dat heb ik nu wel vaak genoeg gehoordquote:Op woensdag 14 september 2005 21:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet meer van die topics openen he [afbeelding]
Het gaat er niet om hoe vaak je iets hoort, het gaat erom wat je er mee doet.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nu wel vaak genoeg gehoord![]()
Tsja dat is waar. Heb zoiezo niet veel tijd meer heb het veel te druk met me nieuwe opleidingquote:Op woensdag 14 september 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe vaak je iets hoort, het gaat erom wat je er mee doet.
Debra Messingquote:Op woensdag 14 september 2005 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, ik ben wél vlieft op Debra Messing.
Maar niet zo erg als op Kristin Davis.
Ik heb trouwens een aflevering gezien waarbij KD een gastrolletje in W&G speelde. Dubbel feest!!!
Goed zo.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tsja dat is waar. Heb zoiezo niet veel tijd meer heb het veel te druk met me nieuwe opleiding![]()
Nou nou... had ik daar ff voor precies één hele seconde plezier, zeg.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Debra Messing!
[[url=http://www.oopsclips.com/images/debra_messing.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |